Kenwood Ukraine - це офіційне представництво торгової марки в Україні та монобрендовий інтернет-магазин. Сьогодні Kenwood - це ім'я провідного виробника побутових і кухонних приладів, що експортує продукцію в більш ніж 80 країн світу з виробничими підприємствами у Великобританії, Італії та Китаї.
Створення лояльного спільноти користувачів у соціальних мережах, які сприймають цінності бренду, готові стати споживачами, а також з часом адвокатами бренду. Збільшення продажів монобрендового інтернет-магазину.
Для досягнення поставлених цілей відповідно до складеного стратегічного плану присутності
бренду в соціальних мережах використовувалися такі інструменти інтернет-маркетингу:
в соціальній мережі Facebook
для залучення цільової аудиторії до спільноти
для проведення активації учасників спільноти
Жінки у віці від 22-24 років. Одна з основних груп цільової аудиторії - домогосподарки. Було запропоновано ідею проведення спеціального конкурсу в основі якого лягла ідея смачної і здорової їжі, яку можна з легкістю приготувати за допомогою техніки Kenwood.
Активація стартувала 1-го березня і тривала до 31-го березня. Для даної активації було розроблено спеціальний додаток, який дозволяв здійснити основну механіку конкурсу - надсилати рецепти, голосувати за кращі пропозиції, стежити за ходом розіграшу тощо.
Варто звернути увагу на те, що проводити конкурси з призами поза додатків заборонено правилами соціальної мережі Facebook. Будь-який конкурс, механіка якого реалізована не в спеціальному додатку і побудована на кількості лайків, може бути в будь-який момент зупинений адміністрацією соціальної мережі. Для тих, хто порушує правила, адміністрацією мережі Facebook передбачено заборону на використання соціальної мережі.
Просування безпосередньо промо-поста
Просування рекламних оголошень
Завдяки обраній стратегії просування вдалося домогтися наступних результатів
Подальше просування представництва бренду Kenwood у Facebook ведеться безпосередньо самим замовником. Для цього складено перелік рекомендацій / правил з його контент-розвитку.
Механіка активації з цільовою аудиторією дозволила за короткий проміжок часу отримати достатній приріст фанів, вирішити завдання клієнта по створенню спільноти, продажу акційних товарів. Подальші механіки взаємодії з аудиторією дозволяють проводити опитування, здійснювати продаж, отримувати зворотний зв'язок від споживачів техніки.
Вартість залучення одного фана склала менше 0,5 $, що істотно нижче класичних інструментів таргетированной реклами. При цьому важливо пам'ятати, що залученість зібраної аудиторії була і залишається на високому рівні.
На вказаний email
ми відправили лист з підтвердженням
підписки на розсилку
Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
03150, м. Київ,
вул. Німецька, 1/32,
Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
ул. Отакара Яроша, 18
Львов, Україна
пн–пт. 1000–1900
79041, г. Львов,
ул. Героев УПА 73,
корпус 10