Універсальний кейс

Gismeteo

Кейс з пошукового просування групи сайтів Gismeteo.
Клієнт

Сайт Gismeteo з’явився в мережі 1998 року як безкоштовна демонстрація можливостей комерційної метеорологічної системи «ГІС Метео», незабаром, за даними Forbes, проект посів лідируючі позиції у своєму сегменті. Наразі Gismeteo надає оперативну інформацію про погоду в майже 15 тисячах населених пунктах по всьому світу.

Задача

Поступове виведення сайту на лідируючі позиції за максимально широким спектром погодних пошукових запитів.

Команда проекту
Олександра Міщенко
Керівник відділу менеджерів проектів, Promodo
Рустам Боров
Фахівець з просування web-проектів, Promodo

Ввідні дані

Для контент-проектів, яскравим прикладом яких є і Gismeteo, неоплачуваний пошуковий трафік є ключовим джерелом переходів, а знаходження проекту в топ–3 за багатьма запитами життєво важливо. За великого обсягу контенту важливу роль відіграє внутрішня оптимізація сайту, вміння видавити максимум за рахунок ресурсів проекту.

Для нашої тематики знаходження нижче топ–3 майже марно. А якщо взяти до уваги, що Gismeteo пропонує прогнози погоди на різні проміжки часу для величезної кількості населених пунктів по всьому світу, задача стає ще складнішою. Андрій Приступа директор, Gismetio Україна
Великий контентний проект завжди дає можливість зібрати багато неоплачуваного пошукового трафіку, проте скористатися цією можливістю не так просто. Необхідно визначити групи і типи релевантних пошукових запитів, розумно розподілити їх між уже наявними сторінками, а якщо таких сторінок немає — їх потрібно створити. Також слід налаштувати гнучкі правила генерації метаданих, заголовків, інших фрагментів HTML-коду, і при цьому забезпечити весь цей масив планомірним природним приростом органічної маси посилань. Євген Горлач Керівник відділу пошукового маркетингу комерційних проектів, сайтів ЗМІ, Promodo

Рішення

Оптимізація сайту

На старті робіт з проектом проведено повну оптимізацію сайту, усунено технічні недоробки.
Вироблено рекомендації з внутрішньої оптимізації сайту, проведено аудит посилального профілю,
розроблено логіку внутрішнього перелінкування ключових розділів.

Виділено основні групи ключових запитів:

  • Прогнози на сьогодні
  • Короткострокові прогнози
  • Середньострокові прогнози
  • Довгострокові прогнози

З точки зору географії запиту і місця знаходження користувача:

  • Населені пункти
  • Великі міста
  • Популярні туристичні напрямки

Уточнюючі групи

Також було визначено уточнюючі групи: температура води, температура повітря тощо.
Результатом розподілу запитів на групи стали рекомендації з корегування структури сайту.
Мета впроваджень — максимально охопити різноманітні групи і типи пошукових запитів.

Зміни за технічним станом проекту

Динамічні URL-адреси сторінок сайту були переведені у статику. Внесено зміни у внутрішню структуру посилань для зміни глибини вкладеності сторінок певних типів. Створено мапу сайту, виправлено внутрішні серверні редіректи, помилки в коді.

Зміни із контент-змісту сайту

Налаштовано гнучкі алгоритми формування метаданих, проведено оптимізацію зображень, заголовків і контентних блоків, а також почато роботи зі збільшення посилального профілю сайту. Вироблено політику регулярного збільшення посилань з блогів, тематичних порталів, активізовано роботу із залучення посилань за допомогою погодних інформерів, статей.

Важливо відзначити, що всі вказані вище заходи проводилися і продовжують проводитися ітераційно

Завдання фахівців з пошукового просування полягає в тому, щоб постійно знаходити та впроваджувати нові напрямки збільшення частки пошукового трафіку, вносити покращення у вміст проекту з метою охоплення нових груп і типів запитів, поліпшення результатів за напрямками роботи.

Результати

Результатом тривалої співпраці Gismeteo і Promodo стало постійне збільшення частки неоплачуваного пошукового трафіку протягом усього часу співпраці.

З перших місяців роботи вдалося набрати серйозний темп приросту відвідуваності сайту Gismeteo.ua

Другий рік роботи приніс сумарне збільшення неоплачуваного пошукового трафіку на +59%

Результати третього року роботи: +40% трафіку

Збільшувати частку пошукового трафіку сайту, добова відвідуваність якого перевищила 1 млн. відвідувачів на добу, непросто. Проте четвертий рік роботи також дав свої результати — загальне зростання частки приросту склало +10,4%

На момент старту робіт з Gismeteo.ua у просуванні було до 100 ключових слів, наразі їх кількість становить понад 500

За час роботи з проектом опрацьовано всі групи запитів, які покривають всі регіони України. Не залишилися осторонь і найбільш популярні ключові вислови, які надають якісний пошуковий трафік. Присутність проекту в топ–1 видачі пошукових систем за групами ключових запитів збільшилася з 12% до 57%. Ці запити приносять велику частку поточного пошукового трафіку.

Присутність проекту в топ–1 видачі пошукових систем на момент старту робіт

12%

Присутність проекту в топ–1 видачі пошукових систем після проведення робіт

57%

Відсоток від загальної кількості

Сумарний приріст частки трафіку за весь час роботи склав +405%

Маючи успішний досвід просування проекту в Україні, ми отримали можливість спробувати свої сили і в Республіці Білорусь з проектом Gismeteo.by

На початку робіт проект мав високі показники з пошукового трафіку і за кількістю ключових слів знаходився в топ–10. Для компанії Promodo ставилося завдання поліпшити видимість і частку залученого пошукового трафіку по максимуму.

З моменту початку співробітництва нам вдалося збільшити частку пошукового трафіку на 84%, а якісні показники переглядів сторінок — на 93%

Основним завданням для проекту Gismeteo.by, як і для його попередника, була присутність у топ–1 видачі пошукових систем за всіма ключовими словами. Ядро ключових слів включає згадки усіх міст Білорусі. На початку роботи над проектом не більш ніж 17% запитів перебувало в топ–1, зараз всі запити знаходяться в топ–1 пошукової системи Google.

% ключових слів в топ–1 Google

Виведення всіх запитів в Google дало нам можливість залучити на 122% більше трафіку порівняно з минулим роком

Iнші проекти

Охоплення
в 2 рази
Продажів
+43.3%
Трафік
+224%
Топ 10
98%
Конверсії в
4 рази
Виручки
+173%

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Обговорити задачу

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Контакти

contact@promodo.com

 

Київ, Україна
+380 44 201-10-21
пн–пт. 1000–1900
04070, м. Київ,
вул. Ігоревська, 1/8,
офіс 16

Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
вул. 23 Серпня,
31Б, офіс 305

Лінкольн, Англія
+44 0203 137-66-81
пн–пт. 1200–2000
The Terrace AT5,
Grantham Street,
Lincoln, LN2 1BD

Алмати, Казахстан
+7 727 346-92-21
пн–пт. 1000–1900
050004, м. Алмати,
вул. Кунаєва 43,
офіс 207