Універсальний кейс

Технопортал

Кейс з використання інструментів контекстної реклами з метою збільшення загальної частки цільового трафіку проекту.
Клієнт

Проект Technoportal.ua є одним з провідних сервісів пошуку товарів та порівняння цін в інтернет-магазинах України. Понад 1,5 мільйона відвідувачів щомісяця користуються «ТехноПорталом» для пошуку сотень тисяч товарних пропозицій від безлічі інтернет-магазинів по всій Україні.

Задача

Підвищення якості залучуваного трафіку та прибуткової роботи контекстної реклами. Масштабування контекстних кампаній за умови дотримання заданих KPI.

Команда проекту
Андрій Воронов
менеджер проекту, Promodo
Олексій Васюткін
Керівник відділу контекстної реклами, Promodo
Максим Берещук
Провідний спеціаліст з контекстної реклами, Promodo

Ввідні дані

Одним з використовуваних каналів залучення цільової аудиторії для проекту «ТехноПортал» є контекстна реклама. Однак робота з цим інструментом ускладнюється тим, що сайти порівняння цін не продають власні товари і, заробляючи на рекламі, не можуть отримувати той же рівень виручки, що і провідні інтернет-магазини. Як результат, сайт порівняння цін не може дозволити собі конкуренцію високих ставок і повинен постійно знаходити трафік дешевше, ніж інтернет-магазини. А якщо додати до цього необхідність постійно нарощувати аудиторію і масштабувати контекстні кампанії, — місія починає здаватися нездійсненною.

Ми розуміли, що завдання скрупульозне і непросте, тому вирішили делегувати цей процес компанії Promodo, оскільки вона має хорошу репутацію на ринку, а їхні технології роботи з великими рекламними аккаунтами добре себе зарекомендували.

Андрій Семенюк КЕРІВНИК «Технопорталу»

Товарне вивантаження «ТехноПорталу» налічує понад 160 тисяч позицій, що дає достатній простір для роботи з низькочастотним модельним трафіком. Ми відразу ж визначилися, що з урахуванням усіх обставин ми повинні «вижати» абсолютний максимум з кожної товарної позиції і зібрати весь можливий низькочастотний модельний трафік з прийнятним рівнем ROI, оскільки конкурувати за ставками з великими інтернет-магазинами невиправдано — вони можуть інвестувати в залучення клієнтів значно більше коштів. При цьому найбільшу увагу, на прохання клієнта, було приділено якості залучуваного трафіку. Нам було важливо залучити тільки дійсно зацікавлених потенційних покупців, які згодом з великою ймовірністю куплять товар, перейшовши за посиланням з «ТехноПорталу» на сайт інтернет-магазину. «ТехноПортал» є одним з перевірених постачальників якісного трафіку, і цю репутацію ми мали зміцнити.

Олексій Васюткін керівник відділу контекстної реклами, Promodo

Рішення

Товарне вивантаження налічує понад 160 000 товарних позицій,
які необхідно своєчасно оновлювати в системах контекстної
реклами Google.AdWords і Яндекс.Директ

За допомогою спеціального програмного забезпечення було сформовано величезну кількість релевантних низькочастотних запитів, що враховують різноманітні варіанти написання брендів, серій і лінійок, кольорів, артикулів товарів, альтернативних назв тощо. Також було задіяно напрацьований перелік з кількох тисяч мінус-слів, завдання якого —відсікти нерелевантний трафік і сфокусуватися виключно на тих відвідувачах, які готові зробити покупку в одному з інтернет-магазинів, пропонованих «ТехноПорталом».

З урахуванням обмеження — 20 000 груп оголошень в одній рекламній кампанії Google.AdWords — і необхідності виділити під кожен товар окрему групу оголошень для її періодичного оновлення, всі оголошення було рознесено на десятки рекламних кампаній, інтегрованих з Google.Analytics для коректної передачі даних.

Для кожного товару з товарного вивантаження було
створено нову посадкову сторінку,

шаблон якої в ході A/B тестування краще проявив себе в плані
віддачі порівняно зі звичайними сторінками.

Звичайна сторінка
Посадкова сторінка для спеціальної реклами
Акцент було зроблено на низькочастотний модельний трафік, залучення якого дозволяє утримуватися в заданих показниках ефективності

Аналогічно було побудовано роботу в системі Яндекс.Директ, де за допомогою внутрішнього програмного забезпечення Promodo коректно налаштували сотні тисяч низькочастотних ключових слів і оголошень. Також в автоматичному режимі було проведено зв’язування даних про переходи з Яндекс.Директ до ключових слів включно, що дозволило аналізувати дані в Google.Analytics на рівні, який не поступається аналізу даних Google.AdWords.




Результати

Найважливішим результатом стала якість залученого трафіку. «ТехноПортал» стабільно входить до числа сайтів-лідерів порівняння цін України за рівнем конверсії.

Порівняння конверсії «ТехноПорталу» з низкою інших прайс-агрегаторів для одного з провідних інтернет-магазинів України

Загальним результатом співробітництва «ТехноПорталу» і Promodo стало:

Збільшення CTR-оголошень на 230%
Підвищення рівня популярності проекту «ТехноПортал»
(підвищення кількості type-in трафіку на 53%)





Поставлену задачу масштабування контекстних кампаній за умови дотримання виставлених KPI за рівнем рентабельності було успішно виконано. Фахівцям Promodo вдалося охопити величезний пласт низькочастотних запитів, які не тільки дешеві, а й мають відмінні конверсійні характеристики, що дозволяє нашим партнерам згодом успішно конвертувати подібний трафік у продажі.

Андрій Семенюк КЕРІВНИК «технопорталу»

Iнші проекти

Вартість реєстр.
3 рази
Конверсії
+69%
Трафік
+203,65%
Топ—10
90,82%
Трафік
+2500%
топ–10
90%

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Контакти

contact@promodo.com

 

Київ, Україна
+380 44 201-10-21
пн–пт. 1000–1900
04070, м. Київ,
вул. Ігоревська, 1/8,
офіс 16

Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
вул. 23 Серпня,
31Б, офіс 305

Лінкольн, Англія
+44 0203 137-66-81
пн–пт. 1200–2000
The Terrace AT5,
Grantham Street,
Lincoln, LN2 1BD

Алмати, Казахстан
+7 727 346-92-21
пн–пт. 1000–1900
050004, м. Алмати,
вул. Кунаєва 43,
офіс 207