Кейс з юзабіліті

Stroom

Кейс з проектування і дизайну
Клієнт

Центр електромобілів в Харкові. Повний сервіс від покупки до обслуговування машин.

Завдання

Підготуватися до запуску бренду в Харкові, з огляду на сервісні можливості компанії та клієнтські потреби, на ринку електрокарів, спроектувати зручний і зрозумілий ресурс, який надасть повну інформацію і допоможе визначитися з вибором.

Команда проекту
Марина Ковальова
Менеджер проектів, Promodo
Рінат Магомедов
КЕРІВНИК ВІДДІЛУ UX/UI, Promodo
Михайло Кондратенко
UI-дизайнер, Promodo
Анастасія Родоман
UI-дизайнер, Promodo
Iван Шерстюк
UX-дизайнер, Promodo

Опис проекту

Сценарій покупки машини в інтернеті має ряд специфічних нюансів, кількість торкань клієнта з брендом до покупки може бути десятки разів. Тому наше завдання було максимально детально і докладно показати в першу чергу продукт і допомогти прийняти рішення про покупку і записи на тест-драйв. Проект Stroom виділяється серед всіх представників у своїй ніші, крім цього проект отримав міжнародне визнання на конкурсі Awwwards.

Результати

Цей та інші кейси від нашого відділу юзабіліті також доступні на Behance.net

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Контакти

contact@promodo.com

 

Київ, Україна
+380 44 201-10-21
пн–пт. 1000–1900
04070, м. Київ,
вул. Ігоревська, 1/8,
офіс 16

Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
вул. 23 Серпня,
31Б, офіс 305

Лінкольн, Англія
+44 0203 137-66-81
пн–пт. 1200–2000
The Terrace AT5,
Grantham Street,
Lincoln, LN2 1BD

Алмати, Казахстан
+7 727 346-92-21
пн–пт. 1000–1900
050004, м. Алмати,
вул. Кунаєва 43,
офіс 207