Компанія «Пілот», заснована 1998 року, наразі посідає друге місце в Україні за продажами авіаперевезень і туристичних послуг. 20 офісів компанії по всій Україні працюють за єдиними стандартами обслуговування клієнтів 7 днів на тиждень. Агентство «Пілот» акредитовано Міжнародною асоціацією авіаційного транспорту (IATA). Штат висококваліфікованих співробітників налічує понад 200 чоловік.
Аналіз поточного стану рекламного аккаунта Google.AdWords і надання рекомендацій щодо підвищення ефективності контекстної реклами.
Було прийнято рішення переробити аккаунт.
Рекомендовано поділ однієї з кампаній за групами для авіаквитків:
У більшості рекламних кампаній використовувався таргетинг усіма мовами. Рекомендовано
задіяти лише англійську, українську та російську.
У рекламному аккаунті використовувався таргетинг на всю Україну. Було запропоновано відключити таргетинг авіаквитків на Крим, Донецьк та Луганськ для економії бюджетних коштів, а також для кожної рекламної кампанії налаштувати свій географічний таргетинг. Наприклад, для Житомира — тільки на Житомир, виключивши всю Україну.
Більшість рекламних кампаній використовувала стандартний метод показу — реклама показувалася не за кожним запитом користувача. Рекомендовано встановити прискорений показ для підвищення частоти показів рекламних оголошень і виявлення кампаній, які мають потенціал для збільшення охоплення.
Розширення з виведення телефонного номера використовувалося тільки в 25 кампаніях.
Решта кампанії показувалися без телефонного номера.
Розширення з виведення телефонного номера використовувалося лише в 25 кампаніях, решта показувалися без номера.
Тільки в 11 з 73 рекламних кампаній використовувалися розширення
з показу додаткових посилань.
Понад 4000 груп не містили рекламних оголошень, а в багатьох було лише одне. Рекомендовано завжди використовувати в ротації мінімум 2 рекламні оголошення і одне — для мобільних пристроїв.
Рекламних кампаній з використанням ремаркетингу в аккаунті не було, як і взаємодії з користувачами, які покинули сайт. Було налаштовано аудиторії ремаркетингу через Adwords і Analytics
Оптимізатор ціни за конверсію не використовувався. На момент аудиту існувала можливість застосовувати його в 11 кампаніях.
Динамічне вставлення ключових слів використовувалася не в усіх оголошеннях,
що знижувало їх клікабельність.
У деяких оголошеннях виявлено граматичні помилки.
Заклики до дії в рекламних оголошеннях використовувалися рідко.
Не в усіх групах оголошень використовувалися три типи відповідності ключових слів, а в деяких застосовувалися невірні параметри.
Транзакційні запити використовувалися мало. Їх було опрацьовано, розширено ядро пошукових запитів, використовуючи такі ключові слова як: купити, вартість, ціна, скільки коштує, оплата, доставка.
У деяких найактивніших рекламних кампаніях мінус-слова опрацьовано доволі мало.
Ставки на рівні ключових слів використовувалися, але вони були вищими, ніж цього вимагає система.
Цілі були налаштовані, але не на всіх профілях, частково вони відключені, і дані
за досягненнями не фіксувалися.
Модуль електронної торгівлі використовувався лише у профілі google analytics — air.pilot.ua. Його було підключено і в профілі train.pilot.ua.
Зниження ціни за клік на
Економія рекламного бюджету на
Зростання кількості акцій (бронювання авіаквитка) на
Зниження вартості
одного бронювання
авіаквитка на
Зростання доходу на
Яндекс.Директ раніше не використовувався. Рекламні кампанії створені після аудиту.
Охоплення нових майданчиків і таргетинг на додаткові схожі інтереси
Цей вид таргетингу дозволить охопити і повернути на сайт користувачів, які шукали певний рейс, але не забронювали його
Класичні рекламні кампанії на тематичних майданчиках з метою збільшення впізнаваності бренду цільовою аудиторією, зниження вартості конверсії
Цей вид реклами дозволить охопити користувачів, які використовують пошту Gmail, перевагами якої є гнучка можливість таргетингу, наприклад, за ключовими словами — «авіаквитки» тощо, або за листами від інших сервісів бронювання авіаквитків
На вказаний email
ми відправили лист з підтвердженням
підписки на розсилку
Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
03150, м. Київ,
вул. Німецька, 1/32,
Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
ул. Отакара Яроша, 18
Львів, Україна
пн–пт. 1000–1900
79041, м. Львів,
вул. Героїв УПА, 73,
корпус 10