Flint — один із брендів Snack Production, групи компаній, що займає провідне місце на українському ринку снеків.
Євген
Сафонов
Ірина
Орехова
Павло
Капелюшний
Євген
Разуваєв
Олена
Рябовол
Вікторія
Чала
В якості рішення було обрано створення у спільноті Flint своєрідної «екосистеми», що присвячена киноепопеї
«Бунтар-один. Зоряні війни: Історії». Право використання образів із оригінального фільму було безпосередньо
отримано у компанії LucasFilm Ltd. Нас цікавило, наскільки це може змінити підхід до створення пабліку, а
також
принципи роботи із ним та поводження підписників у групі
Flintertainment – широкий термін, яким ми користувалися для позначенння
спільноти Flint у соцмережах, процес його створення, а також механіки,
що використовуються, за залучення підписників до екосистеми пабліку.
У flintertainment-спільноті з’являються власні, локальні лідери думок. Існують теми, що цікаві та зрозумілі лише постійним підпісникам. Учасники екосистеми підтримують бренд та ведуть діалог як безпосерденьо із ним, так і з адміністраторами. Саме такі підписники на добровольчих засадах виступають в ролі модераторів спільноти.
Для досягнення поставленої мети командою Promodo були розроблені наступні механіки залучення користувачів:
Першою перевіркою степеню залучення став міні-конкурс підчас прем’єри фільму в кінотеатрах. Завданням для
підписників спільноти було сфотографуватися із пачкою сухариків Flint на тлі постеру в будь-якому кінотеатрі
країни, а потім викласти його в групу Flint. За це вони гарантовано отримували 10 пачок сухариків.
Конкурс проходив протягом 10 днів, і за цей час різними користувачами було завантажено 10 фото.
Практично в кожній акційній пачці сухариків можна було знайти картку певного персонажу із «Зоряних війн»
зі спеціальним кодом. Картки можно було використати для настільної гри.
Акція передбачала можливість вигравати для своєї колекції персонажів, що не вистачає, під час гри
в офлайні.
Для того, щоб пояснити правила гри, було проведено два конкурси. Перед учасниками стояло
завдання: записати
відео гри в картки «Зоряної битви» та опублікувати його в соцмережах. За розміщення
відео, що відповідало
всім вимогам конкурсу, кожен із учасників змагання отримував ящик продукції Flint.
Підчас акції ми зустрілися із проблемою куплі-продажу кодів у спільноті Flint.
Загалом за час проведення акції було
залишено близько 50 000 коментарів, що надто ускладнювало моніторинг
спаму. Нажаль? не обійшлося й без
шахраїв, котрі, отримавши гроші за код, просто додавали дітей до чорного
списку, не віддаючи картку.
В якості розв’язання цієї проблеми нами було відкрито набір до «вартових галактики». Ми розмістили
публікацію,
до котрої було прикріплено спеціальне gif-зображення. Цю «чорну мітку» вартовим-новобранцям
(дітям та іншим
підписникам) необхідно було прикріпити до відповіді на коментар шахрая, що пропонував купити
чи продати код.
Моніторинг коментарів здійснювався кожні дві години, тому «чорну мітку»
практично неможливо було не
помітити. Адміністратори спільноти продивлялися коментарі, знаходили
потенційного порушника, потім
відшукували його коментар та визначали можливість його подальшої участі в
акції.
Загалом за весь час акції у чорний список було відправлено 74 підписника.
Наприкінці акції ми вирішили нагородити найбілш активних учасників. Все, що потрібно було зробити —
це відправити фото власної колекції карток «Зоряної битви».
Переможцями стали автори найбільших колекцій.
тривалість
5 місяцівучасників
Команда digital department Promodo висловлює подяку компанії Snack Production за можливість імпровізувати в
цьому та інших проектах,
що дозволяє створювати унікальні формати взаємодії з аудиторією та посилювати
лояльність споживачів до бренду.
На вказаний email
ми відправили лист з підтвердженням
підписки на розсилку
Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
03150, м. Київ,
вул. Німецька, 1/32,
Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
ул. Отакара Яроша, 18
Львов, Україна
пн–пт. 1000–1900
79041, г. Львов,
ул. Героев УПА 73,
корпус 10