Turkeyhomes.com – сайт з продажу елітної нерухомості у великих містах Туреччини.
Сайт Turkeyhomes.com орієнтований на продаж нерухомості по всій території Туреччини, проте пріоритетними були три міста на узбережжі: Стамбул, Бодрум і Фетхіє. Перед командою Promodo стояло завдання: проаналізувати основних конкурентів в цих регіонах і виявити найбільш перспективні пошукові запити для просування. Бюджет проекту був обмежений, тому було вирішено відмовитися від глибокої внутрішньої оптимізації сайту і зосередитися на завданнях, здатних принести результат у найближчий перспективі.
Після аудиту сайту було вирішено відмовитися від пошукових запитів типу long tail (найбільш низькочастотних, а значить - низькоконкурентних). Замість цього ми зосередилися на підборі пріоритетних ключових слів для всіх ключових локацій і типів нерухомості. В результаті більше 3000 запитів були внесені в матрицю базових словосполучень, а потім за допомогою Google Keyword Planner були відсіяні самі релевантні з них.
Готовий перелік доповнився запитами, за якими ранжуються прямі конкуренти Turkeyhomes.com. Ці дані були вивантажені з допомогою спеціалізованих сервісів Ahrefs і Semrush.
Підібрані запити розподілялися за цільовими лендінгами відповідно до структури, що відображає потреби відвідувачів сайту. Розстановка йшла за наступним принципом: якщо запити різні, але вирішують мають одну і ту ж проблему користувача, то вони ведуть на одну сторінку, наприклад:
Для сторінок, найбільш важливих з точки зору пошукового маркетингу, вручну прописувалися релевантні метатеги і заголовки H1. З одного боку, необхідно було включити в них ключові запити, а з іншого - не зробити їх занадто громіздкими, інакше вага кожного ключового слова падала.
Ця вимога справедлива і для метатегів Title і Description. Вони відображаються в результатах пошукової видачі (сниппета) і, перш за все, повинні залучати користувача.
Для решти сторінок релевантні метатеги формувалися на основі популярних супутніх слів для цієї ніші і унікальних змінних для кожної сторінки (локацій, типу нерухомості і т.п.). Наприклад, користувач, який вибрав будинок в Бодрумі, потрапляє на таку сторінку:
Спеціально для Turkeyhomes.com нами був розроблений алгоритм підбору ключових слів для текстів на цільових сторінках. Самі тексти надалі створювалися копірайтером, який редагував контент сайту і робив перелінковку.
Вибираємо сторінки в топі пошукової видачі по цільових запитах.
Аналізуємо, який контент і якого обсягу ранжируется найкраще: статті, лонгріди, категорії товарів.
Дивимося, чи є закономірності по входженням ключових слів в тексти, і який відсоток їх використання допустимо.
Додаємо LSI-слова – постійно вживаються для опису певної тематики. Алгоритми Google припускають наявність таких слів в текстах, які найбільш повно розкривають тему. Наприклад, для сторінки "Apartments in Istanbul" такими словами можуть бути:
Файл sitemap.xml містив URL-адреси тільки http-версією сайту, в той час, як спочатку ресурс працював через протокол https.
Були проведені роботи по налаштуванню редиректу, щоб виключити з індексу сторінки-дублі і сторінки з низькою цінністю. В результаті позиції сайту в видачі виросли.
В середньому сторінка завантажувалася 22 секунди, в той час, як для хорошого ранжирування необхідно не більше 3 секунд. В іншому випадку позиції сайту можуть постраждати, особливо в мобільній видачі:
Команда Promodo дала рекомендації щодо поліпшення цього показника, і тепер більшість сторінок сайту Turkeyhomes.com завантажується в середньому за 5 секунд.
Була розширена інформація про компанію, що виводиться в пошуку по брендовим запитам. Крім основної інформації, були додані контакти і проведено налаштування сторінки Google MyBusiness.
Налаштовані «хлібні крихти» - відображення пройденого шляху користувача від головної сторінки сайту до поточної.
З сайту були видалені посилання, які вели користувача на цільові сторінки, через редіректи. Якщо таких посилань багато, то це негативно впливає на позиції в Google і швидкість завантаження сайту. Також ми позбулися битих посилань.
Биті посилання - це внутрішні посилання вашого сайту, які ведуть на неіснуючі сторінки. За велику кількість таких посилань можна отримати зниження в пошуковій видачі.
Для кожної картинки були налаштовані alt-теги, які зчитуються пошуковими системами як опис зображення. Прописані в них цільові запити, які допомагають картинкам з сайту ранжуватися в Google Images. Відповідно, для кожної сторінки було надано ряд ключових слів, які вписувалися в теги відповідних зображень.
Schema.org – це застосовуваний у всіх пошукових системах стандарт семантичної розмітки даних, який полегшує пошуковим роботам обробку потрібної інформації і її коректне відображення в сніппета пошукової видачі.
На сайті Turkeyhomes.com були використані три категорії розмітки: Structured Data Product, Residence і Realestateagent. Вони дозволили розмітити розташування нерухомості, її тип, позначення цін і т.д. Наприклад, за запитом villas for sale location Turkey користувач бачив такий сніппет:
На найбільш конверсійних лендінгах відвідуваність поступово падала, однак з грудня 2016 сайт почав заново індексуватися в пошуковику, і вже з середини грудня почалося зростання трафіку на цільових сторінках, навіть з урахуванням новорічних свят.
В результаті роботи над проектом трафік на цільові лендінги виріс на 60%, а трафік сайту в цілому - на 113%.
Навіть після згортання робіт над проектом, його позиції в Google по ключових запитах продовжували зростати:
Налаштування деяких фільтрів видимими і індексованими Google дозволить збільшити відвідуваність сайту цільовою аудиторією.
Ряд сторінок сайту містить ВЧ-запити, які можуть залучати більше трафіку після посилальної оптимізації.
Чим швидше завантажуються сторінки сайту, тим вище ступінь їх ранжирування і коефіцієнт конверсій.
Правильно налаштовані повідомлення про помилку дозволять знизити кількість користувачів, які пішли з сайту.
На вказаний email
ми відправили лист з підтвердженням
підписки на розсилку
Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
01033, м. Київ,
вул. Сім'ї Прахових, 50,
Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
ул. Отакара Яроша, 18
Львів, Україна
пн–пт. 1000–1900
79041, м. Львів,
вул. Героїв УПА, 73,
корпус 10
Дніпро, Україна