Відкритий простір Freud House — це новий тип закладів в стилі антикафе. Головна задача Freud House — провокувати інтелектуалів на розвиток і дискусію.
Створити лояльну аудиторію, готову до відкриття закладу. Без витрат на пряму рекламу в ЗМІ розповісти про Freud House усьому Києву.
Freud House став клієнтом компанії Promodo ще на етапі створення. Маркетинг в соціальних мережах було обрано основним елементом його просування. На першому етапі до запуску проекту необхідно було створити лояльну аудиторію, готову до відкриття закладу. Мета: без витрат на пряму рекламу в ЗМІ розповісти про заклад всьому Києву, основний майданчик для комунікації з аудиторією — соціальні мережі.
в соціальних мережах Facebook і Вконтакті
для проведення активації учасників спільноти
в соціальних мережах для створення первинної аудиторії у спільнотах
Було прийнято рішення, крім звичайного шляху створення спільноти, провести спеціальний захід, який би міг послужити інформприводом для ЗМІ Києва написати про відкритий простір Freud House та привернути до нього увагу цільової аудиторії.
Цільова аудиторія Freud House — це молоді люди віком від 17–27 років, одна з основних груп якої, — студенти. Виникла ідея проведення спеціального Серіаломарафона. Таким чином залучалася основна цільова аудиторія вільного простору — молоді люди, які люблять дивитися серіали, брати участь в різноманітних змаганнях і бути в центрі уваги.
Місце сутички — вільний простір Freud House. Довжина «забігу» — всі серії одного з популярних серіалів, одна за одною. Хто засинає, — сходить з дистанції.
Який серіал дивитимуться учасники, визначала сама спільнота. Для цього було розроблено спеціальний додаток для Facebook, в якому можна було подати заявку на участь, проголосувати за серіал і стежити за ходом марафону.
Учасники марафону обираються випадково з усіх, хто подав заявки, за допомогою сервісу random.org. У разі, якщо учасник не може взяти участь у марафоні, його місце займає наступний претендент у списку random.org. Перед початком марафону кожен з учасників мав пройти медогляд для допуску до участі в марафоні.
Приймати будь-які наркотичні, хімічні або інші стимулюючі препарати до і під час марафону
Вживати алкогольні напої до і під час марафону
Вживати власну їжу та напої під час марафону
Користуватися мобільними телефонами, планшетними ПК та іншими гаджетами під час марафону
Виходити з приміщення для проведення марафону не під час перерв
Кожні три години передбачено перерви, тривалість яких становить 15-20 хвилин. На марафоні для всіх учасників передбачено також триразове харчування + снеки. Переможцем марафону стає учасник, який найдовше протримався і не заснув.
Виявлення під час медогляду або марафону вживання стимулюючих, наркотичних, хімічних або алкогольних засобів
Будь-якого порушення пункту 10 цих правил
Якщо учасник перебуватиме в стані сну більше 3-х хвилин
Перший етап (1.02–17.03): створення спільнот, наповнення їх контентом, залучення перших фанів, розробка програми.
Другий етап (18.03–05.04): запуск голосування за серіали, підготовка необхідних матеріалів, пошук інфопартнерів, створення контенту, що залучає користувачів.
Другий етап (18.03–05.04): залучення основної кількості фанів, завершення голосування, вибір 30-ки щасливчиків.
Третій етап (05.04–16.04): запрошення учасників, організаційні моменти, підготовка серіалу і приміщення, старт і проведення самого марафона.
Результати до початку і після закінчення Серіаломарафона
Поточні показники за звітний період в Facebook | До | Після |
Поточна кількість фанів на сторінці | 542 | 4396 |
Обговорюють це | 543 | 2187 |
Кількість відвідувачів сторінки за місяць | 1874 | 26 976 |
Загальне охоплення за звітний період | 75 321 | 184 029 |
Приріст кількості учасників за місяць | 542 | 3 854 |
Приріст кількості учасників за місяць | 2 100 | 5 700 |
Статистика росту підписників за період активації:
Результати до початку і після закінчення Серіаломарафона:
Поточні показники за звітний період в Facebook | До | Після |
Поточна кількість фанів на сторінці | 542 | 4396 |
Обговорюють це | 543 | 2187 |
Кількість відвідувачів сторінки за місяць | 1874 | 26 976 |
Загальне охоплення за звітний період | 75 321 | 184 029 |
Приріст кількості учасників за місяць | 542 | 3 854 |
Приріст кількості учасників за місяць | 2 100 | 5 700 |
Статистика росту підписників за період активації:
Публікації на сайті the-village.ru:
переглядiв
коментарiв
На вказаний email
ми відправили лист з підтвердженням
підписки на розсилку
Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
03150, м. Київ,
вул. Німецька, 1/32,
Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
ул. Отакара Яроша, 18
Львов, Україна
пн–пт. 1000–1900
79041, г. Львов,
ул. Героев УПА 73,
корпус 10