Інтернет-магазин Rozetka.ua на сьогоднішній день є найбільш популярним магазином електроніки і побутової техніки в Україні. А представництва компанії є у всіх областях України. Такого статусу вдалося досягти завдяки максимально широкому асортименту, розумній ціновій політиці та відмінному сервісу.
За допомогою соціальної акції підвищити впізнаваність бренду Rozetka в Харківському регіоні. Акцентувати увагу на соціальній відповідальності бренду Rozetka. Залучити харків'ян до активного відпочинку.
Соціальна акція «Рули в ліс!» - можливість для будь-якого мешканця Харкова своїми руками зробити веломаршрут в Лісопарку. Маршрут, за який проголосує найбільше людей буде побудований в реальності і додатково забезпечений велопарковками, альтанкою, лавами.
Активна молодь 20-35 років з регулярним доступом до Інтернету. Цікавиться новинами міста. З активною соціальною позицією. Неполітизовані, патріоти міста.
Для вірусного поширення використовувалися соціальні мережі і промо-сайт rulivles.com.ua. Механіка сайту повністю прив'язана до соціальних мереж. Кожен бажаючий проголосувати повинен бути зареєстрований в одній з трьох найпопулярніших соцмереж (Вконтакті, Facebook, Twitter). Такий вибір обумовлений ще й тим, що допомагає збирати детальну інформацію про людей, які проголосували, для постакціонной підтримки та комунікації.
Територія Лісопарку, де планувався благоустрій веломаршруту
узгоджена з міською владою.
Запуск сайту rulivles.com.ua Анонс акції на всеукраїнському велодні.
Запуск офлайн активностей:
Реклама в метро
POS-матеріали
Підведення підсумків, оголошення переможця. Початок будівництва веломаршруту.
Підготовка фінальних прес-релізів. Офіційне відкриття веломаршруту.
Авторизувавшись на сайті, досить «лайкнути» вподобаний маршрут.
Можна проголосувати, прочитати опис маршруту або запропонувати свій варіант.
Користувачеві надається інтерактивна карта з двома незмінними точками входу і можливістю зробити маршрут по своєму бажанню. У довільних місцях можна встановити лави, велопарковки, альтанку
Регулярна активність. Відповіді на коментарі. Новини голосування і будівництва.
Регулярна активність. Відповіді на коментарі.
Новини голосування і будівництва.
Репости, ретвіти. Посилання на пости в групах соціальних мереж.
7 інформаційних спонсорів
Більше 200 публікацій у ЗМІ
8 інтерв'ю та виступів на регіональних каналах
Більш 150 тисяч згадувань у мережі
З них регулярних користувачів: 30% ≈ 60 тис. Осіб
Відповідно, при загальному показнику відвідувань сайту rulivles.com.ua ≈30 т. осіб, рівень обізнаності склав 50%
Реклама в 360 вагонах метро дозволяє говорити про високий ступінь впізнаваності акції (до 80%)
Загальна кількість користувачів, що зайшли з мобільних пристроїв: 956.
На вказаний email
ми відправили лист з підтвердженням
підписки на розсилку
Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
03150, м. Київ,
вул. Німецька, 1/32,
Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
ул. Отакара Яроша, 18
Львів, Україна
пн–пт. 1000–1900
79041, м. Львів,
вул. Героїв УПА, 73,
корпус 10