«Freshline» — мережа сендвіч-барів, представлена більш ніж 20 точками в Україні.
Підвищити впізнаваність бренду. Провести яскраву кампанію в офлайні, використовуючи онлайн-інструменти.
Freshline — мережа, що динамічно розвивається. Одне з основних завдань кампанії - зробити яскравий і динамічний кейс, який приверне увагу потенційних франчайзі для розширення мережі. Так само необхідно було привернути увагу потенційних споживачів і підвищити впізнаваність бренду в соціальних мережах.
Основний актив FreshLine в онлайні - група на Вконтакті. Однак показники охоплення на момент старту кампанії були вкрай низькі. Місячний охоплення становив близько 7 000 осіб. Необхідно було розворушити аудиторію.
На вказаний email
ми відправили лист з підтвердженням
підписки на розсилку
Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
04070, м. Київ,
вул. Ігоревська, 1/8,
офіс 16
Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
вул. 23 Серпня,
31Б, офіс 305
Львов, Україна
пн–пт. 1000–1900
79041, г. Львов,
ул. Героев УПА 73,
корпус 10
Як об'єднати молодь однією ідеєю? Як пояснити їм, що Freshline — це здорова і смачна їжа і що не треба ходити в McDonalds? Як красиво «пошуміти» в офлайні і онлайні? На всі ці питання ми постаралися відповісти в кампанії - «Freshline sandwich challenge».
Євген Сафонов Керівник SMM-відділу, promodo