Універсальний кейс

Terrasoft

Кейс з технічного консалтингу, пошукового просування сайтів Terrasoft.ru і Terrasoft.ua в органічній видачі пошукових систем Google і Яндекс.
Клієнт

Групу компаній Terrasoft засновано 2002 року з єдиною місією — створювати найкращі у світі технології з управління бізнес-процесами. Широка лінійка програмних продуктів Terrasoft допомагає тисячам користувачів вибудовувати взаємини з клієнтами, керувати бізнес-процесами, організовувати сервісне обслуговування.

Завдання

Поліпшення видимості проектів Terrasoft.ru і Terrasoft.ua у видачі пошукових систем за пріоритетними запитами. Підвищення інформованості користувачів про програмні продукти компанії Terrasoft.

Команда проекту
Олександр Плетньов
менеджер проекту, Promodo
Євген Горлач
Керівник відділу пошукового маркетингу комерційних проектів, сайтів ЗМІ, Promodo
Наталія Савенко
Фахівець з просування web-проектів, Promodo

Інструментарій
кейса

Консалтинг і аудит
Пошукова реклама
Маркетинговий
аналіз конкурентів

Ввідні дані

Ефективність просування веб-проектів залежить від досвіду, кваліфікації та індивідуальних методів, застосовуваних фахівцями. Також відзначається кореляція між станом проекту, змінами алгоритмів ранжування і досягнутими фактичними результатами. Таким чином, для коректної оцінки якості оптимізації сайту в деяких випадках стає на заваді дефіцит інформації з динаміки розвитку проекту. У зв’язку з чим необхідно вдосконалювати спосіб подання такого матеріалу.

Рішення

Цільова аудиторія

Орієнтуючись на інформацію про потенційних клієнтів компанії Terrasoft, а також за підсумками аналізу конкурентів у видачі пошукових систем, сформовано і затверджено семантичне ядро проектів. Враховуючи популярність окремих ключових слів і основні напрямки діяльності компанії, визначено пріоритетні запити, що входять до складу семантичного ядра:

Торгівля
30%
Послуги
29%
БУДІВНИЦТВО
6%
ВИРОБНИЦТВО
6%
ФІНАНСИ, БАНКИ, СТРАХУВАННЯ
5%
ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЇ
4%
КОНСАЛТИНГ І ІНФОРМ.ТЕХНОЛОГІІ
4%
ТРАНСПОРТ
3%
ВИДАВНИЦТВО
2%
НАУКА І ОСВІТА
2%
МЕДИЦИНА І
ФАРМАЦЕВТИКА
2%
ІНШЕ
2%
НАФТОГАЗОВА І ХІМ.
ПРОМИСЛОВІСТЬ
1%
ДЕРЖАВНИЙ
СЕКТОР
1%
ПАЛИВНО-ЕНЕРГЕ-
ТИЧНИЙ КОМПЛЕКС
1%
НЕРУХОМІСТЬ
1%

Модель оптимізації

На Мал. 1 наведено послідовність і перелік найбільш важливих робіт, проведених в рамках пошукової оптимізації проектів Terrasoft.ru і Terrasoft.ua.

Мал.1 — Послідовність та перелік робіт

Концепція використовуваної моделі

У цілому концепція використовуваної моделі полягає в обов’язковому виконанні наступних завдань: визначення цілей замовника; комплексний аналіз сайту; аналіз ресурсів конкурентів; вироблення рішень з усунення технічних зауважень, пов’язаних з програмною реалізацією проекту; дослідження ключових слів і формування семантичного ядра; розподіл ключових слів на структуру сайту; налаштування індексації сайтів і систем аналітики; впровадження рішень з внутрішньої оптимізації; робота із зовнішніми факторами.

Етапи просування

Після визначення цілей просування і проведення комплексного аналізу сайтів, реалізовано заходи з дослідження ключових слів. Результатом робіт став перелік найбільш релевантних запитів, який дозволив сегментувати трафік з пошукових систем і залучити цільову аудиторію. Застосовувана на проектах Terrasoft.ru і Terrasoft.ua методологія просування включала в себе два етапи і такі переваги:

  • Своєчасна реакція на зміни в алгоритмах пошукових систем
  • Системне проведення аналізу активності
  • Постійне впровадження необхідних коригувань

Перший етап:

Визначення бізнес-цілі
Аналіз
сайту
Дослідження ключових слів
Планування завдань
Внутрішня оптимізація

Підготовка до подальшого просування

Після завершення першого етапу оптимізації сайти компанії Terrasoft було повністю підготовлено до подальшого просування. Виконано рекомендації ПС Google і Yandex щодо технічного стану ресурсів, контентної складової.

Розроблено стратегію посилального профілю

Розроблено стратегію збільшення посилального профілю з урахуванням регіональної належності ресурсів. На другому етапі просування продовжено роботи з внутрішніми та зовнішніми чинниками ранжування.

Моніторинг та аналіз показників сайту

У ході просування сайту налагоджено дії з моніторингу та аналізу ключових показників просування, оперативно вносилися необхідні зміни у стратегію просування.

Другий етап:

Робота з внутрішніми факторами
Формування посилального профілю
Моніторинг показників і аналіз
Складання
звіту
Коригування стратегії просування
+СЯ

Результати

Сайт Terrasoft.ru проіндексований і бере участь в пошуку

Внесення змін у програмний код проектів, коригування URL-адреси сторінок, оновлення контенту та інші рішення забезпечили вихід із-під фільтру і безперешкодне індексування двох сайтів. Як наслідок, всі необхідні сторінки ресурсів потрапили в пошуковий індекс і почали повноцінно ранжуватися в результатах видачі пошукових систем. Детальніше про механізм викачування документів (див. Мал.2) і про структуру пошукової бази можна прочитати на сторінці: http://company.yandex.ru/technologies/searchindex/

Мал.2 — Опрацювання документів пошуковим роботом

Прискорення індексації

Сформовано актуальні HTML і XML мапи сайтів із зазначенням пріоритетності завантаження сторінок і частоти їх індексування, також встановлено плагін-пінгер, постійно оновлювався контент. Все це дозволило збільшити пошуковий трафік, знизити навантаження на сервер і прискорити індексацію сайту пошуковими системами.

Мал.3 — Правильне опрацювання HTTP

Налаштування сервера:
404-а помилка обробляється коректно

У конфігураційний файл сервера додано необхідні директиви і створена статична сторінку, яка видається користувачеві у разі виникнення 404-ї помилки, що дозволило правильно обробляти подібні помилки і знизити ризики песимізації сайту пошуковими системами. На Мал. 4 представлено фрагмент, що демонструє правильну видачу коду.

Мал.4 — Правильне опрацювання HTTP заголовків

Вказано основне дзеркало проекту

у файлі конфігурації сервера встановлено 301-й редирект з неосновного на головне дзеркало. Для завершення цих налаштувань в файл robots.txt також було внесено додаткові коригування. Основне дзеркало (з префіксом www) налаштовано коректно.

Усунено помилки у файлі robots.txt

Для усунення дублів і виключення з індексу службових сторінок у файл robots.txt внесено необхідні директиви і прописано додаткові інструкції (див. Мал. 5), які обмежили шляхи переміщення роботів.

Мал.5 - Схема роботи robots.txt

Мал.6 - Фрагмент robots.txt з інструкціями

Коригування контент-змісту сайту

На основі аналізу конкурентів, груп ключових запитів сформовано ТЗ з коригування текстового змісту сторінок. Унікальні оптимізовані тексти розміщено на сторінках сайту.

Оптимізовано метадані

Складено та розміщено оптимізовані метадані. Таким чином збільшено клікабельність (СTR) посилань в результатах пошуку і поліпшено поведінкові фактори.

Мал. 7 — Приклад відображення метаданих в пошуковій видачі

Оптимізація зображень і HTML верстки:

Для зображень прописано всі атрибути з використанням ключових слів, додано входження запитів у заголовки, збільшено кількість заголовків різних рівнів, впроваджено верстку тексту з використанням тегів h1, h2, h3, strong тощо.

Проведено оптимізацію розподілу посилальної ваги за структурою сайту. Керуючись отриманими даними, складено рекомендації щодо посилення просування сторінок.

Підібрано якісні майданчики,
поліпшено позиції проектів

Розроблено стратегію збільшення посилального профілю для всіх типів запитів з семантичного ядра. Постійно здійснювалися коригування наявних посилань, підбір нових якісних майданчиків для розміщення, що сприяло зростанню позиції сайту в результатах видачі пошукових систем (див. Мал. 8).

Мал. 8 - Посилальний профіль сайту

Висновок

У результаті виконання покрокових рішень, спрямованих на оптимізацію сайтів компанії Terrasoft, усунуто основні наявні перешкоди для просування. Визначено перелік найбільш релевантних запитів, розроблено збалансовані стратегії внутрішньої і зовнішньої оптимізації ресурсів. Крім того, протягом всього життєвого циклу проектів, розширювалося семантичне ядро, додавалися нові ключові запити. На Мал.9 представлено графік, що демонструє динаміку зростання пошукового трафіку за одним із таких запитів. На Мал.10 показано видимість сайту за групами ключових запитів в топ—10 видачі пошукових систем. Таким чином, завдання, поставлені замовником на початковому етапі просування, реалізованj успішно.

Зростання трафіку за окремими запитами

Зростання трафіку за окремими запитами

Iнші проекти

Трафік
 +294,94%
топ–10
63%
Трафік
+106,15%
Трафік
 +94,55%

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Контакти

contact@promodo.com

 

Київ, Україна
+380 44 201-10-21
пн–пт. 1000–1900
04070, м. Київ,
вул. Ігоревська, 1/8,
офіс 16

Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
вул. 23 Серпня,
31Б, офіс 305

Лінкольн, Англія
+44 0203 137-66-81
пн–пт. 1200–2000
The Terrace AT5,
Grantham Street,
Lincoln, LN2 1BD

Алмати, Казахстан
+7 727 346-92-21
пн–пт. 1000–1900
050004, м. Алмати,
вул. Кунаєва 43,
офіс 207