Flint — один з брендів Snack Production, групи компаній, що займає провідне місце на українському ринку снекової продукції. Компанія активно працює над розвитком брендів.
Після оновлення інтерфейсу «Вконтакте» в цій соцмережі з’явилася можливість редагувати фото прямо в альбомах спільноти.
Командою Promodo було запропоновано провести фотоконкурс із використанням нового софту VK –
перший такий конкурс у соцмережах на території країн СНД.
Нас цікавило, як творча механіка і розуміння поведінки користувачів можуть вплинути на охоплення бренду,
що просувається у «Вконтакте».
Також стояла мета дізнатися шляхом експерименту, наскільки цільова аудиторія
у спільноті Flint готова до виконання інших, вже складніших механік для отримання нагороди.
З нудьги школярі фотографують усе, що бачать перед собою
у школі. Час, що залишився, вони витрачають на обробку фото.
Перед стартом проекту команда digital-відділу розробила умови його просування в соціальних медіа.
Заохотити школярів за їх любов до фотографування всього довкола.
В якості обов’язкового елементу при обробці фото було обрано набор безкоштовних стікерів,
що були
тематично близькими до цільової аудиторії бренду. За два тижні до старту в спільноті з’явилися публікації
з метою продемонструвати користувачам, де та як саме слід встановлювати стікери.
Для того, щоби якомога скоріше ознайомити учасників групи з механікою додавання та обробки фото,
ми вирішили подарувати першим п’яти учасникам із конкурсними фото 10 пачок сухариків. Також на протязі
5 перших днів фотоконкурсу випадковим чином було розіграно ящик сухариків серед користувачів,
що завантажили фотографії.
1. Публикації із нагадуванням про конкурс:
2. Швидке реагування на відповіді учасників із пропозицією обробити своє фото та отримати шанс
виграти приз у вигляді 10 пачок сухариків від бренду Flint :
Щодня адміністрація групи обирала найкращі фото
та дарувала кожному із щасливців 10 пачок сухариків
Творча складова надає бренду те, чого не в змозі дати звичайна like+share активація –
певну «людяність» та бажання цільової аудиторії залучитися до життя бренду.
Для цільової дитячої аудиторії фотоконкурс став тренуванням
перед більш масштабними проектами.
На вказаний email
ми відправили лист з підтвердженням
підписки на розсилку
Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
01033, м. Київ,
вул. Сім'ї Прахових, 50,
Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
ул. Отакара Яроша, 18
Львів, Україна
пн–пт. 1000–1900
79041, м. Львів,
вул. Героїв УПА, 73,
корпус 10
Дніпро, Україна