кейс підготовлено спільно з агентською командою
MOYO — один з найбільш динамічно зрос-
таючих гравців українського ринку роз-
дрібної торгівлі електронікою та побутовою технікою.
На даний момент роздрібна мережа налічує 48 магазинів.
менеджер проектів
провідний веб-аналітик, Promodo
фахівець відділу управління платними каналами трафіку, Promodo
заступник керівника відділу управління платними каналами трафіку, Promodo
провідний фахівець відділу управління платними каналами трафіку, Promodo
Ми почали динамічно розвивати бренд MOYO з 2013р. Експериментували з форматами та підходами,
а команда на стороні Promodo швидко реагувала на
зміни, пропонуючи вдалі рішення.
Ми дуже задоволені плідною співпрацею та експертизою команди Promodo, з якою нам вдалося стати єдиним цілим.
З командою MOYO ми є партнерами з 2013 року, з того моменту, коли вони ще тільки вирішили виходити в онлайн. Разом ми пройшли великий шлях від маленького
інтернет-магазину до одного з помітних гравців ринку. У нашій співпраці ми до-
тримувалися балансу між експериментами та перевіреними ефективними рішеннями.
Ми застосовуємо передові рішення, на кшталт запуску кампаній в Doubleclick.
Ми також вдосконалюємо якість даних для аналізу і на їх основі застосовуємо додат-
кові інструменти, або покращуємо поточні.
Тісна взаємодія з сильною командою Moyo.ua, їх унікальна пропозиція у вигляді цілодобових магазинів – все це, за даними GFK,
дало можливість збільшити частку на ринку до 2,2% у 2016р.
Костянтин Нескоромний,
менеджер проектів
Робота над проектом стартувала в червні 2013 року. Командою Promodo було розроблено базові структури рекламних акаунтів, опрацьовано категорійні та модельні кампанії. Наприкінці року були отримані перші результати для оцінки ефективності інструменту.
В якості головної стратегії онлайн-просування бренду MOYO у 2014 нами було обрано підхід SEE-THINK-DO-CARE (дивлюся-думаю-роблю-піклуюся). Ця стратегія дозволяє комплексно та своєчасно контактувати із різними типами користувачів, незалежно від того, на якому етапі здійснення покупки вони знаходяться.
Найширша потенційна аудиторія
Найширша потенційна
аудиторія із певним
комерційним інтересом
Найширша потенційна
аудиторія із значним
комерційним інтересом
Існуючі клієнти
Завдяки залученню більш широких верств аудиторії, використання даної стратегії дозволяє не просто фокусуватися на вже розвиненому попиті (DO), за який, як правило, борються й інші гравці на ринку, але й вибудовувати знання цільової аудиторії про бренд. Такий підхід дозволяє додатково залучити тих, хто ще не робить пошук продукту або послуги, але потенційно може бути зацікавлений (SEE), а також тих, хто перебуває на стадії обмірковування, вибору категорії і т.д. (THINK)
Величезною перевагою даної моделі є той факт, що вона може бути застосована до контенту сайту, його маркетингу та оцінки цільових KPI. При аналізі інформації, доречної вашому сайту, слід ураховувати, що його будуть відвідувати різні типи аудиторій, тому важливо розміщувати відповідні блоки інформації:
для користувачів цього етапу
є актуальним контент, що надихає
відвідувачів на покупки та розповідає
їм про бренд, пропонує підписку, тощо;
для користувачів на цьому етапі
важливі категоріальні пропозиції,
переваги, широка лінійка вибору,
можливість для порівняння;
для цього сегменту будуть
найбільш доречними знижки,
актуальні пропозиції, переваги
щодо оплати й доставки.
Проведено оптимізацію кампаній і забезпечення найменшої ціни конверсії при обмежених бюджетах. Нестабільний курс національної валюти в 2014 році та зменшення попиту призвели до необхідності максимально детальної оптимізації за всіма ключовими словами, а також визначення вдалих товарних моделей і постійної оптимізації ставок. Було додатково запущено тестову GDN-кампанію з ремаркетингу, що була орієнтована на відвідувачів топ-категорій товарів і всіх відвідувачів сайту. Категорії товарів і банери надала команда MOYO.
Коефіцієнт
конверсії
Вартість
конверсії
Дохід компанії MOYO
від ecommerce
За підсумками року відбулося зростання коефіцієнта конверсії на 120% щодо 2015 року, а вартість конверсії скоротилася на 35%. Дохід компанії MOYO від ecommerce зріс на 110%, з урахуванням того, що бюджети залишилися на тому ж рівні.
Було важливо показати користувачам, що компанія MOYO може запропонувати широкий асортимент товарів. Спільно з командою MOYO ми розробили нову стратегію роботи:
Було запущено звичайний і динамічний ремаркетинг за категоріями та окремими товарами, що дозволило повертати користувачів і в подальшому конвертувати їх у покупців на 11,5% дешевше, ніж трафік із пошукових кампаній. Частка доходу з ремаркетингу склала близько 4%, від усього доходу з платного каналу Google.
Ми провели додаткове налаштування Google Analytics для збору додаткових статистичних даних, які в подальшому використовувалися в оптимізації кампаній та оцінці підключення медійного розміщення.
Восени 2015 року в Києві відкрився цілодобовий офлайн-магазин MOYO, для якого було розроблено окрему модельну кампанію із таргетингом на Київ. Налагоджена комунікація дозволяла користувачам здійснювати покупки і отримувати товар в будь-який зручний для них час доби.
Після того, як конкуренти компанії MOYO почали рекламуватися за аналогічними пошуковими запитами, із метою збереження власного трафіку в акаунт було додано кампанію із брендовими запитами.
При витратах у 1,5% від загальної суми, в 2015 році рекламна кампанія принесла 30% доходу за Google СРС.
Також був підключений інструмент GSP-оголошення, що відображаються в пошті Gmail. У якості таргетингу використовувалися не лише ключові слова категорії, а й назва магазину конкурента. Це дозволило привести додатковий трафік на сайт.
Така стратегія дозволила збільшити трафік на сайт на 1400%, коефіцієнт транзакції – на 20%, а також кількість продажів – на 1650%
Трафік
на сайт
Коефіцієнт
транзакції
Кількість
продажів
У частині роботи із сегментами DO та THINK було підключено кампанію ремаркетингу через DoubleClick.
Ядро таргетингу склали аудиторії від 1 до 7 днів, з поділом на товар, категорію, кошик та оформлення замовлення. Це дозволило отримати додаткові 4% від усіх конверсій в AdWords або 4,3% обороту. При цьому ціна конверсії зменшилася на 11%, а рівень конверсії виріс на 58% відносно динамічного ремаркетингу.
Ріст
конверсій
Вартість
конверсі
Ріст коефіцієнта
конверсій
Для максимально ефективної комунікації з аудиторією SEE з обмеженими ресурсами перед широкою медіа кампанією було запущено інструмент BrandLift в YouTube, що дозволяє аналізувати відгуки користувачів на ролик та оцінювати вплив відеоконтенту на впізнаваність бренду. Позитивні результати дослідження підтвердили необхідність реалізації ширшої та масштабнішої медіа кампанії.
Обсяг трафіку
на сайт
Коефіцієнт
транзакцій
Кількість
продажів
Такі рішення дозволили збільшити обсяг трафіку на сайт на 156%, коефіцієнт транзакцій – на 42%, а також кількість продажів – на 263%.
На вказаний email
ми відправили лист з підтвердженням
підписки на розсилку
Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
03150, м. Київ,
вул. Німецька, 1/32,
Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
ул. Отакара Яроша, 18
Львов, Україна
пн–пт. 1000–1900
79041, г. Львов,
ул. Героев УПА 73,
корпус 10
директор департаменту
"Інтернет-проект", MOYO