Універсальний кейс

Karcher

Кейс з комплексного просування сайту представництва бренду Kärcher в Україні.
Клієнт

Компанія Kärcher є безумовним лідером на світовому ринку прибиральної техніки. Заснована в 1935 році в Штутгарті Альфредом Керхером, компанія постійно росла і зараз налічує понад 10000 співробітників. Річний оборот Kärcher в 2013 році склав більш ніж 2 млрд. євро.

Задача

Розвиток інтернет-магазину компанії, збільшення відвідуваності сайту потенційними покупцями і підвищення загального рівня обізнаності клієнтів про продукти та рішення Kärcher в корпоративному і рітейл сегментах.

Команда проекту
Зоcя Стеценко
менеджер проекту, Promodo
Олександр Плетньов
Менеджер проекту, Promodo
Євген Горлач
Керівник відділу пошукового маркетингу комерційних проектів, сайтів ЗМІ, Promodo
Віктор Ігнатенко
Фахівець з просування web-проектів, Promodo

Інструментарій
кейса

Пошуковий
маркетинг
Контекстна
реклама
Медійна реклама
на YouTube

Ввідні дані

Ключовими завданнями, поставленими керівництвом українського підрозділу компанії Kärcher, був розвиток інтернет-магазину компанії, збільшення відвідуваності сайту потенційними покупцями і підвищення загального рівня обізнаності клієнтів про продукти і рішення Kärcher у корпоративному та рітейл сегментах.

Бренд Kärcher вже багато років відомий споживачам України й усього світу. На момент пошуку надійного партнера з інтернет-маркетингу — в першій половині 2013 року — ми поставили перед собою завдання донести переваги продукції Kärcher через власний корпоративний сайт та інтернет-магазин.

Ми вважаємо важливою не тільки саму покупку продукції Kärcher, а й можливість передати покупцеві максимум інформації про продукцію та використані в ній інновації, таким чином залучаючи безліч нових поціновувачів нашого бренду.

Наталя Бударіна менеджер з маркетингу, Kärcher
У рішенні поставленого завдання важливо було залучити клієнтів до офіційного сайту компанії Kärcher, не відволікаючи їх від партнерів, що продають продукцію компанії через власні інтернет-магазини. Зваживши разом з колегами з Kärcher всі за і проти, було прийнято спільне рішення стартувати з робіт із пошукового маркетингу та онлайн PR, розподіливши при цьому зусилля між наданням професійного обладнанням і домашньо-садової продукції.Олександр Плетньов менеджер проекту, Promodo

Рішення

Аналіз продуктового асортименту

У продуктовому асортименті компанії Kärcher виділяються дві групи товарів — професійне обладнання для корпоративного сегменту і продукти для дому та саду для приватних осіб. Було визначено три основні напрямки роботи в пошуковому маркетингу:

  • I. Запити за професійним обладнанням

    Просування запитів, пов’язаних з пошуком професійного обладнання (наприклад, «апарат високого тиску для мийки»)

  • II. Запити за клінінговими рішеннями

    Просування запитів, пов’язаних з пошуком клінінгових рішень (наприклад, «прибиральна техніка для снігу»)

  • III. Запити за продуктами для дому та саду

    Просування запитів, пов’язаних з продуктами для будинку й саду (наприклад, «насос для дому»)

Рекомендації та пропозиції

У результаті аналізу було погоджено широкий перелік з декількох сотень цільових пошукових запитів, а також запропоновано рекомендації зі зміни сайту з урахуванням глобальної політики Kärcher. Робота з посилальним профілем посилальної маси включала активне розміщення статей та прес-релізів, отримання посилань з авторитетних ресурсів та інтернет-магазинів, які є партнерами Kärcher. Також чимало уваги було приділено просуванню відеоконтенту і каналу Kärcher.ua в YouTube.

Результати

Роботи з пошукового маркетингу поступово почали приносити свої плоди. Результати 9 місяців роботи дали приріст неоплачуваного пошукового трафіку на 49%

Через деякий час було прийнято рішення про підключення інструментів, спрямованих на підвищення впізнаваності бренду Kärcher. Зокрема, було запущено медійні кампанії, просування акцій за допомогою контекстних кампаній, відеореклама в YouTube

Проведені кампанії дозволили отримати велике охоплення цільової аудиторії,
істотно підвищити впізнаваність бренду та продажу по всій дилерській мережі.
Добрим маркером популярності бренду вважається показник
прямого (direct) трафіку, який виріс на 71%

Результати тривалого співробітництва компаній
Kärcher і Promodo:

Зростання неоплачуваного пошукового трафіку
+49%
Збільшення прямого (direct) трафіку і зростання впізнаваність бренду KÄRCHER
+70%

+ Суттєве зростання продажів продукції Kärcher по всій дилерській
мережі України

Довгострокове співробітництво з компанією Promodo принесло гарний результат. Нам вдалося суттєво збільшити продажі продукції по всій дилерській мережі, підвищити впізнаваність бренду Kärcher та продажі через власний сайт. На наш погляд, для успішного співробітництва потрібна плідна командна робота, коли підрядник не обмежується механічним відтворенням своєї експертизи, а накладає свій досвід на бізнес-процеси клієнта, перебуваючи при цьому в постійному діалозі з ними. Подібний підхід завжди дає найкращий результат.

Наталя Бударіна менеджер з маркетингу, Kärcher

Iнші проекти

Охоплення
в 2 рази
Продажів
+43.3%
Доходу
+42%
ROI
+64%
Дохід
+38,69%
Продажі
+56,60%

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Контакти

contact@promodo.com

 

Київ, Україна
+380 44 201-10-21
пн–пт. 1000–1900
04070, м. Київ,
вул. Ігоревська, 1/8,
офіс 16

Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
вул. 23 Серпня,
31Б, офіс 305

Лінкольн, Англія
+44 0203 137-66-81
пн–пт. 1200–2000
The Terrace AT5,
Grantham Street,
Lincoln, LN2 1BD

Алмати, Казахстан
+7 727 346-92-21
пн–пт. 1000–1900
050004, м. Алмати,
вул. Кунаєва 43,
офіс 207