Infoshina - інтернет-магазин шин і дисків, який працює по всій території України. В наявності тисячі товарних позицій для будь-якого автомобіля.
На старті проекту відділ email-маркетингу провів аудит бази контактів інтернет-магазину Infoshina, яка виявилася практично неактивною. Інформація про клієнтів ресурсу, яка вже була в наявності, не використовувалась замовником і не монетизувалася в його прибуток. В якості рішення були створені дві ідентичні форми підписки для залучення нових клієнтів. Одна з них була розміщена в футері сайту, а друга – на картках товарів
Після проведеного аналізу форми підписки в контенті сайту було ухвалене рішення її вдосконалити, оскільки темпи росту бази підписників були недостатньо високими. Також було запропоновано впровадити віджет форми підписки:
В ході аналізу форм підписки було визначено, що причиною невисоких результатів є те, що вони мають невигідне розташування і не привертають увагу користувачів. Було запропоновано розробити віджет, який дозволяє користувачу підписуватися на розсилку на будь-якому етапі його перебування на сайті, що значно збільшує ефективність підписки. Нова форма підписки являла собою віджет, який розташовувався справа внизу на кожній сторінці сайту:
Паралельно з роботою нового віджета надсилалося до 4 промо-розсилок на місяць. Крім того, були реалізовані базові тригери, такі як «Покинутий перегляд» і «Покинутий кошик», оскільки в середньому конверсія в замовлення за такими листами складає від 5% до 10%.
Лист «Покинутий перегляд». Якщо користувач у рамках візиту на сайт не здійснює корисних дій (додавання товару в кошик, оформлення замовлення), через деякий час він отримує листа з переглянутими і рекомендованими товарами.
Лист «Покинутий кошик». Якщо користувач додає товар до кошика, але з певних причин не оформлює замовлення – він отримує листа з нагадуванням про покинутий кошик.
Якщо користувач додає товар до кошика, але з певних причин не оформлює замовлення – він отримує листа з нагадуванням про покинутий кошик.
Уже протягом перших трьох місяців спостерігалося суттєве зростання бази контактів.
За період роботи над проектом впровадження нового віджета форми підписки дозволило збільшити базу контактів вдвічі. На старті проекту база контактів складала 8000 підписників, а вже через 6 місяців вдалося збільшити її на 11250 підписників.
Спільне впровадження якісних нововведень (віджета форми підписки, базових тригерів і промо-розсилок) дозволило у другому періоді досягти значних результатів:
Контактна база зросла вдвічі за період 6 місяців;
Кількість щомісячних підписок зросла в середньому в 5 разів;
Конверсія за вказаний період збільшилась в 3,5 рази;
Щомісячний прибуток від продажів зріс у 1,7 разів.
Якщо клієнт не відреагував на перший лист, можливо, він його пропустив і потрібно нагадати ще раз. Така міра приведе до зростання кількості потенційних клієнтів.
Це дозволить підтримувати лояльність підписника до інтернет-магазину, а також стимулювати його зробити першу покупку.
На вказаний email
ми відправили лист з підтвердженням
підписки на розсилку
Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
03150, м. Київ,
вул. Німецька, 1/32,
Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
ул. Отакара Яроша, 18
Львов, Україна
пн–пт. 1000–1900
79041, г. Львов,
ул. Героев УПА 73,
корпус 10
Для нашого проекту була важлива максимальна віддача від усіх можливих каналів збуту. База контактів наших клієнтів здавалися перспективним напрямом, тому ми вирішили звернутися до експертів Promodo. За півроку роботи над сайтом нам вдалося збільшити обіг інтернет-магазину за цим каналом майже вдвічі та значно збільшити кількість підписників. В роботі з Promodo нам подобається професійний підхід, ідеї, віддача і залученість команди. Вони допомогли почати використовувати базу контактів нашого ресурсу та залучати більше нових клієнтів.
Євген Матлай КЕРІВНИК ПРОЕКТУ "Infoshina.com.ua"З сайтом Infoshina.com.ua ми співпрацюємо давно, і у нас склалися міцні партнерські відносини. Ми всією командою максимально залучені до проекту, ставимо разом з клієнтом амбіційні цілі та згуртованою роботою досягаємо потрібного результату. Саме тому при підключенні email-маркетингу ми також намагалися досягти на каналі максимальної віддачі. Звісно, роботи передбачається ще багато, і не всі ідеї втілені, але наразі вже бачимо результат від виконаної роботи.
Юлія Яценко Менеджер проектів, Promodo