Універсальний кейс

Ticketon.kz

Кейс із пошукового просування проекту
Клієнт

Тікетон — перша система онлайн-продажу кіноквитків у Казахстані. Була запущена в 2012 році та насьогодні є лідером ніші.

Завдання

Збільшення продажів з сайту шляхом залучення цільової аудиторії через пошукові системи Google, Яндекс, Mail.ru на території країни Казахстан.

Команда проекту
Альона Денисова
ТЕХНІЧНИЙ ФАХІВЕЦЬ
Рустам Боров
Tech Lead
Антон Поліщук
КЕРІВНИК ВІДДІЛУ ПОШУКОВОГО МАРКЕТИНГУ
Юлія Яценко
Менеджер проекту

Бізнес і користувачі шукали один одного – ми допомогли їм зустрітися. Сайт трансформувався поетапно. Пошукові системи синхронно сприймали зміни на сайті, що одразу відображалося на базових КРІ-позиціях. В результаті кількість цільових візитів з безкоштовного пошуку зросло в 5 разів, а ROI за каналом перевищив 100%.

Антон Поліщук КЕРІВНИК ВІДДІЛУ ПОШУКОВОГО МАРКЕТИНГУ, promodo

Опис проекту

Під час старту роботи з сайтом було відзначено, що він містить досить цікаву ідею, однак проект був погано адаптований під пошукові системи, потребував доопрацювань із внутрішньої оптимізації та розширення структури для залучення більшої кількості цільової аудиторії

Основними зауваженнями до сайту були:

Низьких показник входження в ТОП-10 видачі
пошукових систем пріоритетних ключових запитів.

Відсутність достатньої кількості посадкових сторінок.

Відсутність якісного контенту для просування
в усіх групах запитів.

Перед командою стояло чітке завдання – вийти на високі позиції в результатах видачі пошукових систем Google, Яндекс, Mail.ru в Казахстані у групах ключових запитів, які покривають спортивні події, кіно, музеї, театри і цирк.


Рішення

Аудит технічної відповідності проекту на предмет відповідності сайту вимогам пошукових систем.

Виявлені та усунені зауваження до технічного стану проекту:

Велика кількість 404 помилок, наявність цих сторінок в індексній
базі пошукових систем

Некоректно налаштовані 301 редиректи сторінок сайту

Розроблена зручна структура і налаштовані людинозрозумілі
URL-адреси сторінок сайту

Доданий і налаштований файл robots.txt

Видалені сторінки сайту з дубльованим контентом

Видалені непрацюючі посилання з сайту

Зроблена коректна html-розмітка сторінок

Налаштована коректна структура хлібних крихт

Специфіка проекту така, що події регулярно змінюються. Таким чином, сторінки іноді просто не встигають потрапити до індексу пошукової системи. Важливо було попрацювати з посадковими сторінками кожного, зробити їх найбільш зручними для користувача і, відповідно, ініціювати частіше відвідування для пошукового робота.

Були створені xml- і html-карти сайту з урахуванням структури ресурсу

Фрагмент html-карти:

Кінотеатри

Театри

Концертні зали

Місця

Спортивні арени

Інші зали

Музеї



Крім зауважень до технічної частини, були вироблені вимоги до структури проекту. Архітектура сайту змінена таким чином, щоб у кожної події були додаткові атрибути:

Прив’язка до міста

Типу події

Місця її проведення

Розроблена та реалізована структура навігації – під кожен тип події індивідуально.


Контентне наповнення сайту

Було поставлене завдання з написання більш ніж 150 текстів, які покривають всі необхідні групи запитів для просування сайту.

Були розроблені та прописані метадані з усіх типів сторінок. Також були оптимізовані зображення і вироблена стратегія роботи з профілем посилань сайту. Розроблена схема збільшення кількості різних типів посилань.

Результати

Позиції сайту з семантичного ядра,
яке просувалося, зросли на
  • ТОП-10 Google 54%
  • ТОП-10 Яндекс 53%
Динаміка зростання позицій в ТОП-10 в Google
Динаміка зростання позицій в ТОП-10 в Яндекс
Динаміка зростання трафіку з безкоштовного пошуку без просування
За період просування трафік з безкоштовного пошуку
зріс на 482%
Разом зі зростанням трафіку з безкоштовного пошуку також отримано значне збільшення продажів квитків.
За період роботи з сайтом вдалося досягти поставлених цілей: Реалізована логічна і коректна структура, створені й оптимізовані посадкові сторінки, усунені технічні зауваження до стану сайту.
Результатом роботи стало перебування сайту в Топ-10 видачі пошукових систем по групах пріоритетних запитів, значно збільшилась кількість цільових відвідувачів, зросли показники продажів квитків. Користувачі отримали зручний і корисний ресурс для зручного вирішення пошуку квитків.

Що далі

Розширення сфери охоплення послуг і регіонів сайту,

їх оптимізація і розвиток

Покращення UX/UI сайту

для збереження ядра аудиторії, закріплення лояльності до ресурсу, збільшення продажів

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Обговорити задачу

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Контакти

contact@promodo.com

 

Київ, Україна
+380 44 201-10-21
пн–пт. 1000–1900
04070, м. Київ,
вул. Ігоревська, 1/8,
офіс 16

Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
вул. 23 Серпня,
31Б, офіс 305

Лінкольн, Англія
+44 0203 137-66-81
пн–пт. 1200–2000
The Terrace AT5,
Grantham Street,
Lincoln, LN2 1BD

Алмати, Казахстан
+7 727 346-92-21
пн–пт. 1000–1900
050004, м. Алмати,
вул. Кунаєва 43,
офіс 207