Універсальний кейс

Stylus.ua

Кейс із оптимізації кампаній контекстної реклами в Google AdWords
Клієнт

Stylus.ua — інтернет-магазин гаджетів, який спеціалізується на продажу мобільниих телефонів, техніки Apple, побутової техніки, а також аксесуарів для мобільних пристроїв.

Завдання

Збільшити обсяг онлайн-проджаів за рахунок контекстної реклами.
Знизити вартість залучення клієнта.
Пошук нових інструментів для росту продажів.

Команда проекту
Павло Капелюшний
Менеджер проектів, Promodo
Дмитро Тонких
ТЕХНІЧНИЙ ФАХІВЕЦЬ, Promodo
Вадим Черник
ЗАСТУПНИК КЕРІВНИКА ВІДДІЛУ УПРАВЛІННЯ ПЛАТНИМИ КАНАЛАМИ ТРАФІКУ, Promodo
Олексій Васюткін
КЕРІВНИК ВІДДІЛУ УПРАВЛІННЯ ПЛАТНИМИ КАНАЛАМИ ТРАФІКУ, Promodo

Перед нами було поставлене завдання в найкоротший термін створити акаунт з нуля і досягти певних КРІ. Роботу над проектом ми почали з пріоритетних категорій і використовували лише основні інструменти просування а пошукових системах. Далі роботи просувалися в бік розширення рекламного акаунта і опрацювання нових категорій.

Вадим Черник ЗАСТУПНИК КЕРІВНИКА ВІДДІЛУ УПРАВЛІННЯ ПЛАТНИМИ КАНАЛАМИ ТРАФІКУ, Promodo
Інструменти
Оптимізація структури кампанії



Google Tag Manager

Вхідні дані

Основним завданням, яке було поставлене перед командою Promodo,було збільшення обсягу продажів за допомогою контекстної реклами. Однак первинна якість ведення рекламних кампаній в Google AdWords не дозволила це зробити. Відповідно, не вдавалося виконувати плани продажів, і ріст проекту був обмежений, що, в свою чергу, ускладнювало логістику.

Після первинного аудиту було виявлено декілька недопрацювань у рекламних кампаніях, усунення яких могло б значно підвищити ефективність контекстної реклами:

  • нераціональне використання бюджету через завищені ставки;
  • обмеження показу реклами за часом зменшувало обсяги продажів;
  • дорогі ключові запити не давали необхідних результатів.

Рішення

Було ухвалено рішення створити новий акаунт і усунути помилки, наявні в первинних кампаніях. Ключова проблема полягала в стислих термінах підготовки до старту проекту, а також в утриманні показників ефективності для кожної категорії товарів на сайті.

Оптимізація рекламних кампаній

В старому акаунті Google AdWords більша частина бюджету витрачалася на кампанію з просування продукції Apple. Після оптимізації змінилась сама структура рекламних кампаній, і вони були розділені під кожний окремий вид пристрою Apple. Частка бюджету тепер розподілялась залежно від ефективності продажів кожного пристрою.

Порівняння старої та нової структури акаунта:
Розширення категорій товарів

Наступним етапом після оптимізації пошукових кампаній стало розширення акаунта сайту Stylus.ua шляхом додавання нових категорій товарів, враховуючи його нову структуру. Основним пріоритетом став не лише розвиток пошукових кампаній, а й збільшення медійного складника просування. Для цього була налагоджена робота із запуску рекламних кампаній з акційними оголошеннями серед аудиторії ремаркетингу, яка перед цим цікавилась певними товарами з інтернет-магазину.

Ремаркетинг — це різновид медійної реклами, яка дозволяє показувати її користувачам, які вже відвідували сайт і переглядали певні товари. Коли така людина заходить на один із сайтів контекстно-медійної мережі Google (GDN), вона бачить оголошення, клікнувши на яке, можна повернутися в інтернет-магазин і завершити покупку. Цей інструмент дозволяє звернутися напряму до аудиторії, зацікавленої в купівлі певного товару.

Використання нових рекламних інструментів

Для роботи з аудиторією, яка вже раніше переглядала товари з певної категорії, нами було впроваджено динамічний ремаркетинг. Він дозволяє задавати більшу кількість параметрів користувачів, а також автоматизувати процес «зборки» банера з різних елементів (найменування товару, ціна, фото, логотип). Перевагою такого виду ремаркетингу є ефективна витрата бюджету отримання додаткових транзакцій від користувачів.

Завдяки детальній аналітиці та використанню ремаркетингу було налаштовано також і відстеження мікроконверсій користувачів на сайті Stylus.ua за допомогою інструменту Google Tag Manager. Це дало можливість створювати докладні списки ремаркетингу для користувачів, які здійснювали мікроконверсії.

Результати

Після впровадження всіх рекомендацій з оптимізації акаунта були отримані такі результати:

Всього через 4 місяці роботи сайт Stylus.ua отримав чітку і зрозумілу структуру, яка дозволяє максимально ефективно керувати акаунтом в Google Adwords та економити бюджет рекламної кампанії.

В результаті оптимізації акаунта вдалося більш ніж вдвічі збільшити трафік на цільові сторінки відносно відповідних показників за минулий рік.

Дані щодо платного каналу

Завдяки підключенню динамічного ремаркетингу вдалося не лише оптимізувати загальну вартість рекламної кампанії, але й вийти на прийнятний рівень середньої ціни за клік. Таким чином, вартість залучення кожного наступного клієнта на сторінку товару поступово знижувалась, починаючи з вересня, поки не досягла відмітки вдвічі меншої за первинну.

Відвідуваність сайту і середня ціна за клік

Що далі

Підключення DoubleClick.

Сервіс управління рекламними кампаніями дозволить залучати нових зацікавлених користувачів за меншою ціною.

Збільшення медійного складника.

Для більш ефективного просування проекту необхідне підключення медійної реклами в сервісі DoubleClick, яка має ряд переваг перед кампаніями AdWords.

Запуск відеореклами на YouTube.

Це дозволить збільшити впізнаваність бренду Stylus, а також підвищить лояльність уже існуючих клієнтів.

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Контакти

contact@promodo.com

 

Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
04070, м. Київ,
вул. Ігоревська, 1/8,
офіс 16

Харків, Україна
+380 57 759-84-19
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
вул. 23 Серпня,
31Б, офіс 305

Лінкольн, Англія
+44 0203 137-66-81
пн–пт. 1200–2000
The Terrace AT5,
Grantham Street,
Lincoln, LN2 1BD

Алмати, Казахстан
+7 727 346-92-21
пн–пт. 1000–1900
050004, м. Алмати,
вул. Кунаєва 43,
офіс 207