Кейс із просування додатку

Клієнт

Monobank - перший мобільний банк в Україні. Ніяких відділень: всі банківські послуги обробляються лише за допомогою програми. Проект був створений у співпраці Universal Bank і Fintech Band.

Завдання

  • підвищити впізнаваність бренду Monobank;
  • мотивувати користувачів на встановлення програми;
  • конвертувати цільову аудиторію в клієнтів з картами Monobank.

Команда Promodo

Юлія Яценко
project manager
Євгенія Тирінова
PPC team lead
Олександр Заремський
PPC team lead
Сергій Ломаненко
PPC фахівець
Дарина Легка
PPC фахівець
Микита Єгожа
PPC фахівець

Монобанк - інноваційний продукт на українському ринку. Оскільки користувачам звичніше послуги великих загальнонаціональних банків з мережею відділень, необхідно було переконати їх, що мобільний банкінг - безпечне, зручне і вигідне рішення.

рішення:

В якості підходу до просування Monobank на українському ринку нами була обрана т.зв. модель AIDA, що передбачає поступове знайомство ЦА з брендом. Це відповідало нашим завданням, оскільки аудиторії продукт був незнайомий.

Інструменти

кампанії в
контекстно-медійній
мережі Google (GDN)

відеокампаніі
в AdWords, Facebook
і Instagram

медійні кампанії
в Facebook і Instagram

оптимізація
в App Store і Google Play

кампанії
ремаркетингу

просування
в соцмережах (SMM)

04.08.2017
09.08.2017
31.12.2017
03.2018

Вивід бренду Monobank на ринок був розділений на три етапи:

На кожному етапі командою фахівців розроблялися найбільш ефективні підходи до вирішення
конкретних завдань.

передзамовлення:

Поки додаток знаходився в розробці, наша команда підключила рекламні кампанії в соціальних мережах і Медійній мережі Google (GDN). На Facebook просувалися пости засновників Monobank, в яких описувалися переваги і особливості сервісу.
Одночасно ми створили набір медійних оголошень і запустили PPC-кампанії в Facebook і Instagram,
орієнтовані на підприємців і користувачів, що віддають перевагу онлайн-покупкам.
В цей же час в GDN була запущена РРС-кампанія, націлена на просування лендінга Monobank.
Це були різні формати реклами, в тому числі і анімовані банери.

Таргетинг аудиторії виглядав наступним чином:

Перед тим, як додаток з'явився в App Store і Google Play, Monobank вирішив протестувати свою
бета-версію на користувачах, які залишили свої email-адреси на лендінзі. Таргет-група завантажила
додаток на смартфони, і через деякий час кожен з учасників отримав свою карту.
Чорна карта з лаконічним дизайном була доповнена стікерпаком з котиками, і користувачі
з таргет-групи почали публікувати свої враження в соцмережах. Відгуки від реальних людей
залучали нових клієнтів і підвищували інтерес до Monobank.

реліз:

Додаток Monobank для iOS вийшло 15 листопада 2017, а ще через два дні - на Google Play. Щоб підвищити позиції додатка в App Store і Google Play, наша команда фахівців оптимізувала його ключові слова з опису ще до запуску.
Кампанії на передзамовлення і раніше були активні. Плюс, для перетворення зацікавлених
користувачів в клієнтів, ми підключили кампанії на встановлення додатку в Google Ads, Facebook,
Instagram, а пізніше - і Twitter.

Приклади банерів:

Також з грудня до середини січня працювали кампанії відеореклами, які вели на лендінг. Пізніше ці
ж відео використовувалися вже в інших кампаніях - на встановлення додатку.
Google AdWords таргетував рекламу автоматично.
На Facebook і Instagram цільова аудиторія виглядала так:

Інтереси

Фінанси
Подорожі
Нововведення

Демографія

Користувачі з міст
з точками видачі карт
Monobank.

Ремаркетинг

Користувачі, які відвідали
Monobank.com.ua, але не залишили
свої контакти або ще не встановили
додаток, а також схожа
аудиторія.

відеокампанія:

З огляду на наближення новорічних свят і сезон онлайн-шопінгу, на YouTube були запущені кампанії з короткими роликами, які описували переваги Monobank перед іншими українськими банками. Відео показувалися в рамках кампаній AdWords, а також на Facebook і Instagram.

Цільова аудиторія

Відеокампанія не дала прямого відгуку у вигляді зростання завантажень додатка в App Store і Google Play, зате
вплинула на впізнаваність бренду Monobank і дозволила нам протестувати формат відеореклами.
Щоб перевірити, які креативи привертають більше аудиторії, ми переглянули наші оголошення,
націлені на встановлення додатку (CPI) і запустили нову кампанію. Вона включала тільки банера, в
яких були стікери з котиками - до Нового року вони вже безпомилково асоціювалися з брендом Monobank.
Нова кампанія вела на цільову сторінку і відображалася по брендовим запитам, а також по широкому
типу відповідності, наприклад, замовити кредитну карту. Щоб зміцнити взаємодію з користувачами,
які вже познайомилися з брендом, ми підключили кілька рекламних кампаній на активацію (CPA),
які таргетувались на наступні аудиторії в Facebook і Instagram:
зайшли на сторінку, але не
встановили додаток
Monobank
встановили додаток,
але не підтвердили номер
телефону
встановили додаток,
але не активували карту

закріплення:

Наша команда вирішила зробити основний акцент на одній з найкрутіших послуг Monobank - рефінансування. Суть в тому, що користувачі можуть виплатити отриманий в іншому банку кредит за допомогою карти Monobank.
Ми підключили додаткові кампанії в GDN, Facebook і Instagram протягом місяця. Вони були показані
для таких ключових слів, як повернення, погашення кредиту і т. д. Креативи таргетувались на аудиторію,
яка регулярно користується кредитними послугами.

результати

За найбільш песимістичними прогнозами, до квітня 2018 року мало бути видано 45 тис.
карт Monobank. Але фактично, стільки клієнтів банк отримав вже до 1 січня. По мірі того,
як ми підключали все нові маркетингові інструменти, число встановлення додатка
зростало, і до початку вересня 2018 клієнтська база банку зросла до 400 тис. чоловік.
21.6%
співвідношення числа активацій карт
до числа встановлень додатка
400k
клієнтська база
на 1 вересня 2018
Вставновлення Активації
Завдяки добре спланованій стратегії просування,
нам вдалося залучити нових клієнтів і зробити бренд Monobank
впізнаваним серед українських користувачів. Він став першим
мобільним банком України і головним fintech-стартапом 2017 року.

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Контакти

contact@promodo.com

 

Київ, Україна
+380 44 201-10-21
пн–пт. 1000–1900
04070, м. Київ,
вул. Ігоревська, 1/8,
офіс 16

Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
вул. 23 Серпня,
31Б, офіс 305

Лінкольн, Англія
+44 0203 137-66-81
пн–пт. 1200–2000
The Terrace AT5,
Grantham Street,
Lincoln, LN2 1BD

Алмати, Казахстан
+7 727 346-92-21
пн–пт. 1000–1900
050004, м. Алмати,
вул. Кунаєва 43,
офіс 207