Компанія LifeEnthusiast з 2005 року постачає продукти та рішення для здорового способу життя по всій території США. LifeEnthusiast позиціонує себе як компанія, що допомагає людям, які мають хронічні проблеми зі здоров'ям, перейти до здорового способу харчування.
Поставлено завдання поліпшення процесу оформлення замовлення та підвищення прохідності воронки продажів.
Однією з ключових складнощів проекту були великі втрати покупців в процесі оформлення замовлення. Іншими словами, вибравши продукт, додавши його в кошик і перейшовши до процесу оформлення замовлення, клієнти LifeEnthusiast відчували складнощі з тим, щоб пройти процес до кінця. Воронка продажів проекту LifeEntusiast представляла собою послідовність з 5-ти основних етапів:
Вибір нового або
існуючого
користувача
Адреса
доставки
Білінгова
адреса
Спосіб
доставки
Спосіб
оплати
Першим кроком стало уточнення кроків воронки продажів і налаштування їх достовірного відстеження. Був складений список основних елементів, які проходить користувач в процесі здійснення продажу і їм приписані події Google.Analytics:
На сторінки сайту було додано відповідний код.
(через логін)
(через реєстрацію або
гостьове оформлення замовлення)
(всіх покупців)
В воронці продажів вийшло шість кроків. З першого погляду може здатися, що відсоток відвідувачів, які перейшли на наступний крок досить високий і відсоток користувачів, що йдуть з кожного кроку невеликий. Але якщо проаналізувати кількість людей, які зайшли в процес оформлення замовлення, а потім підсумувати людей, що йдуть на кожному кроці, то виявиться, що відсоток людей що пішли, сумарно з усіх кроків становить 75%. Це дуже багато для процесу оформлення замовлення, тому ми прийняли рішення спростити checkout і зменшити кількість кроків. Для цього ми перепроектували процес оформлення замовлення.
Для того, щоб визначити ефективність нової воронки продажів, було проведено A / B тестування оригінальної сторінки оформлення замовлення з новою. Оригінальна форма ділиться на п'ять секторів, де користувач не може подивитися поля наступного етапу оформлення замовлення, не закінчивши попередній етап. У новій формі всі поля видно одночасно. Для проведення експерименту були використані всі 100% трафіку. В якості цільового дії використана одна з цілей, яка зараховує загальну конверсію. Для A/B - тестування був вставлений стандартний код, запропонований системою Google.Analytics.
В результаті проведення експерименту рівень конверсії нового процесу оформлення показав ефективність вище на 30% в порівнянні з попереднім.
На вказаний email
ми відправили лист з підтвердженням
підписки на розсилку
Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
01033, м. Київ,
вул. Сім'ї Прахових, 50,
Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
ул. Отакара Яроша, 18
Львів, Україна
пн–пт. 1000–1900
79041, м. Львів,
вул. Героїв УПА, 73,
корпус 10
Дніпро, Україна