Компанія Kärcher є безумовним лідером на світовому ринку прибиральної техніки. Заснована в 1935 році в Штутгарті Альфредом Керхером, компанія постійно росла і зараз налічує понад 10000 співробітників. Річний оборот Kärcher в 2013 році склав більш ніж 2 млрд. євро.
Розвиток інтернет-магазину компанії, збільшення відвідуваності сайту потенційними покупцями і підвищення загального рівня обізнаності клієнтів про продукти та рішення Kärcher в корпоративному і рітейл сегментах.
Ключовими завданнями, поставленими керівництвом українського підрозділу компанії Kärcher, був розвиток інтернет-магазину компанії, збільшення відвідуваності сайту потенційними покупцями і підвищення загального рівня обізнаності клієнтів про продукти і рішення Kärcher у корпоративному та рітейл сегментах.
У продуктовому асортименті компанії Kärcher виділяються дві групи товарів — професійне обладнання для корпоративного сегменту і продукти для дому та саду для приватних осіб. Було визначено три основні напрямки роботи в пошуковому маркетингу:
Просування запитів, пов’язаних з пошуком професійного обладнання (наприклад, «апарат високого тиску для мийки»)
Просування запитів, пов’язаних з пошуком клінінгових рішень (наприклад, «прибиральна техніка для снігу»)
Просування запитів, пов’язаних з продуктами для будинку й саду (наприклад, «насос для дому»)
У результаті аналізу було погоджено широкий перелік з декількох сотень цільових пошукових запитів, а також запропоновано рекомендації зі зміни сайту з урахуванням глобальної політики Kärcher. Робота з посилальним профілем посилальної маси включала активне розміщення статей та прес-релізів, отримання посилань з авторитетних ресурсів та інтернет-магазинів, які є партнерами Kärcher. Також чимало уваги було приділено просуванню відеоконтенту і каналу Kärcher.ua в YouTube.
Довгострокове співробітництво з компанією Promodo принесло гарний результат. Нам вдалося суттєво збільшити продажі продукції по всій дилерській мережі, підвищити впізнаваність бренду Kärcher та продажі через власний сайт. На наш погляд, для успішного співробітництва потрібна плідна командна робота, коли підрядник не обмежується механічним відтворенням своєї експертизи, а накладає свій досвід на бізнес-процеси клієнта, перебуваючи при цьому в постійному діалозі з ними. Подібний підхід завжди дає найкращий результат.
На вказаний email
ми відправили лист з підтвердженням
підписки на розсилку
Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
03150, м. Київ,
вул. Німецька, 1/32,
Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
ул. Отакара Яроша, 18
Львов, Україна
пн–пт. 1000–1900
79041, г. Львов,
ул. Героев УПА 73,
корпус 10
Бренд Kärcher вже багато років відомий споживачам України й усього світу. На момент пошуку надійного партнера з інтернет-маркетингу — в першій половині 2013 року — ми поставили перед собою завдання донести переваги продукції Kärcher через власний корпоративний сайт та інтернет-магазин.
Ми вважаємо важливою не тільки саму покупку продукції Kärcher, а й можливість передати покупцеві максимум інформації про продукцію та використані в ній інновації, таким чином залучаючи безліч нових поціновувачів нашого бренду.
Наталя Бударіна менеджер з маркетингу, Kärcher