Універсальний кейс

Spa-Online

Кейс зі збільшення повторних продажів за допомогою iнструментiв email-маркетингу.
Клієнт

Компанія Spa-Online є провідним російським дистриб'ютором оригінальної 100% натуральної косметики з Таїланду і офіційним партнером торговельних марок Sranrom та Senspa.

Задача

Керівництвом компанії було поставлено завдання побудови нового каналу для стимулювання повторних продажів за допомогою email-маркетингу.

Команда проекту
Дмитро Самойлов
Провідний фахівець з роботи з клієнтами, Promodo
Тетяна Гаврилiна
Фахівець у сфері email-маркетингу, Promodo
Олексій Васюткін
Керівник відділу контекстної реклами, Promodo

Ввідні дані

Сайт spa-online.ru є одним з ключових елементів в маркетинговій стратегії Spa-Online, проте дослідження показали, що, незважаючи на високу лояльність клієнтів та їх повну задоволеність якістю продукції, вони часто не здійснюють повторні продажі у зв’язку з тим, що компанія не нагадує про себе. При цьому канали пошукового просування сайту, партнерської мережі, контекстної реклами використовуються клієнтом з моменту відкриття бізнесу і забезпечують достатній рівень продажів.

Графік пошукового трафіку проекту виглядає наступним чином:

Рішення

Unisender

Інструментом вирішення задачі було обрано програмний комплекс для роботи з email повідомленнями Unisender, який забезпечує достатню гнучкість налаштувань і зручну інтеграцію з базою даних. В якості цільових сегментів було вибрано два ключові напрямки:

 
 

Гуртові покупці, які раніше робили закупки (наприклад, масажні салони або магазини)

 
 

Роздрібні покупці, які є поціновувачами натуральної східної косметики

 
 

Автоматична інтеграція бази даних Spa-Online з Unisender

Також було налаштовано автоматичну інтеграцію бази даних Spa-Online з Unisender. Таким чином, з’явилася можливість використовувати в роботі розширений набір даних (наприклад, історія покупок і переваги, дата останньої покупки, загальна сума продажів конкретному клієнтові для виділення «золотих клієнтів» тощо).

Розроблено стратегію, спрямовану на стимулювання повторних продажів

З урахуванням усього масиву даних було розроблено стратегію, спрямовану на стимулювання повторних продажів для оптових покупців, «золотих клієнтів», клієнтів, які не часто робили покупки, та інших типів покупців. Під кожен з сегментів створено свій набір email повідомлень і встановлено різні інтервали відправлення, при створенні текстів повідомлень використано інформацію про переваги покупців, що стали доступні завдяки інтеграції баз даних.

Приклади листів

1

Загальний лист, містить інформацію про продукцію однієї тематики — засоби з догляду за ногами — із метою подальшого продажу

2

Персоналізований лист, що враховує історію покупок клієнта, дозволяє робити додаткові товарні пропозиції

Результати

Одним із найбільш значущих плюсів email-маркетингу є можливість швидкого збільшення продажів. І чим більшою є база контактів, — тим вагоміший результат можна отримати. Завдяки системному підходу та правильній інтеграції баз даних, результати Spa-Online не змусили себе чекати.

Вже протягом перших двох місяців робіт вдалося зробити email-маркетинг вагомим каналом продажів, частка якого перевищує 10% від загальної виручки компанії

Також розсилки сприяють конверсії з інших джерел, регулярно беручи участь в мультиканальних послідовностях

Що далі

Подальша робота з проектом

Подальшу роботу з проектом сфокусовано на збільшенні загальної частки пошукового трафіку сайту з пошукових систем Яндекс і Google, контекстної реклами

Збільшення загальної частки продажів сайту

Збільшення загальної частки продажів сайту інструментами email розсилки вирішується також за рахунок запуску тригерних розсилок: новорічних спец. пропозицій, знижок для покупок на День народження, День закоханих, День захисника Вітчизни, 8 березня тощо.

Iнші проекти

Вартість конв.
2 рази
Продажів
+30%
Трафік
 +294,94%
топ–10
63%
Трафік
 +94,55%

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Контакти

contact@promodo.com

 

Київ, Україна
+380 44 201-10-21
пн–пт. 1000–1900
04070, м. Київ,
вул. Ігоревська, 1/8,
офіс 16

Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
вул. 23 Серпня,
31Б, офіс 305

Лінкольн, Англія
+44 0203 137-66-81
пн–пт. 1200–2000
The Terrace AT5,
Grantham Street,
Lincoln, LN2 1BD

Алмати, Казахстан
+7 727 346-92-21
пн–пт. 1000–1900
050004, м. Алмати,
вул. Кунаєва 43,
офіс 207