Універсальний кейс
Клієнт

Flint — один із брендів Snack Production, групи компаній, що займає провідне місце на українському ринку снеків.

Задача
  • збільшити лояльність користувачів до бренду;
  • підвищити охоплення пабліку в соцмережах, використовуючи поведінкові стереотипи підписників.
Команда
Promodo
  • Head of
    digital department

    Євген
    Сафонов

  • Дизайнер

    Ірина
    Орехова

  • Копірайтери
    Андрій
    Шепель
    Ігор
    Старушок
    Аліса
    Мироненко
  • Менеджер
    проекту

    Павло
    Капелюшний

Snack Production
  • Директор із
    маркетингу

    Євген
    Разуваєв

  • Head of
    digital marketing

    Олена
    Рябовол

  • Інтернет-
    менеджер

    Вікторія
    Чала

ВХІДНІ ДАНІ

В якості рішення було обрано створення у спільноті Flint своєрідної «екосистеми», що присвячена киноепопеї
«Бунтар-один. Зоряні війни: Історії». Право використання образів із оригінального фільму було безпосередньо
отримано у компанії LucasFilm Ltd. Нас цікавило, наскільки це може змінити підхід до створення пабліку, а також
принципи роботи із ним та поводження підписників у групі

Механіка Кампанії

Стандартна кампанія

  • покупка акційної продукції;
  • пошук унікального коду;
  • реєстрація коду;
  • 1,5-2 міс, багато дрібних заохочень.

Кампанія Flint

  • мультиканальність (online+offline);
  • карткова настільна гра;
  • міні-конкурси та модерація спільноти;
  • 3,5 міс, замість дрібних заохочень
    цінні, проте рідкісні призи.

Flintertainment

Flintertainment – широкий термін, яким ми користувалися для позначенння
спільноти Flint у соцмережах, процес його створення, а також механіки,
що використовуються, за залучення підписників до екосистеми пабліку.

Чим flintertainment відрізняється від звичайної групи?

У flintertainment-спільноті з’являються власні, локальні лідери думок. Існують теми, що цікаві та зрозумілі лише постійним підпісникам. Учасники екосистеми підтримують бренд та ведуть діалог як безпосерденьо із ним, так і з адміністраторами. Саме такі підписники на добровольчих засадах виступають в ролі модераторів спільноти.

Умови:

  • не користуватися платними методами просування;
  • проведення акції без коштовних призів.

Рішення

Для досягнення поставленої мети командою Promodo були розроблені наступні механіки залучення користувачів:

1. Ситуативний міні-конкурс

Першою перевіркою степеню залучення став міні-конкурс підчас прем’єри фільму в кінотеатрах. Завданням для
підписників спільноти було сфотографуватися із пачкою сухариків Flint на тлі постеру в будь-якому кінотеатрі
країни, а потім викласти його в групу Flint. За це вони гарантовано отримували 10 пачок сухариків.

Конкурс проходив протягом 10 днів, і за цей час різними користувачами було завантажено 10 фото.

2. Відеоконкурс

Практично в кожній акційній пачці сухариків можна було знайти картку певного персонажу із «Зоряних війн»
зі спеціальним кодом. Картки можно було використати для настільної гри.

Акція передбачала можливість вигравати для своєї колекції персонажів, що не вистачає, під час гри
в офлайні. Для того, щоб пояснити правила гри, було проведено два конкурси. Перед учасниками стояло
завдання: записати відео гри в картки «Зоряної битви» та опублікувати його в соцмережах. За розміщення
відео, що відповідало всім вимогам конкурсу, кожен із учасників змагання отримував ящик продукції Flint.

3. Вартовим стань — ворога забань

Підчас акції ми зустрілися із проблемою куплі-продажу кодів у спільноті Flint. Загалом за час проведення акції було
залишено близько 50 000 коментарів, що надто ускладнювало моніторинг спаму. Нажаль? не обійшлося й без
шахраїв, котрі, отримавши гроші за код, просто додавали дітей до чорного списку, не віддаючи картку.

В якості розв’язання цієї проблеми нами було відкрито набір до «вартових галактики». Ми розмістили публікацію,
до котрої було прикріплено спеціальне gif-зображення. Цю «чорну мітку» вартовим-новобранцям (дітям та іншим
підписникам) необхідно було прикріпити до відповіді на коментар шахрая, що пропонував купити чи продати код.

Моніторинг коментарів здійснювався кожні дві години, тому «чорну мітку» практично неможливо було не
помітити. Адміністратори спільноти продивлялися коментарі, знаходили потенційного порушника, потім
відшукували його коментар та визначали можливість його подальшої участі в акції.

Загалом за весь час акції у чорний список було відправлено 74 підписника.

4. Фінальна битва

Наприкінці акції ми вирішили нагородити найбілш активних учасників. Все, що потрібно було зробити —
це відправити фото власної колекції карток «Зоряної битви».

Переможцями стали автори найбільших колекцій.

РЕЗУЛЬТАТИ

Результати з 1 листопада по 31 березня

тривалість

5 місяців

46 817

нових

учасників

996
52 584
7 173

Результати промокампанії

Що надав розвиток flintertainment:

  • зростання участі користувачів в житті спільноти Flint;
  • співпричетність підписників до розвитку бренду;
  • збільшення digital у маркетингу компанії Snack Production.

Створення спільноти як екосистеми дозволяє отримати не
тільки зворотній зв’язок (лайки, коментарі), але й унікальний контент –
фото й відео підписників. Це дозволяє побудувати діалог між ними та
брендом, із звичайних споживачів перетворити їх на адвокатів бренду.

Команда digital department Promodo висловлює подяку компанії Snack Production за можливість імпровізувати в цьому та інших проектах,
що дозволяє створювати унікальні формати взаємодії з аудиторією та посилювати лояльність споживачів до бренду.

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Обговорити задачу

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Контакти

contact@promodo.com

 

Київ, Україна
+380 44 201-10-21
пн–пт. 1000–1900
04070, м. Київ,
вул. Ігоревська, 1/8,
офіс 16

Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
вул. 23 Серпня,
31Б, офіс 305

Лінкольн, Англія
+44 0203 137-66-81
пн–пт. 1200–2000
The Terrace AT5,
Grantham Street,
Lincoln, LN2 1BD

Алмати, Казахстан
+7 727 346-92-21
пн–пт. 1000–1900
050004, м. Алмати,
вул. Кунаєва 43,
офіс 207