Gepard.kz – це онлайн-гіпермаркет автомобільних шин. З 2014 року забезпечує постачання автошин для клієнтів по всьому Казахстану.
Збільшення продажів з сайту шляхом залучення цільової аудиторії за допомогою пошукових систем Google, Яндекс, Mail.ru на території Казахстану.
Роботу з проектом почали через декілька місяців після його офіційного запуску. Для оперативної реалізації завдання з внутрішньої оптимізації сайту,
було ухвалено рішення розбити аудит на 3 частини з пріоритетністю впроваджень.
На старті органічний трафік був на низькому рівні.
Протягом одного місяця був проведений аудит технічного стану проекту
Видані рекомендації щодо внутрішньої оптимізації контенту сайту, мета-даних,
верстки сторінок. Більша частина рекомендацій була реалізована
Підготовлені та розміщені тексти на головній сторінці та в основних розділах,
налаштований Google Analytics для відстеження динаміки відвідувань,
продажів
і поведінкових показників клієнтів сайту
Наявність великої кількості дублів сторінок
Відсутність зрозумілої структури посадкових сторінок
Відсутність ЛЗУ (людино-зрозумілі URL-адреси сторінок
з входженням у них ключових запитів)
Неправильне формування тегів Н1
Дублювання метаданих на окремих розділах сайту
Дублювання сторінок було виключене за допомогою посторінкового 301 редиректу з дубльованої URL-адреси на основні сторінки
Вибірки шин залежно від сезону (зимові, літні)
Вибір шин за ознакою сезон+бренд (зимові шини Michelin)
Можливість вибору шин із зазначенням їхнього діаметру (шини Michelin R14)
Вибір з зазначенням типорозміру шини (шини Michelin 165 75 R14)
А також були враховані всілякі комбінації вищезазначених ознак
Це впровадження дозволило максимально релевантно розподілити пошукові запити, а також створити посадкові сторінки з унікальним контентом для ширшого охоплення аудиторії.
Таке рішення також дозволило полегшити вибір потрібного товару і простоту його купівлі.
Логіка формування заголовків Н1 посадкових сторінок формувалась таким чином:
Бренд - Шини Kormoran (Корморан)
Розділ – Шини
Діаметр - Шини R14
Сезон – Літні шини
Сезон + розмір – Літні шини R14
Розмір + бренд – Шини Шини Michelin R14 (Мішлен 14)
Бренд + сезон – Літні шини Michelin (Мішлен)
Сезон + бренд + розмір – Шини літні Michelin R14 (Мішлен 14)
Бренд + типорозмір – Шини Michelin 165 75 R14 (Мішлен)
Сезон + типорозмір – Шини літні 175 65 R14
Для геозалежних запитів виду «шини Астана», «купити шини Шимкент» була розроблена структура піддоменів. Це дозволило створити посадкові сторінки виключно для геозалежних запитів.
У просуванні використовувалась стратегія розміщення контенту користувача з посиланнями на ресурс, а також розміщення статей на тематичних майданчиках.
Оренда тимчасових посилань використовувалась для пришвидшення переіндексації сторінок сайту після технічних змін, а також для виведення сайту в ТОП 10 сезонних запитів.
Стратегія, запропонована нами, ґрунтувалася на досягненні швидких і високих результатів з невеликими затратами маркетингового бюджету.
Після впровадження всіх рекомендацій і початку робіт зі збільшення популярності посилань ресурсу почалось зростання позицій проекту за основною групою запитів
Результатом зростання позицій і кількості відвідувачів, які приходили на сайт через пошукові системи, стало збільшення кількості дзвінків. Більш ніж 50% дзвінків за даними CRM клієнта були конвертовані в продажі.
на популярних тематичних ресурсах з метою просування бренду. Оскільки сайт молодий і маловідомий у Казахстані
для збільшення продажів і трафіку в інших регіонах
На вказаний email
ми відправили лист з підтвердженням
підписки на розсилку
Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
01033, м. Київ,
вул. Сім'ї Прахових, 50,
Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
ул. Отакара Яроша, 18
Львів, Україна
пн–пт. 1000–1900
79041, м. Львів,
вул. Героїв УПА, 73,
корпус 10
Дніпро, Україна
З сайтами цієї тематики ми знайомі 7 років. Тому на підготовку стратегії пішли лічені дні. Вдалий вибір інструментів пошукового маркетингу і побудування взаємодії між командами дозволили в найкоротші терміни досягти відчутних результатів.
Антон Поліщук КЕРІВНИК ВІДДІЛУ ПОШУКОВОГО МАРКЕТИНГУ, promodo