Pokupon.ua – сервіс вигідних покупок, який щодня пропонує знижки та акції по широкому асортименту послуг.
На сайті Pokupon.ua щодня розміщується майже 4 000 акцій і знижок, за допомогою яких клієнти можуть придбати їх за вигідною ціною. Під час роботи рекламних кампаній було помічено, що найбільш ефективним каналом трафіку з Google Adwords стали ключові слова по брендовим запитам самих партнерів, які просуваються на сайті Pokupon.ua.
На самому початку роботи з проектом підбір ключових слів, налаштування рекламних оголошень і їх груп проводилися вручну.
тривале опрацювання всіх акцій при старті робіт;
щоденний моніторинг і додавання нових партнерів;
моніторинг партнерів з простроченими акціями;
один і той же партнер міг «перезапускатися» на новому URL-адресу, якщо змінювалися умови акції (ціна, розмір знижки, час і т.п.).
Налаштування пошукової реклами в Google Adwords по більш ніж 300 партнерам в день вимагала великих витрат часу, так як необхідно було вручну опрацьовувати оголошення, оновлювати їх і редагувати URL в вже створених групах оголошень. При щоденному оновленні в ручному режимі щоденні витрати часу становили приблизно 2 години.
На першому етапі був розроблений скрипт автоматичної зупинки прострочених акцій. Якщо у певного партнера акція закінчувалася, скрипт зупиняв групу оголошень з нею, щоб оптимізувати витрати бюджету.
Після його впровадження відпала необхідність перевіряти вручну кожну запущену акцію партнера.
Компанія Promodo використовує власний інтерфейс програмування (API), що дозволяє автоматизувати ряд процесів в роботі Google Adwords. Він використовується разом з фідом вивантаження всіх активних акцій для автоматизації створення / зупинки і управління рекламою кожного з партнерів. Це істотно скоротило трудовитрати: час на оновлення оголошень і їх груп скоротилося до 15 хвилин на день.
В даний момент API працює для кампаній, налаштованих на 5 найбільших міст України. Надалі планується підключити його для рекламних кампаній по іншим обласним центрам.
Для коректного налаштування акаунта знадобилось вивантаження з даними по всім партнерам Pokupon.ua. Воно оновлювалось раз на добу і відбувалось в YML-форматі (розроблений на основі XML стандарт для розміщення даних в Яндекс.Маркеті).
Приклад вивантаження:
На підставі такого вивантаження з активними партнерами відбувається автоматична генерація релевантних ключових слів, оголошень і груп оголошень. Виходячи з оновлень фіда, автоматично зупиняються відсутні в ньому (неактивні) групи оголошень або створюються нові - разом з відповідними ключовими словами і оголошеннями. Щодня на опрацювання однієї акції йшло 15-20 хвилин. Це істотно обмежувало число акцій, які можна було підключити за робочий день. Оголошення мали такий вигляд:
Назви партнерів часто використовувалися при формуванні ключових слів для кампанії. При цьому в ряді випадків вони не були унікальними і містили загальні слова, наприклад:: Клумба, Гармонія, Поліклініка і т.д.
Використання таких запитів не могло ефективно генерувати цільовий трафік, оскільки виникали складності з релевантністю ключових слів. Виявлення і виправлення ключових слів по таким партнерам не могло йти в автоматичному режимі, тому вимагало людської участі.
Спеціально для проекту Pokupon був написаний скрипт, який виконував функцію, аналогічну попередньому, але був адаптованим під проект і куди більш гнучким в налаштуваннях.
Основною його перевагою є можливість суміщення даних з декількох фідів-вивантажень і обробки їх за певними критеріями. Це дозволило вирішити проблему генерації ключових слів в кампаніях за деякими партнерськими пропозиціями. В результаті створювалися більш релевантні оголошення з більш високим показником клікабельности (CTR).
Витрати робочого часу при ручному оновленні пропозицій становили приблизно 12-20 хвилин в день по кожному з партнерів.
Приклади оголошень:
За рахунок підключення API Promodo до частини акційних пропозицій вдалося не тільки істотно скоротити витрати робочого часу на них, а й досягти значних результатів, в порівнянні з іншими, небрендовими кампаніями.
Результат по API-кампаніям:
Вартість
транзакції
Число
транзакцій
Клікабельність
(CTR)
Зростання
доходу
В цілому, за час роботи над проектом автоматизація дозволила мінімізувати ручне управління кампаніями, виключити людський фактор і отримати максимальну віддачу від пошукової реклами при існуючих бюджетах.
Загальні результати:
На вказаний email
ми відправили лист з підтвердженням
підписки на розсилку
Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
03150, м. Київ,
вул. Німецька, 1/32,
Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
ул. Отакара Яроша, 18
Львов, Україна
пн–пт. 1000–1900
79041, г. Львов,
ул. Героев УПА 73,
корпус 10