Універсальний кейс

Shokosmile.com.ua

Кейс по email-маркетингу.
Клієнт

SHOKOsmile — інтернет-магазин сувенірного шоколаду, який працює по всій території України. Доставка замовлень здійснюється транспортними компаніями.

Завдання

Конвертація відвідувачів сайту в клієнтів.

Підвищення лояльності постійних клієнтів.

Збільшення рівня повторних продажів.

Підвищення знання про продукт і сферах його застосування.

Команда проекту
Микола Ханко
Менеджер проектів, Promodo
Микита Корчевський
КЕРІВНИК НАПРЯМКУ EMAIL-МАРКЕТИНГУ, Promodo
Антон Ястребов
ВЕДУЧИЙ СПЕЦІАЛІСТ ПО EMAIL-МАРКЕТИНГУ, Promodo

Підхід у компанії Promodo дуже крутий і грунтовний. Вони нічого не роблять поверхово. Перед початком роботи вони провели аналіз всіх бізнес-процесів, побудованих в нашому магазині. Менеджери компанії регулярно діляться досвідом і радять різні інструменти для підвищення рівня сервісу, залучення клієнтів і збільшення в кінцевому підсумку продажів магазину. Нас вразив рівень професіоналізму і результативність роботи Promodo, тому ми маємо намір розвивати співпрацю і щодо інших наших проектів.

Антон Сіпачев КОМЕРЦІЙНИЙ директор Shokosmile.com.ua

Канал еmail-продажів допомагає персоналізувати покупку для цільового користувача, а також розширити сферу сприйняття продукту. Метою робіт в даному випадку було утримання існуючого трафіку сайту і залучення нового. Рішенням стало впровадження серії тригерних і промо-листів. Перші нагадували про переглянутих товари і питали відгук про покупку, другі - описували асортимент і інформували про актуальні акційні пропозиції.

Микола Ханко Менеджер ПРОЕКТІВ, Promodo

Вхідні дані

На момент старту робіт база клієнтів Shokosmile.com.ua налічувала понад 3 000 контактів.
На стадії аудиту сайту були виявлені наступні проблеми:

відсутність налагодженого email-маркетингу;

відсутність регулярного збору контактів;

відсутність додаткової стимуляції до покупки.

Рішення

Була розроблена стратегія, яка полягає у відправці двох масових email-розсилок в тиждень. Вони були розділені на два типи: ті що продають та інформаційні. Шаблони листів виглядали наступним чином:

Для регулярного збору контактної бази був розроблений віджет форми підписки. При інтеграції його на сайт було проведено тестування, щоб з'ясувати яка механіка більш ефективна - автоматичний показ через 15 секунд перебування користувача на сайті або виклик віджета кліком по спеціальній кнопці.

В результаті за місяць тестування, було виявлено що віджет з автопоказом збирає в 10 разів більше передплатників, ніж викликається кліком по кнопці.

Паралельно велися роботи по налаштуванню тригерних сценаріїв листів:

1. Лист «Замовлення успішно прийнятий!» –
приходить клієнтові відразу після оформлення замовлення на сайті. Містить інформацію про товари.

2. Лист «Шоколадне спасибі!» –
приходить клієнту після оплати замовлення.

3. Лист «Чи стала ваше життя шоколадним?» –
приходить клієнту через 10 днів після оформлення замовлення. Містить в собі вдячність і прохання залишити відгук в соцмережах.

4. Лист «Замовлення скасовано» –
приходить після скасування замовлення клієнтом.

5. Лист «Ми сумуємо за тобою!» –
ідправляється клієнтам, які не читають розсилку вже більше 3-х місяців.

6. Welcome-серія серія після підписки –
містить в собі 3 листи, які відправляються клієнту послідовно з інтервалом 1-3-5 днів. Перший лист приходить в той же день коли і підписався о 2 годині дня, або якщо після двох годин була підписка то на наступний день.

Також були налаштовані тригерні листи «Кинутий кошик» і «Кинутий перегляд», коефіцієнт конверсії яких в середньому становить 10%.

Результат

За період роботи над проектом, контактну базу вдалося збільшити більш ніж в 3 рази.

При цьому ефективність email-розсилок зростала паралельно зі зростанням клієнтської бази. В середньому кожна десятий лист було відкрито і прочитано одержувачем, з яких 20% здійснювало клік по посиланню в листі.

Крім email-розсилок, під час акцій і свят проводилися SMS-розсилки, коефіцієнт конверсії яких в середньому склав 5-10%. Оскільки email-маркетинг компанії SHOKOsmile розвивався практично з нуля, зростання продажів за півроку роботи склав + 2100%:

У підсумку ми розвинули окремий канал продажів. З його допомогою знижуємо сезонні просідання - за рахунок персональних розсилок. З іншого - розширюємо сприйняття самого товару, як категорії. Шоколад можна і потрібно купувати частіше. Особливо з нашим дизайном :-) При цьому, ми не використовуємо цінове стимулювання - знижки. Тільки корисний і персоналізований контент.

З іншого боку - включили роботу каналу в загальну картину онлайн продажів. Наприклад, комбінуємо різні джерела трафіку і проводимо кампанії на їх стику. Наприклад, залучаємо аудиторію з Instagram. Так ми підтримуємо статус по-справжньому креативного бренду. Заодно - ширимо базу лояльних передплатників.

Що далі

Інтеграція зі службою доставки «Нова пошта».

Дозволить скоротити час на оформлення і доставку замовлень.

Розробка тригерного ланцюжка.

Подальше налаштування тригерних сценаріїв листів, пов'язаних з повідомленнями про статус замовлення.

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Обговорити задачу

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Контакти

contact@promodo.com

 

Київ, Україна
+380 44 201-10-21
пн–пт. 1000–1900
04070, м. Київ,
вул. Ігоревська, 1/8,
офіс 16

Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
вул. 23 Серпня,
31Б, офіс 305

Лінкольн, Англія
+44 0203 137-66-81
пн–пт. 1200–2000
The Terrace AT5,
Grantham Street,
Lincoln, LN2 1BD

Алмати, Казахстан
+7 727 346-92-21
пн–пт. 1000–1900
050004, м. Алмати,
вул. Кунаєва 43,
офіс 207