Універсальний кейс

Gepard.kz

Кейс із пошукового просування проекту
Клієнт

Gepard.kz – це онлайн-гіпермаркет автомобільних шин. З 2014 року забезпечує постачання автошин для клієнтів по всьому Казахстану.

Завдання

Збільшення продажів з сайту шляхом залучення цільової аудиторії за допомогою пошукових систем Google, Яндекс, Mail.ru на території Казахстану.

Команда проекта
Антон Поліщук
КЕРІВНИК ВІДДІЛУ ПОШУКОВОГО МАРКЕТИНГУ
Андрій Іванов
Tech Lead
Дмитро Криченков
ТЕХНІЧНИЙ ФАХІВЕЦЬ
Костянтин Нескоромний
Менеджер проекту

З сайтами цієї тематики ми знайомі 7 років. Тому на підготовку стратегії пішли лічені дні. Вдалий вибір інструментів пошукового маркетингу і побудування взаємодії між командами дозволили в найкоротші терміни досягти відчутних результатів.

Антон Поліщук КЕРІВНИК ВІДДІЛУ ПОШУКОВОГО МАРКЕТИНГУ, promodo

Стартові показники

Роботу з проектом почали через декілька місяців після його офіційного запуску. Для оперативної реалізації завдання з внутрішньої оптимізації сайту, було ухвалено рішення розбити аудит на 3 частини з пріоритетністю впроваджень.
На старті органічний трафік був на низькому рівні.

Видимість проекту в топ 10 видачі пошукових систем Google і Яндекс за основними ключовими запитами була наближена до 0%.

Рішення

Початковий етап

Протягом одного місяця був проведений аудит технічного стану проекту

Видані рекомендації щодо внутрішньої оптимізації контенту сайту, мета-даних,
верстки сторінок. Більша частина рекомендацій була реалізована

Підготовлені та розміщені тексти на головній сторінці та в основних розділах,
налаштований Google Analytics для відстеження динаміки відвідувань, продажів
і поведінкових показників клієнтів сайту

Зауваження щодо технічного стану проекту на старті:

Наявність великої кількості дублів сторінок

Відсутність зрозумілої структури посадкових сторінок

Відсутність ЛЗУ (людино-зрозумілі URL-адреси сторінок
з входженням у них ключових запитів)

Неправильне формування тегів Н1

Дублювання метаданих на окремих розділах сайту

Внесення змін

Дублювання сторінок було виключене за допомогою посторінкового 301 редиректу з дубльованої URL-адреси на основні сторінки

Були створені посадкові сторінки, які дозволяють користувачу робити вибір шин за такими ознаками

Вибірки шин залежно від сезону (зимові, літні)

Вибір шин за ознакою сезон+бренд (зимові шини Michelin)

Можливість вибору шин із зазначенням їхнього діаметру (шини Michelin R14)

Вибір з зазначенням типорозміру шини (шини Michelin 165 75 R14)

А також були враховані всілякі комбінації вищезазначених ознак
Це впровадження дозволило максимально релевантно розподілити пошукові запити, а також створити посадкові сторінки з унікальним контентом для ширшого охоплення аудиторії. Таке рішення також дозволило полегшити вибір потрібного товару і простоту його купівлі.

Вибірка шин за сезоном
Вибірка шин за типорозміром
Вибірка шин за брендом і діаметром
Для всіх типів сторінок були згенеровані ЛЗУ

Логіка формування заголовків Н1 посадкових сторінок формувалась таким чином:

Бренд - Шини Kormoran (Корморан)

Розділ – Шини

Діаметр - Шини R14

Сезон – Літні шини

Сезон + розмір – Літні шини R14

Розмір + бренд – Шини Шини Michelin R14 (Мішлен 14)

Бренд + сезон – Літні шини Michelin (Мішлен)

Сезон + бренд + розмір – Шини літні Michelin R14 (Мішлен 14)

Бренд + типорозмір – Шини Michelin 165 75 R14 (Мішлен)

Сезон + типорозмір – Шини літні 175 65 R14

Для всіх типів сторінок, які були створені, задані унікальні метадані, які виключають можливість дублювання сторінок, а також покращують видимість сторінки за ключовими запитами в результатах видачі пошукових систем.
Проведена реалізація структури піддоменів

Для геозалежних запитів виду «шини Астана», «купити шини Шимкент» була розроблена структура піддоменів. Це дозволило створити посадкові сторінки виключно для геозалежних запитів.

Проведена робота зі збільшення популярності посилань сайту

У просуванні використовувалась стратегія розміщення контенту користувача з посиланнями на ресурс, а також розміщення статей на тематичних майданчиках.

Оренда тимчасових посилань використовувалась для пришвидшення переіндексації сторінок сайту після технічних змін, а також для виведення сайту в ТОП 10 сезонних запитів.

Стратегія, запропонована нами, ґрунтувалася на досягненні швидких і високих результатів з невеликими затратами маркетингового бюджету.

Результати

Після впровадження всіх рекомендацій і початку робіт зі збільшення популярності посилань ресурсу почалось зростання позицій проекту за основною групою запитів

Динаміка видимості сайту за групами ключових запитів після впровадження рекомендацій першого етапу:
  • ТОП-10 Google.kz 24%
  • ТОП-10 Yandex.kz 48%
В подальшому проводились постійні роботи з покращення якості роботи сайту. Показники після 4-х місяців роботи
  • ТОП-10 Google.kz 84%
  • ТОП-10 Yandex.kz 80%
Динаміка позицій Google.kz
Динаміка позицій Yandex.kz
Трафік з пошукових систем порівняно з аналогічним періодом минулого року
Порівняно з періодом старту робіт
Завдяки оперативному впровадженню рекомендацій у площині технічного стану проекту, а також створенню додаткових посадкових сторінок, з великою кількістю комбінацій фільтрів вибору, нам вдалося досягти швидких і високих результатів до початку сезонного попиту.

Результатом зростання позицій і кількості відвідувачів, які приходили на сайт через пошукові системи, стало збільшення кількості дзвінків. Більш ніж 50% дзвінків за даними CRM клієнта були конвертовані в продажі.

Зростання дзвінків у відсотках

Що далі

Написання експертних статей

на популярних тематичних ресурсах з метою просування бренду. Оскільки сайт молодий і маловідомий у Казахстані

Розвиток і просування піддоменів сайту

для збільшення продажів і трафіку в інших регіонах

Створення і просування каналу Youtube
Комплексна робота з новим розділом «Диски»

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Контакти

contact@promodo.com

 

Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
04070, м. Київ,
вул. Ігоревська, 1/8,
офіс 16

Харків, Україна
+380 57 759-84-19
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
вул. 23 Серпня,
31Б, офіс 305

Лінкольн, Англія
+44 0203 137-66-81
пн–пт. 1200–2000
The Terrace AT5,
Grantham Street,
Lincoln, LN2 1BD

Алмати, Казахстан
+7 727 346-92-21
пн–пт. 1000–1900
050004, м. Алмати,
вул. Кунаєва 43,
офіс 207