Сайт українського магазину взуття, одягу і аксесуарів, який працює на ринку з 1996 року. Інтернет-магазин Kedoff.net містить тисячі товарних позицій, асортимент постійно розширюється.
Головним завданням в роботі над проектом Kedoff.net було зростання обсягу продажів, але первинна якість ведення рекламних кампаній не дозволяла це зробити. Як наслідок - не виконувалися плани з продажу, а зростання проекту було обмежено, що, в свою чергу, ускладнювало логістику і операційне планування виробництва. Раніше команда Kedoff.net вела контекстну рекламу самостійно. Після того, як фахівці Promodo взяли управління на себе, були знайдені і опрацьовані слабкі місця рекламних кампаній.
Класичні пошукові кампанії
Динамічний ремаркетинг
Динамічні пошукові кампанії Google
Стара структура кампанії ускладнювала управління рекламою в Google AdWords і її масштабування. Було вирішено не переробляти структуру, а створити її наново. Нова інтуїтивно зрозуміла та логічна структура дозволила вести кампанії більш ефективно.
Оскільки основною метою проекту Kedoff.net було збільшення продажів, потрібно було збільшити кількість переходів на сайт. Це завдання було вирішене за рахунок розширення списку ключових запитів, за якими показувалася реклама. І якщо в попередній кампанії для категорії «Кеди» використовувалося 391 ключове слово, то в новій ця цифра зросла до 14 000. Загалом по всій рекламній кампанії кількість ключових слів було збільшено в 18 разів.
Через помилки в налаштуванні Google Analytics на сайті Kedoff.net надавалась недостовірна статистика, яка не дозволяла оцінити ефективність рекламних кампаній. Зокрема, на сайті клієнта було встановлено 4 різних коди відстеження e-commerce. Відповідно, зайві дані були видалені, а веб-аналітика переналаштована. Це зробило показники статистики і метрики ефективності більш об'єктивними.
В ході налаштування команда Kedoff.net отримувала рекомендації, спрямовані на збільшення «гнучкості» контенту на сайті. Також велася робота над створенням цільових сторінок, адаптованих під пошукові запити користувачів. Наприклад, спочатку на сторінках брендів взуття був відсутній фільтр по категорії. Після доопрацювання в кожному бренді була створена можливість вибору потрібної категорії:
жіноче взуття;
чоловіче взуття;
дитяче взуття;
аксесуари;
одяг.
Також для кожної групи запитів була створена своя сторінка, landing page, спеціалізована під рекламу. Наприклад, пошуковий запит «купити балетки» веде на наступну сторінку:
Одночасно, за запитом «купити крокси» користувач відразу переходить на наступну сторінку:
Були використані всі наявні розширення в оголошеннях: додаткові посилання, номери телефонів, адреси, уточнення, структуровані описи. Це збільшило інформативність і розмір рекламних оголошень, що відображуються по ключових запитах.
На додаток до класичних пошукових кампаній були також підключені динамічні пошукові кампанії Google і динамічний ремаркетінг в GDN, «який повертає» користувача на сторінку товару, який він/вона раніше переглянули.
Приклади креативів динамічного ремаркетингу:
Більше того, вартість залучення нових клієнтів поступово продовжує зменшуватися і надалі, і попри це обсяг продажів не знижується.
Порівняльні показники кількості сесій і рівня конверсій за час роботи з Promodo і інхаус:
На вказаний email
ми відправили лист з підтвердженням
підписки на розсилку
Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
01033, м. Київ,
вул. Сім'ї Прахових, 50,
Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
ул. Отакара Яроша, 18
Львів, Україна
пн–пт. 1000–1900
79041, м. Львів,
вул. Героїв УПА, 73,
корпус 10
Дніпро, Україна
Першочергове завдання – це нарощування якісного користувацького трафіку, який має забезпечити зростання кількості конверсій. При цьому важливо було, як мінімум, не допустити збільшення вартості конверсії, і, як максимум, - домогтися її зменшення.
Олексій Васюткін КЕРІВНИК ВІДДІЛУ УПРАВЛІННЯ ПЛАТНИХ КАНАЛІВ ТРАФІКУ, PROMODO