Універсальний кейс

Turkeyhomes

Кейс по внутрішній оптимізації сайту
Клієнт

Turkeyhomes.com – сайт з продажу елітної нерухомості у великих містах Туреччини.

Завдання
  • Привести трафік з цільових регіонів: США, країн Європи, Близького Сходу і РФ.
Команда проекту
Андрій Іващенко
Tech lead SEO specialist, Promodo
Анатолій Римарчук
SEO specialist, Promodo
Катерина Степаненко
Менеджер проектів, Promodo

Вхідні дані

Сайт Turkeyhomes.com орієнтований на продаж нерухомості по всій території Туреччини, проте пріоритетними були три міста на узбережжі: Стамбул, Бодрум і Фетхіє. Перед командою Promodo стояло завдання: проаналізувати основних конкурентів в цих регіонах і виявити найбільш перспективні пошукові запити для просування. Бюджет проекту був обмежений, тому було вирішено відмовитися від глибокої внутрішньої оптимізації сайту і зосередитися на завданнях, здатних принести результат у найближчий перспективі.

Рішення

Етап консалтингу та аналітики

Створення семантичного ядра сайту

Після аудиту сайту було вирішено відмовитися від пошукових запитів типу long tail (найбільш низькочастотних, а значить - низькоконкурентних). Замість цього ми зосередилися на підборі пріоритетних ключових слів для всіх ключових локацій і типів нерухомості. В результаті більше 3000 запитів були внесені в матрицю базових словосполучень, а потім за допомогою Google Keyword Planner були відсіяні самі релевантні з них.

screenshot 01

Готовий перелік доповнився запитами, за якими ранжуються прямі конкуренти Turkeyhomes.com. Ці дані були вивантажені з допомогою спеціалізованих сервісів Ahrefs і Semrush.

screenshot 02
Розподіл по посадковим сторінкам

Підібрані запити розподілялися за цільовими лендінгами відповідно до структури, що відображає потреби відвідувачів сайту. Розстановка йшла за наступним принципом: якщо запити різні, але вирішують мають одну і ту ж проблему користувача, то вони ведуть на одну сторінку, наприклад:

screenshot 03
Налаштування метатегів

Для сторінок, найбільш важливих з точки зору пошукового маркетингу, вручну прописувалися релевантні метатеги і заголовки H1. З одного боку, необхідно було включити в них ключові запити, а з іншого - не зробити їх занадто громіздкими, інакше вага кожного ключового слова падала.

screenshot 04

Ця вимога справедлива і для метатегів Title і Description. Вони відображаються в результатах пошукової видачі (сниппета) і, перш за все, повинні залучати користувача.

screenshot 05

Для решти сторінок релевантні метатеги формувалися на основі популярних супутніх слів для цієї ніші і унікальних змінних для кожної сторінки (локацій, типу нерухомості і т.п.). Наприклад, користувач, який вибрав будинок в Бодрумі, потрапляє на таку сторінку:

screenshot 06
Складання техзавдання для копірайтера

Спеціально для Turkeyhomes.com нами був розроблений алгоритм підбору ключових слів для текстів на цільових сторінках. Самі тексти надалі створювалися копірайтером, який редагував контент сайту і робив перелінковку.

Вибираємо сторінки в топі пошукової видачі по цільових запитах.

Аналізуємо, який контент і якого обсягу ранжируется найкраще: статті, лонгріди, категорії товарів.

Дивимося, чи є закономірності по входженням ключових слів в тексти, і який відсоток їх використання допустимо.

Додаємо LSI-слова – постійно вживаються для опису певної тематики. Алгоритми Google припускають наявність таких слів в текстах, які найбільш повно розкривають тему. Наприклад, для сторінки "Apartments in Istanbul" такими словами можуть бути:

screenshot 07
Встановлення перенаправлення

Файл sitemap.xml містив URL-адреси тільки http-версією сайту, в той час, як спочатку ресурс працював через протокол https.

screenshot 08

Були проведені роботи по налаштуванню редиректу, щоб виключити з індексу сторінки-дублі і сторінки з низькою цінністю. В результаті позиції сайту в видачі виросли.

Швидкість завантаження

В середньому сторінка завантажувалася 22 секунди, в той час, як для хорошого ранжирування необхідно не більше 3 секунд. В іншому випадку позиції сайту можуть постраждати, особливо в мобільній видачі:

screenshot 09

Команда Promodo дала рекомендації щодо поліпшення цього показника, і тепер більшість сторінок сайту Turkeyhomes.com завантажується в середньому за 5 секунд.

Налаштування сніпетів

Була розширена інформація про компанію, що виводиться в пошуку по брендовим запитам. Крім основної інформації, були додані контакти і проведено налаштування сторінки Google MyBusiness.

screenshot 10
Додаткові роботи по внутрішній оптимізації сайту
Налаштування навігації

Налаштовані «хлібні крихти» - відображення пройденого шляху користувача від головної сторінки сайту до поточної.

screenshot 11
Видалення сміттєвих посилань

З сайту були видалені посилання, які вели користувача на цільові сторінки, через редіректи. Якщо таких посилань багато, то це негативно впливає на позиції в Google і швидкість завантаження сайту. Також ми позбулися битих посилань.

Биті посилання - це внутрішні посилання вашого сайту, які ведуть на неіснуючі сторінки. За велику кількість таких посилань можна отримати зниження в пошуковій видачі.

Оптимізація alt-тегів

Для кожної картинки були налаштовані alt-теги, які зчитуються пошуковими системами як опис зображення. Прописані в них цільові запити, які допомагають картинкам з сайту ранжуватися в Google Images. Відповідно, для кожної сторінки було надано ряд ключових слів, які вписувалися в теги відповідних зображень.

screenshot 12
Впровадження розмітки

Schema.org – це застосовуваний у всіх пошукових системах стандарт семантичної розмітки даних, який полегшує пошуковим роботам обробку потрібної інформації і її коректне відображення в сніппета пошукової видачі.

На сайті Turkeyhomes.com були використані три категорії розмітки: Structured Data Product, Residence і Realestateagent. Вони дозволили розмітити розташування нерухомості, її тип, позначення цін і т.д. Наприклад, за запитом villas for sale location Turkey користувач бачив такий сніппет:

screenshot 13

Результати

На найбільш конверсійних лендінгах відвідуваність поступово падала, однак з грудня 2016 сайт почав заново індексуватися в пошуковику, і вже з середини грудня почалося зростання трафіку на цільових сторінках, навіть з урахуванням новорічних свят.

screenshot1

В результаті роботи над проектом трафік на цільові лендінги виріс на 60%, а трафік сайту в цілому - на 113%.

results

Навіть після згортання робіт над проектом, його позиції в Google по ключових запитах продовжували зростати:

table

Що далі?

Залучити додатковий трафік

Налаштування деяких фільтрів видимими і індексованими Google дозволить збільшити відвідуваність сайту цільовою аудиторією.

Підключити високочастотні запити

Ряд сторінок сайту містить ВЧ-запити, які можуть залучати більше трафіку після посилальної оптимізації.

Оптимізувати швидкість завантаження

Чим швидше завантажуються сторінки сайту, тим вище ступінь їх ранжирування і коефіцієнт конверсій.

Створити сторінку 404

Правильно налаштовані повідомлення про помилку дозволять знизити кількість користувачів, які пішли з сайту.

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Контакти

contact@promodo.com

 

Київ, Україна
+380 44 201-10-21
пн–пт. 1000–1900
04070, м. Київ,
вул. Ігоревська, 1/8,
офіс 16

Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
вул. 23 Серпня,
31Б, офіс 305

Лінкольн, Англія
+44 0203 137-66-81
пн–пт. 1200–2000
The Terrace AT5,
Grantham Street,
Lincoln, LN2 1BD

Алмати, Казахстан
+7 727 346-92-21
пн–пт. 1000–1900
050004, м. Алмати,
вул. Кунаєва 43,
офіс 207