Універсальний кейс

Rulivles.com.ua

Кейс з реалізації соціального проекту «Рули в ліс».
Клієнт

Інтернет-магазин Rozetka.ua на сьогоднішній день є найбільш популярним магазином електроніки і побутової техніки в Україні. А представництва компанії є у всіх областях України. Такого статусу вдалося досягти завдяки максимально широкому асортименту, розумній ціновій політиці та відмінному сервісу.

Завдання

За допомогою соціальної акції підвищити впізнаваність бренду Rozetka в Харківському регіоні. Акцентувати увагу на соціальній відповідальності бренду Rozetka. Залучити харків'ян до активного відпочинку.

Команда проекту
Олександр Плетньов
менеджер проекту, Promodo
Євген Сафонов
Керівник відділу просування в соціальних медіа, Promodo
Марина Рящікова
Керівник відділу юзабіліті, Promodo

Концепція і механіка

Ідея

Соціальна акція «Рули в ліс!» - можливість для будь-якого мешканця Харкова своїми руками зробити веломаршрут в Лісопарку. Маршрут, за який проголосує найбільше людей буде побудований в реальності і додатково забезпечений велопарковками, альтанкою, лавами.

Цільова аудиторія

Активна молодь 20-35 років з регулярним доступом до Інтернету. Цікавиться новинами міста. З активною соціальною позицією. Неполітизовані, патріоти міста.

Концепція проведення

Акція передбачає собою повне медіа охоплення міста

Для вірусного поширення використовувалися соціальні мережі і промо-сайт rulivles.com.ua. Механіка сайту повністю прив'язана до соціальних мереж. Кожен бажаючий проголосувати повинен бути зареєстрований в одній з трьох найпопулярніших соцмереж (Вконтакті, Facebook, Twitter). Такий вибір обумовлений ще й тим, що допомагає збирати детальну інформацію про людей, які проголосували, для постакціонной підтримки та комунікації.

Територія проведення акції

Територія Лісопарку, де планувався благоустрій веломаршруту
узгоджена з міською владою.

Реалізація

Етапи реалізації

I етап: 26 травня - 1 липня

Запуск сайту rulivles.com.ua Анонс акції на всеукраїнському велодні.
Запуск офлайн активностей:

Реклама в метро

POS-матеріали

II етап: 1 червня - 1 серпня

Підведення підсумків, оголошення переможця. Початок будівництва веломаршруту.

III етап: 1 серпня - 14 серпня

Підготовка фінальних прес-релізів. Офіційне відкриття веломаршруту.

Механіка голосування

Авторизувавшись на сайті, досить «лайкнути» вподобаний маршрут.

Внутрішня сторінка сайту одного з маршрутів

Можна проголосувати, прочитати опис маршруту або запропонувати свій варіант.

Сторінка редактора маршрутів

Користувачеві надається інтерактивна карта з двома незмінними точками входу і можливістю зробити маршрут по своєму бажанню. У довільних місцях можна встановити лави, велопарковки, альтанку

Соціальні мережі

Група Вконтакті

Регулярна активність. Відповіді на коментарі. Новини голосування і будівництва.

Група Facebook

Регулярна активність. Відповіді на коментарі.
Новини голосування і будівництва.

Аккаунт на Twitter

Репости, ретвіти. Посилання на пости в групах соціальних мереж.

Офлайн

Реклама в метро

POS - матеріали

PR +медіа підтримка

7 інформаційних спонсорів

Більше 200 публікацій у ЗМІ

8 інтерв'ю та виступів на регіональних каналах

Більш 150 тисяч згадувань у мережі

Реалізація веломаршруту

Прокладено більше півтора кілометрів нової траси
Викорчувано
18 пнів
На маршруті працювали 2 екскаватори, грейдер, вібротрамбовщік
Прибрано
12 аварійних
дерев
Вивезено
35 кубометрів сміття з маршруту
Працювало
до 30 осіб одночасно
Побудовано
3 містка
2 велопарковки
1 альтанка
2 лава
Маршрут промаркований по всій довжині
2 інфощіти зі схемою маршруту

Загальна довжина маршруту
склала 6,9 км

Результати

Статистика

  • Проголосувавших 3371
  • Маршрутів 380
  • Авторів
    маршрутів
    371

Результати за переглядами

Проникнення інтернету в Харкові: 500 000 чоловік

З них регулярних користувачів: 30% ≈ 60 тис. Осіб

Цільова аудиторія регулярних користувачів: 40% ≈60 тиc. осіб

Відповідно, при загальному показнику відвідувань сайту rulivles.com.ua ≈30 т. осіб, рівень обізнаності склав 50%

Офлайн

Пропускна здатність харківського метро - 800 000 чоловік на добу

Реклама в 360 вагонах метро дозволяє говорити про високий ступінь впізнаваності акції (до 80%)

Час перебування і перегляд сторінок

Джерела трафіку - географія відвідувачів

Джерела трафіку - мобільні користувачі

Загальна кількість користувачів, що зайшли з мобільних пристроїв: 956.

Активність користувачів в соціальних мережах

ВКОНТАКТI
7756
FACEBOOK
1230
TWITTER
634

Офіційні акаунти акції

Фотоматеріали

Iнші проекти

Фанів
+3854
Охоплення в
2 рази
Трафік
+10,76%
Дохід
 +160,54%
Дерев
400
Охоплення
800 000

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Контакти

contact@promodo.com

 

Київ, Україна
+380 44 201-10-21
пн–пт. 1000–1900
04070, м. Київ,
вул. Ігоревська, 1/8,
офіс 16

Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
вул. 23 Серпня,
31Б, офіс 305

Лінкольн, Англія
+44 0203 137-66-81
пн–пт. 1200–2000
The Terrace AT5,
Grantham Street,
Lincoln, LN2 1BD

Алмати, Казахстан
+7 727 346-92-21
пн–пт. 1000–1900
050004, м. Алмати,
вул. Кунаєва 43,
офіс 207