Універсальний кейс

Infoshina

Кейс зі збільшення бази підписників.
Клієнт

Infoshina - інтернет-магазин шин і дисків, який працює по всій території України. В наявності тисячі товарних позицій для будь-якого автомобіля.

Завдання
  • Збільшення обсягу продажів інтернет-магазину Infoshina за рахунок зростання бази контактів, використання тригерних розсилок і підвищення ефективності форм підписок на сайті.
Команда проекту
Микита Корчевський
КЕРІВНИК НАПРЯМУ EMAIL-МАРКЕТИНГУ, Promodo
Зоряна Оберемок
ПРОВІДНИЙ ФАХІВЕЦЬ ІЗ EMAIL-МАРКЕТИНГУ, Promodo
Юлія Яценко
Менеджер проектів, Promodo

Для нашого проекту була важлива максимальна віддача від усіх можливих каналів збуту. База контактів наших клієнтів здавалися перспективним напрямом, тому ми вирішили звернутися до експертів Promodo. За півроку роботи над сайтом нам вдалося збільшити обіг інтернет-магазину за цим каналом майже вдвічі та значно збільшити кількість підписників. В роботі з Promodo нам подобається професійний підхід, ідеї, віддача і залученість команди. Вони допомогли почати використовувати базу контактів нашого ресурсу та залучати більше нових клієнтів.

Євген Матлай КЕРІВНИК ПРОЕКТУ "Infoshina.com.ua"

З сайтом Infoshina.com.ua ми співпрацюємо давно, і у нас склалися міцні партнерські відносини. Ми всією командою максимально залучені до проекту, ставимо разом з клієнтом амбіційні цілі та згуртованою роботою досягаємо потрібного результату. Саме тому при підключенні email-маркетингу ми також намагалися досягти на каналі максимальної віддачі. Звісно, роботи передбачається ще багато, і не всі ідеї втілені, але наразі вже бачимо результат від виконаної роботи.

Юлія Яценко Менеджер проектів, Promodo

Рішення

Перший етап роботи з проектом

На старті проекту відділ email-маркетингу провів аудит бази контактів інтернет-магазину Infoshina, яка виявилася практично неактивною. Інформація про клієнтів ресурсу, яка вже була в наявності, не використовувалась замовником і не монетизувалася в його прибуток. В якості рішення були створені дві ідентичні форми підписки для залучення нових клієнтів. Одна з них була розміщена в футері сайту, а друга – на картках товарів

За місяць роботи цих двох форм підписок і промо-розсилок (4 відправлення на місяць) були отримані такі результати:
  • Кількість
    підписок на місяць
    150
  • Конверсія 1,6%

Після проведеного аналізу форми підписки в контенті сайту було ухвалене рішення її вдосконалити, оскільки темпи росту бази підписників були недостатньо високими. Також було запропоновано впровадити віджет форми підписки:

Другий етап роботи з проектом

В ході аналізу форм підписки було визначено, що причиною невисоких результатів є те, що вони мають невигідне розташування і не привертають увагу користувачів. Було запропоновано розробити віджет, який дозволяє користувачу підписуватися на розсилку на будь-якому етапі його перебування на сайті, що значно збільшує ефективність підписки. Нова форма підписки являла собою віджет, який розташовувався справа внизу на кожній сторінці сайту:

Паралельно з роботою нового віджета надсилалося до 4 промо-розсилок на місяць. Крім того, були реалізовані базові тригери, такі як «Покинутий перегляд» і «Покинутий кошик», оскільки в середньому конверсія в замовлення за такими листами складає від 5% до 10%.

Лист «Покинутий перегляд». Якщо користувач у рамках візиту на сайт не здійснює корисних дій (додавання товару в кошик, оформлення замовлення), через деякий час він отримує листа з переглянутими і рекомендованими товарами.

Лист «Покинутий кошик». Якщо користувач додає товар до кошика, але з певних причин не оформлює замовлення – він отримує листа з нагадуванням про покинутий кошик.

Якщо користувач додає товар до кошика, але з певних причин не оформлює замовлення – він отримує листа з нагадуванням про покинутий кошик.

В результаті за півроку середні показники склали:
  • Кількість
    підписок на місяць
    800
  • Конверсія 6%

Результат

Уже протягом перших трьох місяців спостерігалося суттєве зростання бази контактів.

  • Форма в контенті сайту +100%
  • Віджет форми підписки +500%

За період роботи над проектом впровадження нового віджета форми підписки дозволило збільшити базу контактів вдвічі. На старті проекту база контактів складала 8000 підписників, а вже через 6 місяців вдалося збільшити її на 11250 підписників.

Спільне впровадження якісних нововведень (віджета форми підписки, базових тригерів і промо-розсилок) дозволило у другому періоді досягти значних результатів:

Контактна база зросла вдвічі за період 6 місяців;

Кількість щомісячних підписок зросла в середньому в 5 разів;

Конверсія за вказаний період збільшилась в 3,5 рази;

Щомісячний прибуток від продажів зріс у 1,7 разів.

Що далі?

Налаштування серії листів для підтвердження підписки.

Якщо клієнт не відреагував на перший лист, можливо, він його пропустив і потрібно нагадати ще раз. Така міра приведе до зростання кількості потенційних клієнтів.

Розробка тригерного ланцюжка листів після підписки.

Це дозволить підтримувати лояльність підписника до інтернет-магазину, а також стимулювати його зробити першу покупку.

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Контакти

contact@promodo.com

 

Київ, Україна
+380 44 201-10-21
пн–пт. 1000–1900
04070, м. Київ,
вул. Ігоревська, 1/8,
офіс 16

Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
вул. 23 Серпня,
31Б, офіс 305

Лінкольн, Англія
+44 0203 137-66-81
пн–пт. 1200–2000
The Terrace AT5,
Grantham Street,
Lincoln, LN2 1BD

Алмати, Казахстан
+7 727 346-92-21
пн–пт. 1000–1900
050004, м. Алмати,
вул. Кунаєва 43,
офіс 207