Універсальний кейс

Kedoff.net

Кейс зі збільшення онлайн-продажів за допомогою контекстної реклами.
Клієнт

Сайт українського магазину взуття, одягу і аксесуарів, який працює на ринку з 1996 року. Інтернет-магазин Kedoff.net містить тисячі товарних позицій, асортимент постійно розширюється.

Завдання
  • Досягти зростання обсягу продажів з сайту.
  • Збільшити популярність сайту серед потенційних клієнтів і зменшити вартість їх залучення.
Команда проекту
Олеся Мірошниченко
СПЕЦІАЛІСТ З КОНТЕКСТНОЇ РЕКЛАМИ, PROMODO
Артем Мудрак
ЗАСТУПНИК КЕРІВНИКА ВІДДІЛУ УПРАВЛІННЯ ПЛАТНИМИ КАНАЛАМИ ТРАФІКУ, PROMODO
Олексій Васюткін
КЕРІВНИК ВІДДІЛУ УПРАВЛІННЯ ПЛАТНИМИ КАНАЛАМИ ТРАФІКУ, PROMODO
Олександра Дубакова
МЕНЕДЖЕР ПРОЕКТІВ, PROMODO

Першочергове завдання – це нарощування якісного користувацького трафіку, який має забезпечити зростання кількості конверсій. При цьому важливо було, як мінімум, не допустити збільшення вартості конверсії, і, як максимум, - домогтися її зменшення.

Олексій Васюткін КЕРІВНИК ВІДДІЛУ УПРАВЛІННЯ ПЛАТНИХ КАНАЛІВ ТРАФІКУ, PROMODO

Вхідні дані

Головним завданням в роботі над проектом Kedoff.net було зростання обсягу продажів, але первинна якість ведення рекламних кампаній не дозволяла це зробити. Як наслідок - не виконувалися плани з продажу, а зростання проекту було обмежено, що, в свою чергу, ускладнювало логістику і операційне планування виробництва. Раніше команда Kedoff.net вела контекстну рекламу самостійно. Після того, як фахівці Promodo взяли управління на себе, були знайдені і опрацьовані слабкі місця рекламних кампаній.

Інструменти:

Google Display Network

Динамічний ремаркетинг

Google AdWords

Динамічні пошукові кампанії Google

Що було зроблено

Змінено структуру рекламної кампанії

Стара структура кампанії ускладнювала управління рекламою в Google AdWords і її масштабування. Було вирішено не переробляти структуру, а створити її наново. Нова інтуїтивно зрозуміла та логічна структура дозволила вести кампанії більш ефективно.

Збільшено кількість пошукових фраз

Оскільки основною метою проекту Kedoff.net було збільшення продажів, потрібно було збільшити кількість переходів на сайт. Це завдання було вирішене за рахунок розширення списку ключових запитів, за якими показувалася реклама. І якщо в попередній кампанії для категорії «Кеди» використовувалося 391 ключове слово, то в новій ця цифра зросла до 14 000. Загалом по всій рекламній кампанії кількість ключових слів було збільшено в 18 разів.

Коректно налаштовано веб-аналітику

Через помилки в налаштуванні Google Analytics на сайті Kedoff.net надавалась недостовірна статистика, яка не дозволяла оцінити ефективність рекламних кампаній. Зокрема, на сайті клієнта було встановлено 4 різних коди відстеження e-commerce. Відповідно, зайві дані були видалені, а веб-аналітика переналаштована. Це зробило показники статистики і метрики ефективності більш об'єктивними.

Доопрацьовано сайт

В ході налаштування команда Kedoff.net отримувала рекомендації, спрямовані на збільшення «гнучкості» контенту на сайті. Також велася робота над створенням цільових сторінок, адаптованих під пошукові запити користувачів. Наприклад, спочатку на сторінках брендів взуття був відсутній фільтр по категорії. Після доопрацювання в кожному бренді була створена можливість вибору потрібної категорії:

жіноче взуття;

чоловіче взуття;

дитяче взуття;

аксесуари;

одяг.

Також для кожної групи запитів була створена своя сторінка, landing page, спеціалізована під рекламу. Наприклад, пошуковий запит «купити балетки» веде на наступну сторінку:

Одночасно, за запитом «купити крокси» користувач відразу переходить на наступну сторінку:

Розпочато більш помітну контекстну рекламу

Були використані всі наявні розширення в оголошеннях: додаткові посилання, номери телефонів, адреси, уточнення, структуровані описи. Це збільшило інформативність і розмір рекламних оголошень, що відображуються по ключових запитах.

Задіяна динамічна реклама

На додаток до класичних пошукових кампаній були також підключені динамічні пошукові кампанії Google і динамічний ремаркетінг в GDN, «який повертає» користувача на сторінку товару, який він/вона раніше переглянули.

Приклади креативів динамічного ремаркетингу:

За 3 місяці роботи були досягнуті наступні результати:

Більше того, вартість залучення нових клієнтів поступово продовжує зменшуватися і надалі, і попри це обсяг продажів не знижується.

Порівняльні показники кількості сесій і рівня конверсій за час роботи з Promodo і інхаус:

Що далі?

Створення стратегії популяризації YouTube-каналу.
Інтеграція AdWords з системою DoubleСlick.
Пошуковий ремаркетінг в Google AdWords.
Старт класичного ремаркетингу GDN / РСЯ.
Старт динамічних пошукових оголошень в Яндекс.Директ.
Старт товарних банерів в Яндекс.Директ.
Потокове відстеження нових бета-функцій рекламних систем Google Adwords і Яндекс.Директ.

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Обговорити задачу

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Контакти

contact@promodo.com

 

Київ, Україна
+380 44 201-10-21
пн–пт. 1000–1900
04070, м. Київ,
вул. Ігоревська, 1/8,
офіс 16

Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
вул. 23 Серпня,
31Б, офіс 305

Лінкольн, Англія
+44 0203 137-66-81
пн–пт. 1200–2000
The Terrace AT5,
Grantham Street,
Lincoln, LN2 1BD

Алмати, Казахстан
+7 727 346-92-21
пн–пт. 1000–1900
050004, м. Алмати,
вул. Кунаєва 43,
офіс 207