Універсальний кейс

Kenwood

Кейс по створенню представництва бренду
в соціальній мережі Facebook, залученню цільової
аудиторії інструментами контекстної реклами,
розробці програми та запуску активації
Клієнт

Kenwood Ukraine - це офіційне представництво торгової марки в Україні та монобрендовий інтернет-магазин. Сьогодні Kenwood - це ім'я провідного виробника побутових і кухонних приладів, що експортує продукцію в більш ніж 80 країн світу з виробничими підприємствами у Великобританії, Італії та Китаї.

Завдання

Створення лояльного спільноти користувачів у соціальних мережах, які сприймають цінності бренду, готові стати споживачами, а також з часом адвокатами бренду. Збільшення продажів монобрендового інтернет-магазину.

Команда проекту
Євген Сафонов
КЕРІВНИК ВІДДІЛУ, PROMODO
Антон Селіхов
КУРАТОР ПРОЕКТУ, PROMODO
Стефанія Спаришева
ДИЗАЙНЕР, PROMODO
Яна Борисовська
СПЕЦІАЛІСТ З КОНТЕНТУ, PROMODO

Інструментарій
кейсу

Для досягнення поставлених цілей відповідно до складеного стратегічного плану присутності
бренду в соціальних мережах використовувалися такі інструменти інтернет-маркетингу:

Сторінка

в соціальній мережі Facebook

Таргетована реклама

для залучення цільової аудиторії до спільноти

Додаток

для проведення активації учасників спільноти

Рішення

Поряд зі створенням спільноти в Facebook, наповненням її тематичним контентом, було прийнято рішення також провести спеціальну активацію серед користувачів

Цільова аудиторія

Жінки у віці від 22-24 років. Одна з основних груп цільової аудиторії - домогосподарки. Було запропоновано ідею проведення спеціального конкурсу в основі якого лягла ідея смачної і здорової їжі, яку можна з легкістю приготувати за допомогою техніки Kenwood.

Механіка конкурсу

Активація стартувала 1-го березня і тривала до 31-го березня. Для даної активації було розроблено спеціальний додаток, який дозволяв здійснити основну механіку конкурсу - надсилати рецепти, голосувати за кращі пропозиції, стежити за ходом розіграшу тощо.

Основні складності та обмеження

Варто звернути увагу на те, що проводити конкурси з призами поза додатків заборонено правилами соціальної мережі Facebook. Будь-який конкурс, механіка якого реалізована не в спеціальному додатку і побудована на кількості лайків, може бути в будь-який момент зупинений адміністрацією соціальної мережі. Для тих, хто порушує правила, адміністрацією мережі Facebook передбачено заборону на використання соціальної мережі.

Додаток

Інструменти таргетированной реклами

Просування безпосередньо промо-поста

Просування рекламних оголошень




Результати

Завдяки обраній стратегії просування вдалося домогтися наступних результатів

Охоплення аудиторії за період активації

Статистика зростання кількості «лайків»

Що далі

Подальше просування представництва бренду

Подальше просування представництва бренду Kenwood у Facebook ведеться безпосередньо самим замовником. Для цього складено перелік рекомендацій / правил з його контент-розвитку.

Рішення задач клієнта

Механіка активації з цільовою аудиторією дозволила за короткий проміжок часу отримати достатній приріст фанів, вирішити завдання клієнта по створенню спільноти, продажу акційних товарів. Подальші механіки взаємодії з аудиторією дозволяють проводити опитування, здійснювати продаж, отримувати зворотний зв'язок від споживачів техніки.

Підтримка рівня залученості

Вартість залучення одного фана склала менше 0,5 $, що істотно нижче класичних інструментів таргетированной реклами. При цьому важливо пам'ятати, що залученість зібраної аудиторії була і залишається на високому рівні.

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Контакти

contact@promodo.com

 

Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
04070, м. Київ,
вул. Ігоревська, 1/8,
офіс 16

Харків, Україна
+380 57 759-84-19
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
вул. 23 Серпня,
31Б, офіс 305

Лінкольн, Англія
+44 0203 137-66-81
пн–пт. 1200–2000
The Terrace AT5,
Grantham Street,
Lincoln, LN2 1BD

Алмати, Казахстан
+7 727 346-92-21
пн–пт. 1000–1900
050004, м. Алмати,
вул. Кунаєва 43,
офіс 207