Універсальний кейс

Pokupon

Кейс по впровадженню автоматизації в рекламній кампанії Google Adwords
Pokupon
Клієнт

Pokupon.ua – сервіс вигідних покупок, який щодня пропонує знижки та акції по широкому асортименту послуг.

Завдання
  • зростання цільового трафіку;
  • збільшення кількості транзакцій на сайті;
  • підвищення ефективності управління рекламним аккаунтом.
Команда проекту
Євгенія Тирінова
TECH LEAD PPC SPECIALIST, Promodo
Дмитро Тонких
SENIOR PPC SPECIALIST, PROMODO
Микита Егожа
JUNIOR PPC SPECIALIST, PROMODO
Марина Ковальова
Менеджер проектів, Promodo

Вхідні дані

На сайті Pokupon.ua щодня розміщується майже 4 000 акцій і знижок, за допомогою яких клієнти можуть придбати їх за вигідною ціною. Під час роботи рекламних кампаній було помічено, що найбільш ефективним каналом трафіку з Google Adwords стали ключові слова по брендовим запитам самих партнерів, які просуваються на сайті Pokupon.ua.

На самому початку роботи з проектом підбір ключових слів, налаштування рекламних оголошень і їх груп проводилися вручну.

Недоліки ручного управління аккаунтом:

тривале опрацювання всіх акцій при старті робіт;

щоденний моніторинг і додавання нових партнерів;

моніторинг партнерів з простроченими акціями;

один і той же партнер міг «перезапускатися» на новому URL-адресу, якщо змінювалися умови акції (ціна, розмір знижки, час і т.п.).

Налаштування пошукової реклами в Google Adwords по більш ніж 300 партнерам в день вимагала великих витрат часу, так як необхідно було вручну опрацьовувати оголошення, оновлювати їх і редагувати URL в вже створених групах оголошень. При щоденному оновленні в ручному режимі щоденні витрати часу становили приблизно 2 години.

Рішення

Крок 1. Розробка скрипта

На першому етапі був розроблений скрипт автоматичної зупинки прострочених акцій. Якщо у певного партнера акція закінчувалася, скрипт зупиняв групу оголошень з нею, щоб оптимізувати витрати бюджету.

pokupon 1

Після його впровадження відпала необхідність перевіряти вручну кожну запущену акцію партнера.

Крок 2. Автоматизація опрацювання партнерів

Компанія Promodo використовує власний інтерфейс програмування (API), що дозволяє автоматизувати ряд процесів в роботі Google Adwords. Він використовується разом з фідом вивантаження всіх активних акцій для автоматизації створення / зупинки і управління рекламою кожного з партнерів. Це істотно скоротило трудовитрати: час на оновлення оголошень і їх груп скоротилося до 15 хвилин на день.

В даний момент API працює для кампаній, налаштованих на 5 найбільших міст України. Надалі планується підключити його для рекламних кампаній по іншим обласним центрам.

pokupon 2

Для коректного налаштування акаунта знадобилось вивантаження з даними по всім партнерам Pokupon.ua. Воно оновлювалось раз на добу і відбувалось в YML-форматі (розроблений на основі XML стандарт для розміщення даних в Яндекс.Маркеті).

Приклад вивантаження:

pokupon 3

На підставі такого вивантаження з активними партнерами відбувається автоматична генерація релевантних ключових слів, оголошень і груп оголошень. Виходячи з оновлень фіда, автоматично зупиняються відсутні в ньому (неактивні) групи оголошень або створюються нові - разом з відповідними ключовими словами і оголошеннями. Щодня на опрацювання однієї акції йшло 15-20 хвилин. Це істотно обмежувало число акцій, які можна було підключити за робочий день. Оголошення мали такий вигляд:

pokupon 4
Крок 3. Виявлення вузьких місць

Назви партнерів часто використовувалися при формуванні ключових слів для кампанії. При цьому в ряді випадків вони не були унікальними і містили загальні слова, наприклад:: Клумба, Гармонія, Поліклініка і т.д.

pokupon 5

Використання таких запитів не могло ефективно генерувати цільовий трафік, оскільки виникали складності з релевантністю ключових слів. Виявлення і виправлення ключових слів по таким партнерам не могло йти в автоматичному режимі, тому вимагало людської участі.

Крок 4. Підключення вдосконаленого скрипта

Спеціально для проекту Pokupon був написаний скрипт, який виконував функцію, аналогічну попередньому, але був адаптованим під проект і куди більш гнучким в налаштуваннях.

Основною його перевагою є можливість суміщення даних з декількох фідів-вивантажень і обробки їх за певними критеріями. Це дозволило вирішити проблему генерації ключових слів в кампаніях за деякими партнерськими пропозиціями. В результаті створювалися більш релевантні оголошення з більш високим показником клікабельности (CTR).

Витрати робочого часу при ручному оновленні пропозицій становили приблизно 12-20 хвилин в день по кожному з партнерів.

Приклади оголошень:

Slide-1
Slide-2
Slide-3

Результати

За рахунок підключення API Promodo до частини акційних пропозицій вдалося не тільки істотно скоротити витрати робочого часу на них, а й досягти значних результатів, в порівнянні з іншими, небрендовими кампаніями.

Результат по API-кампаніям:

  • api-1

    Вартість
    транзакції

  • api-2

    Число
    транзакцій

  • api-3

    Клікабельність
    (CTR)

  • api-4

    Зростання
    доходу

В цілому, за час роботи над проектом автоматизація дозволила мінімізувати ручне управління кампаніями, виключити людський фактор і отримати максимальну віддачу від пошукової реклами при існуючих бюджетах.

Загальні результати:

Result
Впровадження автоматизації в ведення рекламних кампаній - ключовий фактор для підвищення їх ефективності. Надалі планується підключення API для рекламних кампаній по всіх обласних центрах України. Це дозволить значно збільшити кількість клієнтського трафіку і транзакцій при тому ж рівні витрат часу на обробку партнерів.

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Контакти

contact@promodo.com

 

Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
04070, м. Київ,
вул. Ігоревська, 1/8,
офіс 16

Харків, Україна
+380 57 759-84-19
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
вул. 23 Серпня,
31Б, офіс 305

Лінкольн, Англія
+44 0203 137-66-81
пн–пт. 1200–2000
The Terrace AT5,
Grantham Street,
Lincoln, LN2 1BD

Алмати, Казахстан
+7 727 346-92-21
пн–пт. 1000–1900
050004, м. Алмати,
вул. Кунаєва 43,
офіс 207