
Інтернет-магазин Rozetka.ua, заснований в 2001 році, на сьогоднішній день є найбільш популярним магазином електроніки і побутової техніки в Україні, який відвідують більш ніж 800.000 відвідувачів на добу.
Проблема: висока доля товарногоі акційного контенту, однотипність контенту,переважання долы розважального контуету над корисним
Так як Rozetka.ua – це маркетплейс, на якомує практично все, було важко приділитиувагу всім категоріям товарів.
Ми об'єднали категорії в групи і по кожній виділили ЦА. Це дозволило структурувати контенті закривати потреби кожної з аудиторії, а також доносити до користувачам, що Rozetka.ua - цемісце де можна купити все що завгодно.
Ноутбуки ікомпьютери, консолі,сегвеи, фотоапарати
750 000
Смартфони і планшети, навушники
1 500 000
ПОбутова техніка, товари для дому
1 700 000
Автомобілісти
1 300 000
Спорт, фітнес, зож
1 900 000
Фешн
1 900 000
Бьюті
1 200 000
Книги і канцтовари
730 000
Продукти, алко напої
1 200 000
Екзотика (рибалка, полювання,зоотовари, туризм, подорожі)
950 000
Батька
410 000
Менше акцій — Більше користі
Кількість акцій в січні було 105, а в липні - 45. Рекламні публікації з акціями скоротилися натретину, їм на заміну прийшов корисний контент. Посилання на акції «зашивались» в інфографіку. Завдякиїх вірусного потенціалу, коефіцієнт транзакцій виріс на 54%, кількість транзакцій на 52%, а дохід - на 32%.
Коефіцієнт транзакцій
Кількість транзакцій
Дохід
Новий Рубрикатор
Головна ідея нової стратегії взаємодії з користувачами: відійти від формату дошки оголошень закціями та конкурсами і стати другом, який спілкується з підписниками на одній мові.Для учасників спільноти Rozetka.ua склалася в новий образ - це людина, яку знають всі,а вона знає все, вміє жартувати і давати поради.
#НамПишуть
Унікальна рубрика, заснована на самих смішних і безглуздих відгуках на товари в асортименті.
#РозеткаПитає
Рубрика, мотивуюча користувачів голосувати за допомогою лайків до постів.У новій стратегії ця рубрика об'єдналася з кількома іншими:
У січні 2018, з урахуванням об'єднання всіх інтерактивних рубрик, кількість таких постів досягла 25.
#розеткорисно
Ми змінили вектор з загравання з аудиторією на освітній і ввели рубрику #розеткорисно.Цей контент публікується кожен день, крім вихідних у вигляді інфографіки. Кожна інфографікапов'язана з сезоном, товарною категорією на сайті або знаковим інфоприводом.#розеткорисно ділиться на 2 вектора: корисний контент і новини.
Приклади корисного контенту
Приклади корисного контенту
За період роботи над проектом структураконтенту значно змінилась: в ній сталапереважати корисна для користувачівінформація, яку вони залюбки репостили насвої сторінки, збільшуючи обсяг.
Січень
Липень
Зміна числа рубрик
Січень
Рубрика
Кіль-сть
#розеткорисно
3
#ТоварДня
27
#акція
47
#РетроЗетка
4
#подарунокНЕдарунок
4
#вибіРозетки
4
#дивисьДевайс
4
#Вгадайпристрій
4
#вірюНЕвірю
4
#розеткаРистика
4
#розеткаПитає
4
#відео
21
Ексклюзивні акції
31
Липень
Рубрика
Кіл-сть
#розеткорисно
43
#ТоварДня
28
#розеткаПитає
11
#Відео
19
#Акція
17
#другое
14
Результати Кампанії в Facebook
Охоплення
Лайки(на 1 пост)
Коментарі(на 1 пост)
Залученість
Підписники
Мета: Створити найбільш затишний акаунт, якийспілкується на мові аудиторії.
Зміна вектору ведення Instagram
Характерною рисою інстаграма до січня був інтерактив. Ми використовували всі можливі механікизалучення аудиторії. У такого підходу є свої плюси і мінуси. Основний плюс в тому, що такийпідхід дозволяє залишатися видимим і утримувати залучену аудиторію.
Мінус такого підходу в тому, що у нього є умовна «стеля», пробити яку неможливо.Аудиторія нарощується, але повільно, а основною метою стає утримання і заохоченняінтересу існуючих підписників.
Відчувши, що етап формування фундаменту аудиторії пройшов, ми почали замислюватися про зміну вектора ведення аккаунту.
Рубрика | Лайкисереднє | Коментарісреднє | Залученість | Охопленнясреднє | Кількість |
---|---|---|---|---|---|
Ситуативні | 470 | - | 1 | 12 122 | 4 |
Товарні | 315 | 2 | 0,67 | 10 648 | 42 |
Опитування | 638 | 117 | 1,85 | 16 274 | 13 |
Фотоконтент
Рішенням для нового підходу в інстаграмі став фотоконтент. Ми об'єдналися з редакцієюРозетки, над проектом працює відразу два фотографа: з Києва та Харкова.
Так в інстаграмі з'явились люди
Було
Стало
Новий Instagram — нове обличчя.
Вибудовуючи новий інстаграм, ми вирішили, що він буде існувати окремо від Фейсбуку.Перетин контенту в цих мережах не повинен перевищувати 10%. У інстаграме ми спілкуємося більшвідкрито. Ми показуємо, якою є Розетка насправді, що у неї всередині.
По тону комунікації новий інстаграм повинен відрізнятися від Ютуб і Фейсбуку своєю простотою і відкритістю.
За лаштунками в інстаграме ми показуємо за допомогою всім знайомим ведучим Розетки. А ось ту самупростоту ми вирішили додати через нове обличчя.
Більшості підписників Інстаграма не потрібна точна технічна інформація про пристрої. Їхцікавлять питання, які іноді трохи соромно поставити:
— а як це працює? — а це взагалі корисна штука? — а в цьому є сенс? — а що це взагалі? — а як воно в житті виглядає?
Щоб сміливо відповідати на такі прості питання, закриваючи потреби підписників, ми вирішилипоселити в інстаграме простий образ дівчини, яка зможе вибудувати чесний діалог зпідписниками.
Так в інстаграмі з'явилась Маша
Рубрикатор
Рубрикатор у січні
Обличчя Розетки
Лайки: 0
Коментарі: 0
Залученість: 0
Кількість: 0
Охоплення середнє: 0
Товарні публікації
Лайки: 315
Коментарі: 2
Залученість: 0,67
Кількість: 42
Охоплення середнє: 10 648
Інтерактив
Лайки: 638
Коментарі: 117
Залученість: 1,85
Кількість: 13
Охоплення середнє: 16 274
Ситуативний
Лайки: 470
Коментарі: 0
Залученість: 1
Кількість: 4
Охоплення середнє: 12 122
Рубрикатор в квітені
Обличчя Розетки
Лайки: 701
Коментарі: 39
Залученість: 1,27
Кількість: 18
Охоплення середнє: 13 708
Гаджети
Лайки: 671
Коментарі: 64
Залученість: 1,56
Кількість: 25
Охоплення середнє: 14 792
Fashion
Лайки: 364
Коментарі: 31
Залученість: 0,8
Кількість: 7
Охоплення середнє: 11 489
Ситуативний
Лайки: 777
Коментарі: 7
Залученість: 1,57
Кількість: 7
Охоплення середнє: 15 891
Рубрикатор у липні
Лица Розетки
Лайки: 2 232
Коментарі: 303
Залученість: 4,04
Кількість: 19
Охоплення середнє: 23 055
Гаджети
Лайки: 1 513
Коментарі: 84
Залученість: 2,27
Кількість: 25
Охоплення середнє: 23 710
Fashion
Лайки: 2 095
Коментарі: 22
Залученість: 2,72
Кількість: 2
Охоплення середнє: 19 753
Ситуативний
Лайки: 1 618
Коментарі: 61
Залученість: 2,32
Кількість: 7
Охоплення середнє: 21 295
#НаташаСтайл
Ми не могли залишити поза увагою тему фешн. У інстаграме Розетки, де переважають чоловіки, складнорозвивати сферу б'юті і фешн. Але тільки якщо у вас немає ідеального лідера думок в цій сфері.Так і з'явилася рубрика: #НаташаСтайл. Наташа підбирала вбрання на розетці, робила з них лукиі показувала це в обліковому записі.
двох однакових історійне існує
Дизайн кожної Сторіс унікальний і робиться вручну за допомогою інструментів інстаграма. Для цього мипридумали окрему посаду - сторісмейкера, людини, яка створює сторіс.
Питання — відповідь
Використовуючи профільних ведучих, ми помітили, що після оглядів і публікацій отримуємо в коментарях і ОП питання на дуже вузькі і професійні теми. Наприклад, про збірку ПК абовибір відеокарти.
Такий контент неможливо адаптувати під затишний Instagram, тому була введена рубрика:питання - відповідь.
Схема роботи:
Результати Кампанії в Instagram
Охоплення
Лайки(на 1 пост)
Коментарі(на 1 пост)
залученість
Підписники
Користувачі
Транзакції
Дохід
команда
Promodo
Керівник Digital відділу:
Рустам Алієв
Копірайтер:
Віка Куликова
Дизайнер:
Діма Дроботенко
Фотограф/сторісмейкер/крафтмейкер::
Аліса Міроненко
Маша:
Марія Жуковська
Тімлід:
Андрій Шепель
PPC-фахівець:
Ігор Старушок
Rozetka
Директор з маркетингу:
Євген Образок
Контроль якості:
Дмитро Лебедєв
Головний редактор:
Олексій Тараненко
Фотографи:
Єлизавета Страздіна
Антон Глазунов
Олексій Адріанов
SMM-спеціалісти:
Віка Корнійчук
Ніна Кащенко
На вказаний email
ми відправили лист з підтвердженням
підписки на розсилку
Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
01033, м. Київ,
вул. Сім'ї Прахових, 50,
Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
ул. Отакара Яроша, 18
Львів, Україна
пн–пт. 1000–1900
79041, м. Львів,
вул. Героїв УПА, 73,
корпус 10
Дніпро, Україна