Тікетон — перша система онлайн-продажу кіноквитків у Казахстані. Була запущена в 2012 році та насьогодні є лідером ніші.
Збільшення продажів з сайту шляхом залучення цільової аудиторії через пошукові системи Google, Яндекс, Mail.ru на території країни Казахстан.
Під час старту роботи з сайтом було відзначено, що він містить досить цікаву ідею, однак проект був погано адаптований під пошукові системи, потребував доопрацювань із внутрішньої оптимізації та розширення структури для залучення більшої кількості цільової аудиторії
Низьких показник входження в ТОП-10 видачі
пошукових систем пріоритетних ключових запитів.
Відсутність достатньої кількості посадкових сторінок.
Відсутність якісного контенту для просування
в усіх групах запитів.
Виявлені та усунені зауваження до технічного стану проекту:
Велика кількість 404 помилок, наявність цих сторінок в індексній
базі пошукових систем
Некоректно налаштовані 301 редиректи сторінок сайту
Розроблена зручна структура і налаштовані людинозрозумілі
URL-адреси сторінок сайту
Доданий і налаштований файл robots.txt
Видалені сторінки сайту з дубльованим контентом
Видалені непрацюючі посилання з сайту
Зроблена коректна html-розмітка сторінок
Налаштована коректна структура хлібних крихт
Специфіка проекту така, що події регулярно змінюються. Таким чином, сторінки іноді просто не встигають потрапити до індексу пошукової системи. Важливо було попрацювати з посадковими сторінками кожного, зробити їх найбільш зручними для користувача і, відповідно, ініціювати частіше відвідування для пошукового робота.
Фрагмент html-карти:
Кінотеатри
Театри
Концертні зали
Місця
Спортивні арени
Інші зали
Музеї
Крім зауважень до технічної частини, були вироблені вимоги до структури проекту. Архітектура сайту змінена таким чином, щоб у кожної події були додаткові атрибути:
Прив’язка до міста
Типу події
Місця її проведення
Було поставлене завдання з написання більш ніж 150 текстів, які покривають всі необхідні групи запитів для просування сайту.
Були розроблені та прописані метадані з усіх типів сторінок. Також були оптимізовані зображення і вироблена стратегія роботи з профілем посилань сайту.
Розроблена схема збільшення кількості різних типів посилань.
їх оптимізація і розвиток
для збереження ядра аудиторії, закріплення лояльності до ресурсу, збільшення продажів
На вказаний email
ми відправили лист з підтвердженням
підписки на розсилку
Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
03150, м. Київ,
вул. Німецька, 1/32,
Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
ул. Отакара Яроша, 18
Львів, Україна
пн–пт. 1000–1900
79041, м. Львів,
вул. Героїв УПА, 73,
корпус 10
Бізнес і користувачі шукали один одного – ми допомогли їм зустрітися. Сайт трансформувався поетапно. Пошукові системи синхронно сприймали зміни на сайті, що одразу відображалося на базових КРІ-позиціях. В результаті кількість цільових візитів з безкоштовного пошуку зросло в 5 разів, а ROI за каналом перевищив 100%.
Антон Поліщук КЕРІВНИК ВІДДІЛУ ПОШУКОВОГО МАРКЕТИНГУ, promodo