Унiверсальний кейс

Freud House

Кейс зі створення бренд-представництва до відкриття анти-кафе Freud House.
Клієнт

Відкритий простір Freud House — це новий тип закладів в стилі антикафе. Головна задача Freud House — провокувати інтелектуалів на розвиток і дискусію.

Задача

Створити лояльну аудиторію, готову до відкриття закладу. Без витрат на пряму рекламу в ЗМІ розповісти про Freud House усьому Києву.

Команда проекту
Володимир Медушівський
менеджер проекту, Promodo
Євген Сафонов
Керівник відділу просування в соціальних мережах, Promodo
Антон Селіхов
Менеджер просування проектів в соціальних мережах, Promodo

Ввідні дані

Freud House став клієнтом компанії Promodo ще на етапі створення. Маркетинг в соціальних мережах було обрано основним елементом його просування. На першому етапі до запуску проекту необхідно було створити лояльну аудиторію, готову до відкриття закладу. Мета: без витрат на пряму рекламу в ЗМІ розповісти про заклад всьому Києву, основний майданчик для комунікації з аудиторією — соціальні мережі.

Інструментарій
кейса

Сторінки та групи

в соціальних мережах Facebook і Вконтакті

Додаток

для проведення активації учасників спільноти

Таргетована реклама

в соціальних мережах для створення первинної аудиторії у спільнотах

Обмеження і KPI

2000 - 2500 учасників спільноти в соціальній мережі Вконтакті

3000 - 3500 учасників спільноти в соціальній мережі Facebook

Ідея створення місця такого формату народилася після того, як ми познайомилися з подібними закладами. Фрейд казав, що в одній людині уживаються кілька особистостей, — так само і ми спільно з арт-директором, дизайнерами, художником-оформлювачем створювали різнобічний простір. Так з’являлися абсолютно різні за оформленням і метою проведення часу, щоб наш гість міг відкривати і розвивати всі свої сторони, творив і надихався. Ще до відкриття ми радилися з нашими підписниками (а їх наразі 3000), яким би вони хотіли бачити цей будинок, проводили голосування, одним з результатів яких стали оптичні ілюзії на стінах. Нам дуже важлива думка відвідувачів і саме вони формуватимуть майбутнє нашого дому! Олексій і Ярослава Геращенко, ЗАСНОВНИКИ FREUD HOUSE

Рішення

Залучення уваги цільової аудиторії

Було прийнято рішення, крім звичайного шляху створення спільноти, провести спеціальний захід, який би міг послужити інформприводом для ЗМІ Києва написати про відкритий простір Freud House та привернути до нього увагу цільової аудиторії.

Цільова аудиторія

Цільова аудиторія Freud House — це молоді люди віком від 17–27 років, одна з основних груп якої, — студенти. Виникла ідея проведення спеціального Серіаломарафона. Таким чином залучалася основна цільова аудиторія вільного простору — молоді люди, які люблять дивитися серіали, брати участь в різноманітних змаганнях і бути в центрі уваги.

Механіка змагання

Місце сутички — вільний простір Freud House. Довжина «забігу» — всі серії одного з популярних серіалів, одна за одною. Хто засинає, — сходить з дистанції.

Найстійкіший отримує 1000 доларів США

Cпецiальний додаток для Facebook

Який серіал дивитимуться учасники, визначала сама спільнота. Для цього було розроблено спеціальний додаток для Facebook, в якому можна було подати заявку на участь, проголосувати за серіал і стежити за ходом марафону.

Правила марафону

Учасники марафону обираються випадково з усіх, хто подав заявки, за допомогою сервісу random.org. У разі, якщо учасник не може взяти участь у марафоні, його місце займає наступний претендент у списку random.org. Перед початком марафону кожен з учасників мав пройти медогляд для допуску до участі в марафоні.

Учасникам марафону заборонено:

Приймати будь-які наркотичні, хімічні або інші стимулюючі препарати до і під час марафону

Вживати алкогольні напої до і під час марафону

Вживати власну їжу та напої під час марафону

 

Користуватися мобільними телефонами, планшетними ПК та іншими гаджетами під час марафону

Виходити з приміщення для проведення марафону не під час перерв

Перерви


Кожні три години передбачено перерви, тривалість яких становить 15-20 хвилин. На марафоні для всіх учасників передбачено також триразове харчування + снеки. Переможцем марафону стає учасник, який найдовше протримався і не заснув.

Учасник дискваліфікується в разі:

Виявлення під час медогляду або марафону вживання стимулюючих, наркотичних, хімічних або алкогольних засобів

 

Будь-якого порушення пункту 10 цих правил

Якщо учасник перебуватиме в стані сну більше 3-х хвилин

Реалізація

Перший етап (1.02–17.03): створення спільнот, наповнення їх контентом, залучення перших фанів, розробка програми.

Другий етап (18.03–05.04): запуск голосування за серіали, підготовка необхідних матеріалів, пошук інфопартнерів, створення контенту, що залучає користувачів.

Другий етап (18.03–05.04): залучення основної кількості фанів, завершення голосування, вибір 30-ки щасливчиків.

Третій етап (05.04–16.04): запрошення учасників, організаційні моменти, підготовка серіалу і приміщення, старт і проведення самого марафона.




Результати

Результати до початку і після закінчення Серіаломарафона

Поточні показники за звітний період в Facebook До Після
Поточна кількість фанів на сторінці 542 4396
Обговорюють це 543 2187
Кількість відвідувачів сторінки за місяць 1874 26 976
Загальне охоплення за звітний період 75 321 184 029
Приріст кількості учасників за місяць 542 3 854
Приріст кількості учасників за місяць 2 100 5 700

Статистика переглядів сторінки Freud House в Facebook

Охоплення аудиторії в Facebook за період активації

 

Статистика росту передплатників за період активації:

Результати

Результати до початку і після закінчення Серіаломарафона:

Поточні показники за звітний період в Facebook До Після
Поточна кількість фанів на сторінці 542 4396
Обговорюють це 543 2187
Кількість відвідувачів сторінки за місяць 1874 26 976
Загальне охоплення за звітний період 75 321 184 029
Приріст кількості учасників за місяць 542 3 854
Приріст кількості учасників за місяць 2 100 5 700

Статистика переглядів сторінки Freud House в Facebook:

Охоплення аудиторії в Facebook за період активації:

 


Статистика росту передплатників за період активації:

23 публікації в ЗМІ місцевого та національного масштабу. Про проект писали і говорили:

Публікації на сайті the-village.ru:

21768

переглядiв

16

коментарiв

Iнші проекти

Конверсії
+48,2%
Виручки
+38%
Довжина
6,9 км
Маршрутів
380
Дерев
400
Охоплення
800 000

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Обговорити задачу

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Контакти

contact@promodo.com

 

Київ, Україна
+380 44 201-10-21
пн–пт. 1000–1900
04070, м. Київ,
вул. Ігоревська, 1/8,
офіс 16

Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
вул. 23 Серпня,
31Б, офіс 305

Лінкольн, Англія
+44 0203 137-66-81
пн–пт. 1200–2000
The Terrace AT5,
Grantham Street,
Lincoln, LN2 1BD

Алмати, Казахстан
+7 727 346-92-21
пн–пт. 1000–1900
050004, м. Алмати,
вул. Кунаєва 43,
офіс 207