Інтернет-магазин Rozetka.ua зараз є найбільш популярним магазином електроніки і побутової техніки в Україні. Такого статусу вдалося досягти завдяки максимально широкому асортименту, розумній ціновій політиці і відмінному сервісу.
За допомогою соціальної кампанії «Посади Дерево» привернути увагу до проблеми озеленення міста та частково вирішити її. Залучити максимальну кількість мешканців міста Харкова до участі в акції.
Бренди все активніше спілкуються з людьми, особливо за допомогою соцмереж. Відповідно, рекламні кампанії стають все більш соціально забарвленими: реклама не пропонує купити товар, вона спонукає змінити щось у собі або навколо себе.
Чимдалі більше уваги приділяється навколишньому середовищу, «олюднюванню» брендів в очах споживачів, що має набагато кращий ефект, ніж пряме просування товарів.
На локальному рівні «зелена» проблема в Харкові як ніколи актуальна. Підготовку до Євро–2012 багато мешканців міста пов’язують з вирубкою дерев, тому будь-яка «зелена» активність сприймається позитивно.
Сучасну рекламну кампанію, навіть соціальну, вже складно уявити без тісної
взаємодії інноваційних інструментів онлайн і традиційних оффлайн медіа.
За допомогою соціальної кампанії «Посади Дерево» привернути увагу до проблеми озеленення міста та частково вирішити її. Залучаючи максимальну кількість мешканців міста Харкова до участі в акції. Проблема особливо актуальна напередодні ЄВРО-2012, коли було вирубано велику кількість дерев, що викликало невдоволення людей.
Кожен бажаючий з 6 по 23 жовтня голосує на сайті posadiderevo.com.ua за улюблений район міста з аккаунтів соцмереж Twitter, Facebook, Вконтакте. За підсумками голосування визначається район-переможець, в якому за допомогою волонтерів та добровольців висаджується 400 дерев.
Прогресивна неполітизована молодь 20–35 років з активною соціальною позицією, яка любить своє місто, цікавиться його життям та має регулярний доступ до інтернету.
Сучасну рекламну кампанію, навіть соціальну, вже складно уявити без тісної взаємодії інноваційних інструментів онлайн і традиційних оффлайн-медіа.
Цілком очевидно, що для залучення мешканців міста до участі в акції оптимальним є інтернет-голосування.
Також було заздалегідь визначено дати насадження: оптимальним варіантом виявився кінець жовтня, щоб дерева можна було садити ще в теплу землю, і вони встигли «прижитися» до морозів.
Запуск сайту posadiderevo.com.ua. Створення та брендування офіційних аккаунтів у соцмережах. Підтримка онлайн-активності. Висвітлення подій за допомогою фото- і відеозвітів.
Запуск всіх оффлайн-дій:
Реклама в метро
Партизанська реклама
BTL
PR-підтримка
Фото- і відеозйомка всіх подій
Підготовка до висадження дерев, закупівля саджанців. Організація команди добровольців.
Висадження дерев за 62 адресами. Фото- і відеозйомка всіх подій. Підготовка прес-релізів, фото- і відеорепортажу про висадження дерев.
Процес голосування інтерактивний: на головній сторінці сайту можна перетягнути мишкою дерево на піктограму улюбленого району, і таким чином проголосувати.
Можна проголосувати, залишити коментарі, запропонувати своє місце висадження дерев або подивитися позначки майбутніх місць висадження на карті
Регулярна активність. Відповіді на коментарі, свіжі фотографії і відео.
Регулярна активність. Відповіді на коментарі, свіжі фотографії і відео.
Регулярна активність. Репости, ретвіти, посилання на пости
Протягом всієї акції різноманітними методами підтримувалася BTL-активність. Географія розповсюдження — у всіх районах міста в людних місцях: виходи метро, місця скупчення цільової аудиторії, майбутнього висадження дерев — всього 7 видів.
Охоплення аудиторії — до 500 000 осіб на день
Охоплення аудиторії — до 500 000 осіб на день
До кінця акції саджанець поступово перетворився на велике красиве дерево.
Потужна PR та медіа підтримка протягом всієї акції
інформаційних партнерів
публікацій
в ЗМІ
інтерв’ю
і виступ
у прямому ефірі регіонального телеканалу
На локальному рівні «зелена» проблема в Харкові надзвичайно актуальна.
Закупівля 400 саджанців у Краснокутському розпліднику: саджанці липи, берези, горобини). Доставка і організація зберігання
Набір команди добровольців через соцмережі, їх реєстрація та закріплення ділянок за відповідальними
Організація підвезення води для поливу дерев, закупівля необхідного інструменту
Узгодження з міською владою та комунальними службами точного списку адрес для висадження дерев
Обхід усіх 62 адрес з представниками комунальних служб.
У середньому на одну адресу припадало від 5 до 10 саджанців
Висадження дерев проходило в 2 етапи — 200 саджанців у день:
150 добровольців
4 машини на маршруті з інструментами, водою для поливу, саджанцями
Фото- і відеозйомка всього процесу
Активна участь місцевих мешканців
активні учасники у групі Вконтакте та понад 300 коментарів
лайки у групі Facebook та понад 300 коментарів і 33 обговорення
переходів на сайт posadiderevo.com.ua з Twitter і більш ніж 20 ретвітів
Відповідно, із загальним показником відвідувань сайту rulivles.com.ua ≈ 30 000 осіб рівень обізнаності склав 50%
Пропускна здатність харківського метро —
Реклама на підлозі
на 20 станціях метро —
Кожен відвідувач провів на сайті у середньому 2 хвилини 28 секунд
У середньому кожен відвідувач переглянув 2,86 сторінки
Кількість переходів на сайт posadiderevo.com.ua з ресурсів інформаційних партнерів
Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання
На вказаний email
ми відправили лист з підтвердженням
підписки на розсилку
Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
01033, м. Київ,
вул. Сім'ї Прахових, 50,
Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
ул. Отакара Яроша, 18
Львів, Україна
пн–пт. 1000–1900
79041, м. Львів,
вул. Героїв УПА, 73,
корпус 10
Дніпро, Україна