рішення:
В якості підходу до просування Monobank на українському ринку нами була обрана т.зв. модель AIDA, що передбачає поступове знайомство ЦА з брендом. Це відповідало нашим завданням, оскільки аудиторії продукт був незнайомий.
Інструменти
- Кампанія на лендінг в Facebook + Instagram
- Промопости в Facebook + Instagram
- Відеокампанія в Facebook + Instagram
- Кампанія на установки в Facebook + Instagram
- Відеокампанія в AdWords
- Кампанія на лендінг в AdWords
- Кампанія на установки в AdWords
- 4.08.17 − 31.12.17
- 9.08.17 − березень 2018
- 7.12.17 − 22.12.17
- 1.01.18 − ...
- 19.12.17 − 5.01.18
- 11.08.17 − 23.12.17
- 7.12.17 − ...
Вивід бренду Monobank на ринок був розділений на три етапи:
- Передзамовлення - просування лендінга до запуску додатка Monobank
- Реліз - просування додатка після його виходу.
- Підкріплення - просування конкретних послуг і фішок.
На кожному етапі командою фахівців розроблялися найбільш ефективні підходи до вирішенняконкретних завдань.
передзамовлення:
Поки додаток знаходився в розробці, наша команда підключила рекламні кампанії в соціальних мережах і Медійній мережі Google (GDN). На Facebook просувалися пости засновників Monobank, в яких описувалися переваги і особливості сервісу.
Одночасно ми створили набір медійних оголошень і запустили PPC-кампанії в Facebook і Instagram, орієнтовані на підприємців і користувачів, що віддають перевагу онлайн-покупкам.
В цей же час в GDN була запущена РРС-кампанія, націлена на просування лендінга Monobank.Це були різні формати реклами, в тому числі і анімовані банери.
Таргетинг аудиторії виглядав наступним чином:
- за інтересами: офісні працівники, любителі онлайн-шопінгу,активні користувачі мобільних пристроїв, кредити і позики,банківські послуги.
- за темами: кредитні карти, платіжні системи, фінансовепланування і управління, банківські послуги, кредити і позики,бізнес-послуги.
Перед тим, як додаток з'явився в App Store і Google Play, Monobank вирішив протестувати своюбета-версію на користувачах, які залишили свої email-адреси на лендінзі. Таргет-група завантажиладодаток на смартфони, і через деякий час кожен з учасників отримав свою карту.
Чорна карта з лаконічним дизайном була доповнена стікерпаком з котиками, і користувачіз таргет-групи почали публікувати свої враження в соцмережах. Відгуки від реальних людейзалучали нових клієнтів і підвищували інтерес до Monobank.
реліз:
Додаток Monobank для iOS вийшло 15 листопада 2017, а ще через два дні - на Google Play. Щоб підвищити позиції додатка в App Store і Google Play, наша команда фахівців оптимізувала його ключові слова з опису ще до запуску.
Кампанії на передзамовлення і раніше були активні. Плюс, для перетворення зацікавленихкористувачів в клієнтів, ми підключили кампанії на встановлення додатку в Google Ads, Facebook,Instagram, а пізніше - і Twitter.
Приклади банерів:
Також з грудня до середини січня працювали кампанії відеореклами, які вели на лендінг. Пізніше ціж відео використовувалися вже в інших кампаніях - на встановлення додатку.
Google AdWords таргетував рекламу автоматично.На Facebook і Instagram цільова аудиторія виглядала так:
Демографія
Користувачі з містз точками видачі картMonobank.
Ремаркетинг
Користувачі, які відвідалиMonobank.com.ua, але не залишилисвої контакти або ще не встановили додаток, а також схожааудиторія.
відеокампанія:
З огляду на наближення новорічних свят і сезон онлайн-шопінгу, на YouTube були запущені кампанії з короткими роликами, які описували переваги Monobank перед іншими українськими банками. Відео показувалися в рамках кампаній AdWords, а також на Facebook і Instagram.
Цільова аудиторія
- користувачі, які відвідали цільову сторінку;
- користувачі, що залишили свої контакти в бета-версії.
Відеокампанія не дала прямого відгуку у вигляді зростання завантажень додатка в App Store і Google Play, зате вплинула на впізнаваність бренду Monobank і дозволила нам протестувати формат відеореклами.
Щоб перевірити, які креативи привертають більше аудиторії, ми переглянули наші оголошення,націлені на встановлення додатку (CPI) і запустили нову кампанію. Вона включала тільки банера, в яких були стікери з котиками - до Нового року вони вже безпомилково асоціювалися з брендом Monobank.
Нова кампанія вела на цільову сторінку і відображалася по брендовим запитам, а також по широкомутипу відповідності, наприклад, замовити кредитну карту. Щоб зміцнити взаємодію з користувачами,які вже познайомилися з брендом, ми підключили кілька рекламних кампаній на активацію (CPA),які таргетувались на наступні аудиторії в Facebook і Instagram:
зайшли на сторінку, але невстановили додатокMonobank
встановили додаток,але не підтвердили номертелефону
встановили додаток,але не активували карту
закріплення:
Наша команда вирішила зробити основний акцент на одній з найкрутіших послуг Monobank - рефінансування. Суть в тому, що користувачі можуть виплатити отриманий в іншому банку кредит за допомогою карти Monobank.
Ми підключили додаткові кампанії в GDN, Facebook і Instagram протягом місяця. Вони були показанідля таких ключових слів, як повернення, погашення кредиту і т. д. Креативи таргетувались на аудиторію,яка регулярно користується кредитними послугами.
результати
За найбільш песимістичними прогнозами, до квітня 2018 року мало бути видано 45 тис.карт Monobank. Але фактично, стільки клієнтів банк отримав вже до 1 січня. По мірі того,як ми підключали все нові маркетингові інструменти, число встановлення додатказростало, і до початку вересня 2018 клієнтська база банку зросла до 400 тис. чоловік.
21.6%
співвідношення числа активацій картдо числа встановлень додатка
400k
клієнтська базана 1 вересня 2018
Вставновлення
Активації
Завдяки добре спланованій стратегії просування,нам вдалося залучити нових клієнтів і зробити бренд Monobankвпізнаваним серед українських користувачів. Він став першиммобільним банком України і головним fintech-стартапом 2017 року.