Stylus.ua — інтернет-магазин корисних гаджетів, який спеціалізується на продажу мобільних телефонів, техніки Apple, побутової техніки, а також аксесуарів для мобільних пристроїв.
Збільшити обсяг продажів з органічної пошукової видачі, вийти з-під фільтра пошукової системи Яндекс, підвищити видимість сайту в пошукових системах.
На момент звернення до Promodo проект Stylus.ua стрімко втрачав позиції у видачі через нових алгоритмів пошукових систем (зокрема, на сайт було накладено фільтр Яндекса). Це сильно знизило обсяг продажів. Нашим завданням було повернути позиції сайту і отримати максимальну кількість природного трафіку.
Додатково були поставлені наступні вимоги:
Однією з основних завдань на першому етапі роботи з проектом було досягти зростання цільового безкоштовного пошукового трафіку на 20% щодо прогнозованого на весну (з урахуванням коефіцієнта сезонності).
Відсутнє чітке розділення сторінок за типами, URL-адреси формувалися некоректно. Невиправдана наявність піддоменів також ускладнювало розподіл ваги всередині сайту.
Наприклад, при фільтрації товарів користувачем, виходив URL виду:
http://stylus.com.ua/ru/products/mobile_phones/sor/p2536r12117kp13013r42481/index.html
Один текст часто був розміщений на великій кількості сторінок. Це призводило до зниження ефективності використання текстів для просування.
Через біржу Sape було закуплено близько 7 000 посилань. Такі посилання порушують рекомендації для вебмайстрів Google і можуть призвести до потрапляння сайту під дію фільтра, що в свою чергу спричинить значне зниження трафіку. Крім того, на підтримку неякісної посилальної маси витрачалося велика кількість бюджетних коштів.
Після зняття значної частини посилань було вивільнено додатковий бюджет. При цьому позиції по просуваються сторінок виросли.
Всі посилання сайту були відкриті для індексації, але в розміщених текстах вони часто вели на нецільові сторінки. Недостатня внутрішня оптимізація приводила до неефективного розподілу ваги всередині сайту.
Це знижувало клікабельність і, відповідно, кількість призначеного для користувача трафіку на сайті. Після оптимізації короті описи сайта у видачі (сніппети) стали виглядати наступним чином:
Розподіл товарів за категоріями набуло такого вигляду:
Користувач, в свою чергу, отримав можливість орієнтуватися в структурі сайту за допомогою ЛПУ:
При цьому вони були оптимізовані під конкретні ключові слова.
За допомогою перелінковки вдалося підвищити релевантність категорій по цільових запитах. Контент для цього розділу створювався експертами в сфері гаджетів та електроніки. Він допомагав не тільки підвищувати релевантність основної сторінки, яку просувають, але і збільшувати конверсію на сайті за рахунок допомоги покупцеві у виборі товару.
На ній з'явилася можливість вибирати колір і інші характеристики. Також з'явилася нова кнопка «Розстрочка». Це дозволило збільшити конверсію на сайті.
Посилання такого роду краще, ніж накрутка в Sape: вони з меншою ймовірністю можуть призвести до потрапляння ресурсу під фільтр пошукових систем і набагато ефективніше впливають на зростання позицій сайту по цільових запитах.
Були створені інформаційні приводи, під які окремо писалися прес-релізи. Це дозволило залучити на сайт більшу кількість користувачів з реферального трафіку, збільшити коефіцієнт конверсії та отримати більшу кількість посилань на проект.
Приклад прес-релізу, розміщеного на сайті:
Вихід сайту Stylus.ua в топ пошукової видачі Google почався вже після двох місяців роботи над проектом:
Одночасно з ростом позицій почало зростати і середньомісячне число показів сніпетів сайту по найбільш пріоритетним запитам (кількість показів). Цей показник відображає, наскільки часто користувачі бачили сніппети з інформацією про ресурс на сторінці з результатами пошуку.
Безкоштовний трафік з пошукових систем за 4 місяці просування збільшився на 41%.
В результаті кількість пошукових запитів, що просувалися, в топ видачі Google зріс з 7 до 339 із загального числа, що дало приріст + 24% запитів в топ-3. При цьому зростання продажів через корзину сайту (показник транзакцій) за цей же період досяг 20%, а загальний дохід від e-commerce збільшився на 16%:
Запити, пов'язані з технікою Apple, були одними з найбільш пріоритетних для сайту Stylus.ua. Тому на самому початку роботи перед командою Promodo було поставлено додаткову умову: вивести в топ-3 Google найбільш конкурентні з них. Видимість за цими категоріями (тобто ймовірність, що користувач побачить сніппет) повинна була бути більш 50%.
Практично за всіма ключовими запитами вдалося вивести сайт Stylus.ua на відповідні позиції:
За пріоритетними запитами в органічній видачі на першому екрані видимості (без подальшої прокрутки) з комерційних проектів був присутній тільки сайт Stylus.ua.
Це дозволило отримати значну кількість цільового трафіку з органічного пошуку, оскільки користувачі рідко переглядають результати, розташовані далі першої сторінки пошукової видачі.
Загальним підсумком роботи над сайтом Stylus.ua стало зростання його видимості за двома основними категоріями запитів:
Є основою для зростання частки пошукового трафіку за рахунок охоплення нових категорій.
Необхідно для збільшення видимості проекту по локальних ключових запитах.
З метою збільшення коефіцієнта конверсії сайту.
Необхідно для просування посадочних сторінок, створених відповідно з пошуковим попитом.
На вказаний email
ми відправили лист з підтвердженням
підписки на розсилку
Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
03150, м. Київ,
вул. Німецька, 1/32,
Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
ул. Отакара Яроша, 18
Львів, Україна
пн–пт. 1000–1900
79041, м. Львів,
вул. Героїв УПА, 73,
корпус 10