Універсальний кейс

LifeEnthusiast

Кейс щодо поліпшення показників конверсії.
Клієнт

Компанія LifeEnthusiast з 2005 року постачає продукти та рішення для здорового способу життя по всій території США. LifeEnthusiast позиціонує себе як компанія, що допомагає людям, які мають хронічні проблеми зі здоров'ям, перейти до здорового способу харчування.

Задача

Поставлено завдання поліпшення процесу оформлення замовлення та підвищення прохідності воронки продажів.

Команда проекту
Павло Рязанов
Директор з розвитку зарубіжного напрямку, Promodo
Марина Рящікова
Керівник відділу юзабіліті, Promodo
Олексій Кириченко
Проектувальник і дизайнер інтерфейсів, Promodo

Ввідні дані

Однією з ключових складнощів проекту були великі втрати покупців в процесі оформлення замовлення. Іншими словами, вибравши продукт, додавши його в кошик і перейшовши до процесу оформлення замовлення, клієнти LifeEnthusiast відчували складнощі з тим, щоб пройти процес до кінця. Воронка продажів проекту LifeEntusiast представляла собою послідовність з 5-ти основних етапів:

Рішення

Налаштування відстеження воронки продажів

Першим кроком стало уточнення кроків воронки продажів і налаштування їх достовірного відстеження. Був складений список основних елементів, які проходить користувач в процесі здійснення продажу і їм приписані події Google.Analytics:

  • [Adt to cart] на страницах категорий (например,
    http://www.life-enthusiast.com/adaptogens-c-48.html)
     _gaq.push(['_trackPageview', '/ctgry/btn-adt']);
  • [Adt to cart] в лайтбоксі, який відкривається на сторінці
    категорії
     _gaq.push(['_trackPageview', '/ctgry-lghbx/btn-adt']);
  • [Continue] в першій секції форми замовлення
     _gaq.push(['_trackPageview', '/chkout-1/btn-continue']);
  • [Log-in] в першій секції форми замовлення
     _gaq.push(['_trackPageview', '/chkout-1/btn-login']);
  • [Continue] у другій секції форми замовлення
     _gaq.push(['_trackPageview', '/chkout-2/btn-continue']);
  • [Continue] в третій секції форми замовлення
     _gaq.push(['_trackPageview', '/chkout-3/btn-continue']);
  • [Continue] у четвертій секції форми замовлення
     _gaq.push(['_trackPageview', '/chkout-4/btn-continue']);
  • [Place order] у п'ятій секції форми замовлення
     _gaq.push(['_trackPageview', '/chkout-5/btn-place']);

На сторінки сайту було додано відповідний код.

Після уточнення адреси цільової сторінки було налаштовано три воронки продажів:

  • для існуючого
    користувача

    (через логін)

  • для нового
    користувача

    (через реєстрацію або
    гостьове оформлення замовлення)

  • контрольна
    воронка, считающая
    сумму

    (всіх покупців)

Checkout New Customer
  1. Account Info [Continue] /chkout-1/btn-continue
  2. Shipping Info [Continue] /chkout-2/btn-continue
  3. Billing Info [Continue] /chkout-3/btn-continue
  4. Shipping Method [Continue] /chkout-4/btn-continue
  5. Payment Method [Place order] /chkout-5/btn-place
Log-in during Checkout
  1. Account Info [Log in] /chkout-1/btn-login
  2. Shipping Info [Continue] /chkout-2/btn-continue
  3. Billing Info [Continue] /chkout-3/btn-continue
  4. Shipping Method [Continue] /chkout-4/btn-continue
  5. Payment Method [Place order] /chkout-5/btn-place

Аналітика

Після того, як цілі були налаштовані, воронка
продажів знайшла наступний вигляд:



Спрощення процесу оформлення замовлення та зменшення кількості ітерацій

В воронці продажів вийшло шість кроків. З першого погляду може здатися, що відсоток відвідувачів, які перейшли на наступний крок досить високий і відсоток користувачів, що йдуть з кожного кроку невеликий. Але якщо проаналізувати кількість людей, які зайшли в процес оформлення замовлення, а потім підсумувати людей, що йдуть на кожному кроці, то виявиться, що відсоток людей що пішли, сумарно з усіх кроків становить 75%. Це дуже багато для процесу оформлення замовлення, тому ми прийняли рішення спростити checkout і зменшити кількість кроків. Для цього ми перепроектували процес оформлення замовлення.

Процес оформлення замовлення «до»

Крок 1
Крок 2

Процес оформлення замовлення «після»

A/B-тестування

Для того, щоб визначити ефективність нової воронки продажів, було проведено A / B тестування оригінальної сторінки оформлення замовлення з новою. Оригінальна форма ділиться на п'ять секторів, де користувач не може подивитися поля наступного етапу оформлення замовлення, не закінчивши попередній етап. У новій формі всі поля видно одночасно. Для проведення експерименту були використані всі 100% трафіку. В якості цільового дії використана одна з цілей, яка зараховує загальну конверсію. Для A/B - тестування був вставлений стандартний код, запропонований системою Google.Analytics.

Результати

В результаті проведення експерименту рівень конверсії нового процесу оформлення показав ефективність вище на 30% в порівнянні з попереднім.

  • Ефективність нового
    процесу оформлення
    порівняно з попереднім:
    30%
  • Збільшення конверсії
    і продажів сайту на
    30%

Спрощення воронки продажів і її наочна і зручна
візуалізація привели до збільшення конверсії
і продажів сайту на 30%

Iнші проекти

Продажів
+10%
Варт. залуч.
-15%
Трафік
 +294,94%
топ–10
63%
Доля трафіку
4.5 рази
(Direct)
+53%

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Контакти

contact@promodo.com

 

Київ, Україна
+380 44 201-10-21
пн–пт. 1000–1900
04070, м. Київ,
вул. Ігоревська, 1/8,
офіс 16

Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
вул. 23 Серпня,
31Б, офіс 305

Лінкольн, Англія
+44 0203 137-66-81
пн–пт. 1200–2000
The Terrace AT5,
Grantham Street,
Lincoln, LN2 1BD

Алмати, Казахстан
+7 727 346-92-21
пн–пт. 1000–1900
050004, м. Алмати,
вул. Кунаєва 43,
офіс 207