Національна адміністрація туризму Грузії займається популяризацією країни як провідного туристичного напрямку Кавказу та Причорномор'я. У 2015 році Грузія увійшла в топ-5 держав, де зафіксовано найшвидше зростання частки туризму в ВВП.
Search
GDN
YouTube
Display Network
Search
Vkontakte, Facebook,
Odnoklassniki
Для розуміння портрета цільової аудиторії було проведено аналітику даних щодо туристичних потоків, які було надано самим клієнтом. В результаті аналізу вдалося сформувати детальні портрети найбільш перспективної аудиторії сайту. Контекстна реклама мала сезонний характер і взимку проходила в два етапи по таких країнах:
Пошукові кампанії було задіяно для залучення цільової аудиторії, яка потім конвертувалася у повноцінних туристів. Кампанії були розділені за геотаргетингом на країни й окремо на великі міста з великою концентрацією користувачів, наприклад:
Для максимального охоплення ЦА в пошукових системах кампанії було поділено на окремі групи ключових слів: високочастотні, середньочастотні, низькочастотні. У залежності від частотності були встановлені відповідні ставки. Слова було також розділено на логічні групи для написання релевантних текстів оголошень:
Оскільки конкуренція в даній тематиці досить висока, важливо було оптимізувати витрати і збалансувати співвідношення якісний трафік / оптимальна вартість кліка. Цього вдалося досягти, відключивши оголошення з низьким рівнем CTR, коригуванням ставок на слова, а також задіявши розклад показу і увімкнувши показ оголошень в найбільш ефективний час.
Були підібрані наступні види таргетингу:
Google AdWords – GDN
Yandex Direct — Display Network
На YouTube використовувалися формати відео-оголошень In-Stream та In-Display, які з'являються у роликах на сторінках перегляду YouTube.
Крім того, для користувачів з України, РФ, Казахстану і Білорусі було підключено рекламну кампанію «ВКонтакте». Завдяки API цієї соціальної мережі, що дозволяє виділяти вузькі сегменти користувачів, нами було проаналізовано і визначено наступні актуальні аудиторії:
Підібрані аудиторії додатково були сегментовані за гендерною ознакою. Кожний сегмент був також розділений на групи за віком:
Приклади тізерів із найкращими результатами:
Для кампаній в Mail.ru та «Oдноклассники.ru» було обрано наступні аудиторії користувачів, визначених виходячи з їхньої поведінки в Інтернеті та відвіданих сайтів:
Приклади найбільш клікабельних тізерів:
Для рекламних кампаній в Facebook були проаналізовані та розділені наступні аудиторії:
Приклади рекламних оголошень:
Після закінчення всіх рекламних кампаній як у соцмережах, так і на сторінках пошукових систем було отримано позитивні результати відповідно до закладених KPI. Більш того, перевиконання склало + 15%. Це також суттєво відобразилося і на показниках туристичної галузі – кількість гостей, що відвідали Грузію в цьому році, зросла на 12% - вперше за останні 3 роки.
У рекламній кампанії взимку 2015 року наша команда виділила два основних географічних напрямки - Європа та країни Близького Сходу. Завдяки цьому нам вдалося диверсифікувати трафік таким чином, щоб «підтягти» туристів з другого напрямку. Число жителів з цих країн, які відвідали Грузію в результаті зимової рекламної кампанії зросла в 4 рази (з 3 до більш ніж 10 тис.), а туристів з Європи - з 970 до 1085 тис. Причому зберігався тренд попередніх років із переважанням частки європейських туристів.
На вказаний email
ми відправили лист з підтвердженням
підписки на розсилку
Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
01033, м. Київ,
вул. Сім'ї Прахових, 50,
Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
ул. Отакара Яроша, 18
Львів, Україна
пн–пт. 1000–1900
79041, м. Львів,
вул. Героїв УПА, 73,
корпус 10
Дніпро, Україна