Компанія Spa-Online є провідним російським дистриб'ютором оригінальної 100% натуральної косметики з Таїланду і офіційним партнером торговельних марок Sranrom та Senspa.
Керівництвом компанії було поставлено завдання побудови нового каналу для стимулювання повторних продажів за допомогою email-маркетингу.
Сайт spa-online.ru є одним з ключових елементів в маркетинговій стратегії Spa-Online, проте дослідження показали, що, незважаючи на високу лояльність клієнтів та їх повну задоволеність якістю продукції, вони часто не здійснюють повторні продажі у зв’язку з тим, що компанія не нагадує про себе. При цьому канали пошукового просування сайту, партнерської мережі, контекстної реклами використовуються клієнтом з моменту відкриття бізнесу і забезпечують достатній рівень продажів.
Інструментом вирішення задачі було обрано програмний комплекс для роботи з email повідомленнями Unisender, який забезпечує достатню гнучкість налаштувань і зручну інтеграцію з базою даних. В якості цільових сегментів було вибрано два ключові напрямки:
Гуртові покупці, які раніше робили закупки (наприклад, масажні салони або магазини)
Роздрібні покупці, які є поціновувачами натуральної східної косметики
Також було налаштовано автоматичну інтеграцію бази даних Spa-Online з Unisender. Таким чином, з’явилася можливість використовувати в роботі розширений набір даних (наприклад, історія покупок і переваги, дата останньої покупки, загальна сума продажів конкретному клієнтові для виділення «золотих клієнтів» тощо).
З урахуванням усього масиву даних було розроблено стратегію, спрямовану на стимулювання повторних продажів для оптових покупців, «золотих клієнтів», клієнтів, які не часто робили покупки, та інших типів покупців. Під кожен з сегментів створено свій набір email повідомлень і встановлено різні інтервали відправлення, при створенні текстів повідомлень використано інформацію про переваги покупців, що стали доступні завдяки інтеграції баз даних.
Загальний лист, містить інформацію про продукцію однієї тематики — засоби з догляду за ногами — із метою подальшого продажу
Персоналізований лист, що враховує історію покупок клієнта, дозволяє робити додаткові товарні пропозиції
Одним із найбільш значущих плюсів email-маркетингу є можливість швидкого збільшення продажів. І чим більшою є база контактів, — тим вагоміший результат можна отримати. Завдяки системному підходу та правильній інтеграції баз даних, результати Spa-Online не змусили себе чекати.
Вже протягом перших двох місяців робіт вдалося зробити email-маркетинг вагомим каналом продажів, частка якого перевищує 10% від загальної виручки компанії
Подальшу роботу з проектом сфокусовано на збільшенні загальної частки пошукового трафіку сайту з пошукових систем Яндекс і Google, контекстної реклами
Збільшення загальної частки продажів сайту інструментами email розсилки вирішується також за рахунок запуску тригерних розсилок: новорічних спец. пропозицій, знижок для покупок на День народження, День закоханих, День захисника Вітчизни, 8 березня тощо.
На вказаний email
ми відправили лист з підтвердженням
підписки на розсилку
Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
03150, м. Київ,
вул. Німецька, 1/32,
Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
ул. Отакара Яроша, 18
Львов, Україна
пн–пт. 1000–1900
79041, г. Львов,
ул. Героев УПА 73,
корпус 10