Універсальний кейс

Tengrinews.kz

Кейс зі збільшення відвідуваності новинного порталу Казахстана.
Клієнт

Мережеве видання Tengrinews – один із головних новинних ресурсів Казахстану. Це цілодобово оновлювана стрічка новин про Казахстан і світ у галузі економіки, політики, пригод, спорту, культури, науки і техніки.

Завдання
  • Досягти зростання популярності та впізнаваності ресурсу Tengrinews.kz шляхом його оптимізації під пошукові системи.
  • Збільшити кількість нових сеансів, розширити охоплення цільової аудиторії та збільшити час її перебування на сайті.
Команда проекту
Альона Денисова
ТЕХНІЧНИЙ ФАХІВЕЦЬ, Promodo
Рустам Боров
Tech Lead, Promodo
Антон Поліщук
КЕРІВНИК ВІДДІЛУ ПОШУКОВОГО МАРКЕТИНГУ, Promodo
Юлія Яценко
Менеджер проектів, Promodo
Працювати з лідером завжди цікаво. Особливо цікаво знаходити і розкривати його прихований потенціал. Команди успішно впоралися зі своїм завданням і отримали не просто злагоджений процес, а відмінний результат. Антон Поліщук КЕРІВНИК ВІДДІЛУ ПОШУКОВОГО МАРКЕТИНГУ САЙТІВ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ, Promodo

Вхідні дані

На початку роботи був проведений детальний аудит ресурсу за широким рядом показників, у результаті якого було відзначено, що цей проект містить багато корисної тематичної інформації, яка постійно оновлюється і є актуальною. Однак поряд із високою якістю наданого контенту сайт мав ряд проблем із зовнішньою та внутрішньою оптимізацією та відставав за багатьма параметрами від сайтів-конкурентів. За цільовими ключовими фразами сайт мав низькі позиції в топ видачі пошукових систем. У зв’язку з цим додатковими завданнями у роботі з проектом Tengrinews стали такі:

створити чітку логічну структуру сайту;

усунути технічні проблеми;

оптимізувати контент-складник;

покращити профіль посилань.

Рішення

На першому етапі роботи з проектом були підібрані цільові запити, на підставі яких була вибудувана стратегія роботи з сайтом. Була розроблена структура сайту, виявлені та усунуті технічні проблеми:

Налаштована карта сайту

XML-файли дозволяють більш точно проіндексувати сторінки сайту і підвищити його позиції у пошуковій видачі. Також це позитивно впливає на рівні довіри пошукових систем до сайту.

Оптимізований принцип формування URL-адресів

Це дозволило досягти покращення індексації сайту пошуковими роботами.

Проведено коректне налаштування сторінок пагінації
Проведене налаштування коректної переадресації:

усунення дублів сторінок сайту;

виправлено перенаправлення 302 і 304 редиректами на 301 редиректи.

Оптимізована швидкість завантаження сайту:

налаштування кешування статистики в браузері;

створення зменшених копій зображень для навігаційних меню та інших релевантних блоків;

об’єднання всіх іконок в CSS-спрайти;

розміщення кодів підключення зовнішніх сервісів.

Виправлено налаштування кодів відповіді серверів
Проведена оптимізація метаданих і заголовків проекту

Роботи пошукових систем надають велике значення ключовим словам в мета-тегах title і description, а також заголовках перших рівнів, коли проводять повнотекстову індексацію сторінки. Крім налаштування метаданих для сторінок з заголовками, що повторюються, були також прописані унікальні заголовки. Це дозволило досягти кращих результатів індексування сторінки пошуковими алгоритмами.

Були налаштовані мовні версії сайту за допомогою атрибуту hreflang для версій статей різними мовами: російською, казахською, англійською.

На другому етапі була розроблена стратегія, згідно з якою опрацьовувався окремо кожен розділ

Наприклад, була вирішена проблема дублювання контенту в розділі «Переможці»:

Крім того, були вжиті додаткові заходи з налаштування сайту:

надані рекомендації щодо налаштування мобільної версії для коректного ранжування сайту в пошуку на мобільних пристроях;

здійснений перехід на захищений протокол https, який забезпечує безпечне з‘єднання, підвищує довіру з боку пошукових систем і користувачів;

проведені роботи з покращення профілю посилань.

Результати співпраці

Вже за 2 місяці роботи (жовтень-листопад) з безкоштовного пошуку на сайт вдалося залучити на 80% сеансів більше порівняно з аналогічним періодом минулого року:

Крім того, збільшилась кількість переглядів сторінок цільовою аудиторією та значно зросла кількість нових користувачів:

Позиції сайту в пошуковій видачі Google:

топ 10: 90% (+45%);

топ 5: 86% (+65%);

топ 3: 75% (+65%).

Графік росту в топ видачі Google
Позиції сайту в пошуковій видачі Yandex:

топ 10: 57% (+46%);

топ 5: 39% (+37%);

топ 3: 33% (+37%).

Графік росту в топ видачі Yandex
Мобільний пошук

За період роботи над проектом вдалося вдвічі збільшити кількість сеансів, виконаних користувачами з мобільних пристроїв: на 95% більше сеансів зі смартфонів і на 126% - з планшетів.

Регіональність

Безкоштовний трафік по Казахстану зріс на 90% за той же період.

Що далі?

Розвиток YouTube-каналу.
Реалізація в повній мірі всіх розроблених технічних рекомендацій.
Додавання нових розділів і напрямів, які будуть цікаві користувачам і допоможуть збільшити частку цільових відвідувачів на сайт.

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Обговорити задачу

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Контакти

contact@promodo.com

 

Київ, Україна
+380 44 201-10-21
пн–пт. 1000–1900
04070, м. Київ,
вул. Ігоревська, 1/8,
офіс 16

Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
вул. 23 Серпня,
31Б, офіс 305

Лінкольн, Англія
+44 0203 137-66-81
пн–пт. 1200–2000
The Terrace AT5,
Grantham Street,
Lincoln, LN2 1BD

Алмати, Казахстан
+7 727 346-92-21
пн–пт. 1000–1900
050004, м. Алмати,
вул. Кунаєва 43,
офіс 207