Сайт Gismeteo з’явився в мережі 1998 року як безкоштовна демонстрація можливостей комерційної метеорологічної системи «ГІС Метео», незабаром, за даними Forbes, проект посів лідируючі позиції у своєму сегменті. Наразі Gismeteo надає оперативну інформацію про погоду в майже 15 тисячах населених пунктах по всьому світу.
Поступове виведення сайту на лідируючі позиції за максимально широким спектром погодних пошукових запитів.
Для контент-проектів, яскравим прикладом яких є і Gismeteo, неоплачуваний пошуковий трафік є ключовим джерелом переходів, а знаходження проекту в топ–3 за багатьма запитами життєво важливо. За великого обсягу контенту важливу роль відіграє внутрішня оптимізація сайту, вміння видавити максимум за рахунок ресурсів проекту.
На старті робіт з проектом проведено повну оптимізацію сайту, усунено технічні недоробки.
Вироблено рекомендації з внутрішньої оптимізації сайту, проведено аудит посилального профілю,
розроблено логіку внутрішнього перелінкування ключових розділів.
Також було визначено уточнюючі групи: температура води, температура повітря тощо.
Результатом розподілу запитів на групи стали рекомендації з корегування структури сайту.
Мета впроваджень — максимально охопити різноманітні групи і типи пошукових запитів.
Динамічні URL-адреси сторінок сайту були переведені у статику. Внесено зміни у внутрішню структуру посилань для зміни глибини вкладеності сторінок певних типів. Створено мапу сайту, виправлено внутрішні серверні редіректи, помилки в коді.
Налаштовано гнучкі алгоритми формування метаданих, проведено оптимізацію зображень, заголовків і контентних блоків, а також почато роботи зі збільшення посилального профілю сайту. Вироблено політику регулярного збільшення посилань з блогів, тематичних порталів, активізовано роботу із залучення посилань за допомогою погодних інформерів, статей.
Завдання фахівців з пошукового просування полягає в тому, щоб постійно знаходити та впроваджувати нові напрямки збільшення частки пошукового трафіку, вносити покращення у вміст проекту з метою охоплення нових груп і типів запитів, поліпшення результатів за напрямками роботи.
Результатом тривалої співпраці Gismeteo і Promodo стало постійне збільшення частки неоплачуваного пошукового трафіку протягом усього часу співпраці.
За час роботи з проектом опрацьовано всі групи запитів, які покривають всі регіони України. Не залишилися осторонь і найбільш популярні ключові вислови, які надають якісний пошуковий трафік. Присутність проекту в топ–1 видачі пошукових систем за групами ключових запитів збільшилася з 12% до 57%. Ці запити приносять велику частку поточного пошукового трафіку.
Присутність проекту в топ–1 видачі пошукових систем на момент старту робіт
Присутність проекту в топ–1 видачі пошукових систем після проведення робіт
На початку робіт проект мав високі показники з пошукового трафіку і за кількістю ключових слів знаходився в топ–10. Для компанії Promodo ставилося завдання поліпшити видимість і частку залученого пошукового трафіку по максимуму.
Основним завданням для проекту Gismeteo.by, як і для його попередника, була присутність у топ–1 видачі пошукових систем за всіма ключовими словами. Ядро ключових слів включає згадки усіх міст Білорусі. На початку роботи над проектом не більш ніж 17% запитів перебувало в топ–1, зараз всі запити знаходяться в топ–1 пошукової системи Google.
На вказаний email
ми відправили лист з підтвердженням
підписки на розсилку
Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
01033, м. Київ,
вул. Сім'ї Прахових, 50,
Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
ул. Отакара Яроша, 18
Львів, Україна
пн–пт. 1000–1900
79041, м. Львів,
вул. Героїв УПА, 73,
корпус 10
Дніпро, Україна