Універсальний кейс

Stylus.ua

Кейс про пошукове просування проекту
Клієнт

Stylus.ua — інтернет-магазин корисних гаджетів, який спеціалізується на продажу мобільних телефонів, техніки Apple, побутової техніки, а також аксесуарів для мобільних пристроїв.

Завдання

Збільшити обсяг продажів з органічної пошукової видачі, вийти з-під фільтра пошукової системи Яндекс, підвищити видимість сайту в пошукових системах.

Команда проекту
Павло Капелюшний
Менеджер проектів, Promodo
Антон Поліщук
КЕРІВНИК ВІДДІЛУ пошукового маркетингу, Promodo
Андрій Іванов
Tech Lead ПО ПРОСУВАННЮ WEB-ПРОЕКТІВ, Promodo

Вхідні дані

На момент звернення до Promodo проект Stylus.ua стрімко втрачав позиції у видачі через нових алгоритмів пошукових систем (зокрема, на сайт було накладено фільтр Яндекса). Це сильно знизило обсяг продажів. Нашим завданням було повернути позиції сайту і отримати максимальну кількість природного трафіку.

Додатково були поставлені наступні вимоги:

  • перший значний результат необхідно було показати через 2-3 місяці;
  • основна категорія товарів для просування - продукція Apple;
  • не можна було втратити позиції по поточним запитам в топі.

Однією з основних завдань на першому етапі роботи з проектом було досягти зростання цільового безкоштовного пошукового трафіку на 20% щодо прогнозованого на весну (з урахуванням коефіцієнта сезонності).

На етапі аудиту було виявлено декілька критичних помилок:

Некоректна структура проекту

Відсутнє чітке розділення сторінок за типами, URL-адреси формувалися некоректно. Невиправдана наявність піддоменів також ускладнювало розподіл ваги всередині сайту.

Відсутність оптимізації сторінок фільтрів в товарній категорії

Наприклад, при фільтрації товарів користувачем, виходив URL виду:
http://stylus.com.ua/ru/products/mobile_phones/sor/p2536r12117kp13013r42481/index.html

Дублювання і неунікальність контенту

Один текст часто був розміщений на великій кількості сторінок. Це призводило до зниження ефективності використання текстів для просування.

Багато неефективної посилальної маси

Через біржу Sape було закуплено близько 7 000 посилань. Такі посилання порушують рекомендації для вебмайстрів Google і можуть призвести до потрапляння сайту під дію фільтра, що в свою чергу спричинить значне зниження трафіку. Крім того, на підтримку неякісної посилальної маси витрачалося велика кількість бюджетних коштів.

Після зняття значної частини посилань було вивільнено додатковий бюджет. При цьому позиції по просуваються сторінок виросли.

Неефективна перелінковка

Всі посилання сайту були відкриті для індексації, але в розміщених текстах вони часто вели на нецільові сторінки. Недостатня внутрішня оптимізація приводила до неефективного розподілу ваги всередині сайту.

Неоптимізовані заголовки і метадані

Це знижувало клікабельність і, відповідно, кількість призначеного для користувача трафіку на сайті. Після оптимізації короті описи сайта у видачі (сніппети) стали виглядати наступним чином:

Рішення

Інструменти:
Пошуковий маркетинг
Пошукове просування
Контент-маркетинг
Крауд-маркетинг
Було зроблено ряд ключових кроків по оптимізації сайту:
1. Була наново створена структура сайту, що дозволяє користувачеві швидко орієнтуватися в пошуку потрібного товару:

Розподіл товарів за категоріями набуло такого вигляду:

2. URL-адреси сторінок сайту набули вигляду ЛПУ (людинозрозумілий URL)

Користувач, в свою чергу, отримав можливість орієнтуватися в структурі сайту за допомогою ЛПУ:

3. Була впроваджена фільтрація товарів за серією та лінійці
4. Сайт був наповнений новими корисними і красиво оформленими текстами

При цьому вони були оптимізовані під конкретні ключові слова.

5. Корисні статті та новини були виділені в окремий розділ

За допомогою перелінковки вдалося підвищити релевантність категорій по цільових запитах. Контент для цього розділу створювався експертами в сфері гаджетів та електроніки. Він допомагав не тільки підвищувати релевантність основної сторінки, яку просувають, але і збільшувати конверсію на сайті за рахунок допомоги покупцеві у виборі товару.

6. Була оптимізована картка товару

На ній з'явилася можливість вибирати колір і інші характеристики. Також з'явилася нова кнопка «Розстрочка». Це дозволило збільшити конверсію на сайті.

7. Посилальна маса з Sape знизилася майже в 4 рази внаслідок чистки від неефективних «сміттєвих» посилань, які не привертають цільового трафіку:
8. Нова посилальна маса притягувалася за рахунок:
  • розміщення корисних статей;
  • поширення прес-релізів;
  • крауд-маркетингу.

Посилання такого роду краще, ніж накрутка в Sape: вони з меншою ймовірністю можуть призвести до потрапляння ресурсу під фільтр пошукових систем і набагато ефективніше впливають на зростання позицій сайту по цільових запитах.

9. Активно розвивався контент-маркетинг

Були створені інформаційні приводи, під які окремо писалися прес-релізи. Це дозволило залучити на сайт більшу кількість користувачів з реферального трафіку, збільшити коефіцієнт конверсії та отримати більшу кількість посилань на проект.

Приклад прес-релізу, розміщеного на сайті:

Результати

Вихід сайту Stylus.ua в топ пошукової видачі Google почався вже після двох місяців роботи над проектом:

Одночасно з ростом позицій почало зростати і середньомісячне число показів сніпетів сайту по найбільш пріоритетним запитам (кількість показів). Цей показник відображає, наскільки часто користувачі бачили сніппети з інформацією про ресурс на сторінці з результатами пошуку.

Безкоштовний трафік з пошукових систем за 4 місяці просування збільшився на 41%.

В результаті кількість пошукових запитів, що просувалися, в топ видачі Google зріс з 7 до 339 із загального числа, що дало приріст + 24% запитів в топ-3. При цьому зростання продажів через корзину сайту (показник транзакцій) за цей же період досяг 20%, а загальний дохід від e-commerce збільшився на 16%:

Виконання додаткових умов

Запити, пов'язані з технікою Apple, були одними з найбільш пріоритетних для сайту Stylus.ua. Тому на самому початку роботи перед командою Promodo було поставлено додаткову умову: вивести в топ-3 Google найбільш конкурентні з них. Видимість за цими категоріями (тобто ймовірність, що користувач побачить сніппет) повинна була бути більш 50%.

Практично за всіма ключовими запитами вдалося вивести сайт Stylus.ua на відповідні позиції:

За пріоритетними запитами в органічній видачі на першому екрані видимості (без подальшої прокрутки) з комерційних проектів був присутній тільки сайт Stylus.ua.

Це дозволило отримати значну кількість цільового трафіку з органічного пошуку, оскільки користувачі рідко переглядають результати, розташовані далі першої сторінки пошукової видачі.

Загальним підсумком роботи над сайтом Stylus.ua стало зростання його видимості за двома основними категоріями запитів:

В результаті роботи нашої команди клієнт отримав сайт з закладеним в ньому функціоналом для просування всіх категорій товарів. Інтернет-магазин був наповнений великою кількістю контенту, значно спрощує покупку товару. Нам вдалося не тільки забезпечити зростання позицій сайту в пошуковій видачі, але і вивільнити бюджет для його подальшого просування. Зростання продажів був також досягнутий за рахунок оптимізації рекламної кампанії в AdWords - про це можна прочитати в першому кейсі а цим проектом.

Що далі

Покращєння видимості сайту за новими запитами.

Є основою для зростання частки пошукового трафіку за рахунок охоплення нових категорій.

Створення додаткової регіональної структури.

Необхідно для збільшення видимості проекту по локальних ключових запитах.

Внутрішні роботи c поведінковими чинниками.

З метою збільшення коефіцієнта конверсії сайту.

Залучення трафіку на нові лендінги.

Необхідно для просування посадочних сторінок, створених відповідно з пошуковим попитом.

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Обговорити задачу

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Контакти

contact@promodo.com

 

Київ, Україна
+380 44 201-10-21
пн–пт. 1000–1900
04070, м. Київ,
вул. Ігоревська, 1/8,
офіс 16

Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
вул. 23 Серпня,
31Б, офіс 305

Лінкольн, Англія
+44 0203 137-66-81
пн–пт. 1200–2000
The Terrace AT5,
Grantham Street,
Lincoln, LN2 1BD

Алмати, Казахстан
+7 727 346-92-21
пн–пт. 1000–1900
050004, м. Алмати,
вул. Кунаєва 43,
офіс 207