Проект Technoportal.ua є одним з провідних сервісів пошуку товарів та порівняння цін в інтернет-магазинах України. Понад 1,5 мільйона відвідувачів щомісяця користуються «ТехноПорталом» для пошуку сотень тисяч товарних пропозицій від безлічі інтернет-магазинів по всій Україні.
Підвищення якості залучуваного трафіку та прибуткової роботи контекстної реклами. Масштабування контекстних кампаній за умови дотримання заданих KPI.
Одним з використовуваних каналів залучення цільової аудиторії для проекту «ТехноПортал» є контекстна реклама. Однак робота з цим інструментом ускладнюється тим, що сайти порівняння цін не продають власні товари і, заробляючи на рекламі, не можуть отримувати той же рівень виручки, що і провідні інтернет-магазини. Як результат, сайт порівняння цін не може дозволити собі конкуренцію високих ставок і повинен постійно знаходити трафік дешевше, ніж інтернет-магазини. А якщо додати до цього необхідність постійно нарощувати аудиторію і масштабувати контекстні кампанії, — місія починає здаватися нездійсненною.
За допомогою спеціального програмного забезпечення було сформовано величезну кількість релевантних низькочастотних запитів, що враховують різноманітні варіанти написання брендів, серій і лінійок, кольорів, артикулів товарів, альтернативних назв тощо. Також було задіяно напрацьований перелік з кількох тисяч мінус-слів, завдання якого —відсікти нерелевантний трафік і сфокусуватися виключно на тих відвідувачах, які готові зробити покупку в одному з інтернет-магазинів, пропонованих «ТехноПорталом».
З урахуванням обмеження — 20 000 груп оголошень в одній рекламній кампанії Google.AdWords — і необхідності виділити під кожен товар окрему групу оголошень для її періодичного оновлення, всі оголошення було рознесено на десятки рекламних кампаній, інтегрованих з Google.Analytics для коректної передачі даних.
шаблон якої в ході A/B тестування краще проявив себе в плані
віддачі порівняно зі звичайними сторінками.
Аналогічно було побудовано роботу в системі Яндекс.Директ, де за допомогою внутрішнього програмного забезпечення Promodo коректно налаштували сотні тисяч низькочастотних ключових слів і оголошень. Також в автоматичному режимі було проведено зв’язування даних про переходи з Яндекс.Директ до ключових слів включно, що дозволило аналізувати дані в Google.Analytics на рівні, який не поступається аналізу даних Google.AdWords.
Найважливішим результатом стала якість залученого трафіку. «ТехноПортал» стабільно входить до числа сайтів-лідерів порівняння цін України за рівнем конверсії.
Порівняння конверсії «ТехноПорталу» з низкою інших прайс-агрегаторів для одного з провідних інтернет-магазинів України
Поставлену задачу масштабування контекстних кампаній за умови дотримання виставлених KPI за рівнем рентабельності було успішно виконано. Фахівцям Promodo вдалося охопити величезний пласт низькочастотних запитів, які не тільки дешеві, а й мають відмінні конверсійні характеристики, що дозволяє нашим партнерам згодом успішно конвертувати подібний трафік у продажі.
На вказаний email
ми відправили лист з підтвердженням
підписки на розсилку
Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
03150, м. Київ,
вул. Німецька, 1/32,
Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
ул. Отакара Яроша, 18
Львов, Україна
пн–пт. 1000–1900
79041, г. Львов,
ул. Героев УПА 73,
корпус 10
Ми розуміли, що завдання скрупульозне і непросте, тому вирішили делегувати цей процес компанії Promodo, оскільки вона має хорошу репутацію на ринку, а їхні технології роботи з великими рекламними аккаунтами добре себе зарекомендували.
Андрій Семенюк КЕРІВНИК «Технопорталу»Товарне вивантаження «ТехноПорталу» налічує понад 160 тисяч позицій, що дає достатній простір для роботи з низькочастотним модельним трафіком. Ми відразу ж визначилися, що з урахуванням усіх обставин ми повинні «вижати» абсолютний максимум з кожної товарної позиції і зібрати весь можливий низькочастотний модельний трафік з прийнятним рівнем ROI, оскільки конкурувати за ставками з великими інтернет-магазинами невиправдано — вони можуть інвестувати в залучення клієнтів значно більше коштів. При цьому найбільшу увагу, на прохання клієнта, було приділено якості залучуваного трафіку. Нам було важливо залучити тільки дійсно зацікавлених потенційних покупців, які згодом з великою ймовірністю куплять товар, перейшовши за посиланням з «ТехноПорталу» на сайт інтернет-магазину. «ТехноПортал» є одним з перевірених постачальників якісного трафіку, і цю репутацію ми мали зміцнити.
Олексій Васюткін керівник відділу контекстної реклами, Promodo