Універсальний кейс

ModnaKasta

Кейс по запуску online-реклами шопінг-клубу ModnaKasta. Застосовувані інструменти: пошуковий маркетинг, контекстна реклама, медійна реклама, репутаційний маркетинг.
Клієнт

Закритий шопінг клуб. Більше 500 популярних брендів в каталозі.

Проект надає можливість купити товар відомого бренду зі знижкою протягом обмеженого періоду.

Задача

Вихід бренду на ринок. Залучення цільової аудиторії з заданими KPI по вартості залучення.

Команда проекту
Олександра Міщенко
Керівник відділу менеджерів проектів, Promodo
Артур Кушнір
Керівник відділу контекстної реклами, Promodo
Олександр Рубан
Спеціаліст з просування web-проектів, Promodo
Юлія Андрусенко
Провідний спеціаліст з контекстної реклами, Promodo

Iнструментарій
кейса

Медійна і пошукова реклама

В мережі Інтернет за допомогою інструменту Google.AdWords (ремаркетинг і GDN)

Пошукова реклама

I реклама в мережі Інтернет за допомогою інструменту Яндекс Директ

пошукове просування

Розгорнутої структури посадочних сторінок, сторінок-брендів, фільтрів та блогу

Підключення offline реклами

I вплив на online показники

Обмеження і KPI

Закритий шопінг-клуб

Вартість реєстрації одного користувача: 20-25 грн

Додатковий KPI на стороні клієнта і РК:

  • середній чек
  • кількість реєстрацій і транзакцій
  • час з моменту реєстрації до моменту транзакції
  • повторні покупки
  • зміна динаміки зростання бренд-запитів
  • кількість негативних відгуків у видачі пошукової системи

Рішення

Контекстна реклама

Бізнес-модель проекту являє собою закритий шопінг-клуб, тільки для зареєстрованих користувачів. Тому було прийнято рішення для залучення цільової аудиторії використовувати платний трафік, який приводить на спеціальні посадочні сторінки, де конверсією вважалися реєстрації

 

Листопад 2012: відкрили для незареєстрованих користувачів, і перейшли до моделі «login to buy». Конверсіями такої моделі стали виключно транзакції

Рішення: переробити структуру акаунтів Google+ Yandex, налаштувати списки ремаркетингу. Структуру посадочних сторінок також використовувати в пошуковому просуванні сайту

Структура акаунту



Смислова
Фізична

Аудиторії ремаркетингу, комбінації аудиторій ремаркетингу, застосовані в акаунті



  • Користувачі, які заходили на посадочні сторінки і вийшли, а також користувачі, які почали реєстрацію, але не підтвердили з email
  • Користувачі, які були на сайті, але не купили
  • Користувачі, які купували на сайті
  • Користувачі, які почали покупку, але не закінчили
 
На етапі впровадження:
  • Користувачі, які відвідували певні розділи сайту (одяг, взуття, аксесуари і т.д.)
  • Користувачі, які заходили на певний бренд, і за умови нової акції по цьому бренду, сповіщувати користувача за допомогою медійної реклами


Зміна кількості трафіку і кількості транзакцій Google

  KPI   Закритий
шопінг клуб
Login-to-buy  
Кількість трафіку 447 249 925 216 +206%
Середня вартість кліка, грн 0,85 0,65 –23%
Вартість реєстрації, грн 22  
Кількість реєстрацій 8 645  
Вартість транзакції, грн  
Кількість транзакцій 3 838 14 048 +266%
Середній чек, грн +30%

Графік зміни кількості трафіку і кількості транзакцій Яндекс

  KPI   Закритий
Шопінг клуб
Login-to-buy  
Кількість трафіку 157 143 526 249 +206%
Середня вартість кліка, грн 0,8 0,87 +8,75%
Вартість транзакції, грн 22   -34%
Кількість транзакцій 8 645 5 911 +273%
Середній чек, грн -4,5%

Порівняльні результати KPI
з жовтня по травень

Збільшення трафіку на місяць
ЗАКРИТИЙ ШОППИНГ-КЛУБ
~400 000
login-to-buy
~800 000 +200%
Середня вартість переходу
ЗАКРИТИЙ ШОППИНГ-КЛУБ
0,85$
login-to-buy
0,47$
Кількість продажів за місяць
ЗАКРИТИЙ ШОППИНГ-КЛУБ
8 645
login-to-buy
19 463 ×2
Середній чек
ЗАКРИТИЙ ШОППИНГ-КЛУБ
459 грн
login-to-buy
519 грн

Репутаційний маркетинг

На першому етапі роботи були виконані наступні дії:

Аналіз видачі за пріоритетними запитами

Класифікація майданчиків у видачі по змісту матеріалів (негативні, позитивні, нейтральні)

Складено ТЗ на написання матеріалів про сервіс (інформаційного характеру)

Тегирование текстов новостей

Підібрані площадки для розміщення нових матеріалів

 

Сформована стратегія з розміщення анонсів та інформації про проект на великих інформаційних ресурсах, а також на блогах проекту

Далі проводилися роботи по поліпшенню індексації та ранжування нових майданчиків у видачі по цільових запитах, а також роботи по підвищенню позицій існуючих майданчиків з позитивним контентом

Негативні відгуки
ДО
53
ПІСЛЯ
8
Позитивні відгуки
ДО
26
ПІСЛЯ
31
Приклад роботи експерта

Суміщення offline реклами
і online

Графіки зміни частотності брендових запитів: modnakasta, модна каста, моднакаста, модна каста і т.д. в системі Google (інструмент Google Trends)


Графік зміни кількості відвідувань і транзакцій по брендовим запитам з Google.Analytics


Пошукова оптимізація

Проведено комплексний аудит сайту, в ході якого було виявлено основні помилки, які не дозволяють проекту ранжуватися в результатах пошуку

Основними проблемами були виділені у відсутності:

Посадкових статичних сторінок (як для категорій, так і для брендів)

Коректної структури каталогу

Зручних фільтрів (сезонних)

 

Запропоновано нову структуру каталогу сайту, де була представлена сегментація товару, а також сезонні фільтри в каталогах

Результат: дозволило створити додаткові посадочні сторінки для залучення цільового трафіку

Трафік з пошукових систем

      1.05—31.05.2013   1.09—30.09.2013  
Відвідування 134 838 183 302  
Динаміка зростання   +35,94%  

Безкоштовний пошуковий трафік
(без урахування брендових запитів)

      1.05—31.05.2013   1.09—30.09.2013  
Відвідування 137 682 797 189  
Динаміка росту відвідуваності   +73,87%  

Динаміка росту відвідуваності
за весь період просування



Робота над сторінками сайту

До
Після
Оптимізовано сторінки пропозицій/сторінки товару

Оптимізація мета-тегів, оптимізація зображень, оптимізація заголовків, доповнили рекомендаційним блоком схожих товарів (блок внутрішньої перелінковки).

До
Після
Розроблена посадкова сторінка для реєстрацій

Було запропоновано поліпшити ефективність існуючої посадкової сторінки для реєстрацій, шляхом впровадження нового шаблону, який відображає активний каталог товарів даної категорії і відкриту форму для реєстрації.

Що далі

Контекст

Доопрацювання структури сайту, впровадження статичних посадочних сторінок каталогів і брендів. Це дасть можливість розширити і деталізувати пошукові кампанії, а також працювати з більш вузькими аудиторіями ремаркетингу

Залучення нових реєстрацій за допомогою спеціальних посадочних сторінок, пошукового ремаркетингу в мережі

Репутаційний маркетинг (SERM)

Моніторинг відгуків клієнтів, робота зі зменшенням кількості негативу в інтернеті

SEO

Підключення посадочних сторінок до пошукового просування, робота над просуванням блога, сторінок брендів

Iнші проекти

Конверсії
+40%
Відмов
<4,21%
Трафік
+10,76%
Дохід
 +160,54%
Трафік
+54%
Виручки
+66%

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Контакти

contact@promodo.com

 

Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
04070, м. Київ,
вул. Ігоревська, 1/8,
офіс 16

Харків, Україна
+380 57 759-84-19
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
вул. 23 Серпня,
31Б, офіс 305

Лінкольн, Англія
+44 0203 137-66-81
пн–пт. 1200–2000
The Terrace AT5,
Grantham Street,
Lincoln, LN2 1BD

Алмати, Казахстан
+7 727 346-92-21
пн–пт. 1000–1900
050004, м. Алмати,
вул. Кунаєва 43,
офіс 207