Універсальний кейс
Клієнт

Flint — один з брендів Snack Production, групи компаній, що займає провідне місце на українському ринку снекової продукції. Компанія активно працює над розвитком брендів.

Завдання
  • збільшити охоплення у спільноті за рахунок UGC-конкурсу;
  • творчій конкурс замість стандартного;
  • UGC проти лайків та шейрів.
Команда

Вхідні дані

Після оновлення інтерфейсу «Вконтакте» в цій соцмережі з’явилася можливість редагувати фото прямо в альбомах спільноти.
Командою Promodo було запропоновано провести фотоконкурс із використанням нового софту VK –
перший такий конкурс у соцмережах на території країн СНД.

Мета:

  • збільшити охоплення в пабліку за рахунок UGC* конкурсу;
  • творчій конкурс замість стандартного;
  • UGC проти лайків и шейрів.
*User-generated content (UGC) – контент, що створюється самими
користувачами соцальних медіа.

Нас цікавило, як творча механіка і розуміння поведінки користувачів можуть вплинути на охоплення бренду,
що просувається у «Вконтакте». Також стояла мета дізнатися шляхом експерименту, наскільки цільова аудиторія
у спільноті Flint готова до виконання інших, вже складніших механік для отримання нагороди.

Інсайт

З нудьги школярі фотографують усе, що бачать перед собою
у школі. Час, що залишився, вони витрачають на обробку фото.

Перед стартом проекту команда digital-відділу розробила умови його просування в соціальних медіа.

Умови:

  • розробити UGC-механіку, використовуючи безкоштовні інструменти «Вконтакте»;
  • не використовувати платні методи просування;
  • провести конкурс без дорогих призів;
  • виявити та використовувати стереотипи поведінки користувачів
    для збільшення охоплення.

РІШЕННЯ

Ідея

Заохотити школярів за їх любов до фотографування всього довкола.

В якості обов’язкового елементу при обробці фото було обрано набор безкоштовних стікерів, що були
тематично близькими до цільової аудиторії бренду. За два тижні до старту в спільноті з’явилися публікації
з метою продемонструвати користувачам, де та як саме слід встановлювати стікери.

Для того, щоби якомога скоріше ознайомити учасників групи з механікою додавання та обробки фото,
ми вирішили подарувати першим п’яти учасникам із конкурсними фото 10 пачок сухариків. Також на протязі
5 перших днів фотоконкурсу випадковим чином було розіграно ящик сухариків серед користувачів,
що завантажили фотографії.

Були розроблені додаткові механіки для інформування
активних учасників про фотоконкурс:

1. Публикації із нагадуванням про конкурс:

2. Швидке реагування на відповіді учасників із пропозицією обробити своє фото та отримати шанс
виграти приз у вигляді 10 пачок сухариків від бренду Flint :

Для того, щоб учасникам було легше, було розміщено докладну інструкцію:

Щасливці

Щодня адміністрація групи обирала найкращі фото
та дарувала кожному із щасливців 10 пачок сухариків

Результати

Висновок

Творча складова надає бренду те, чого не в змозі дати звичайна like+share активація –
певну «людяність» та бажання цільової аудиторії залучитися до життя бренду.

Що замість лайків:

  • унікальний контент – фото учасників спільноти;
  • значна фільтрація «призоловів».

Користь

Для цільової дитячої аудиторії фотоконкурс став тренуванням
перед більш масштабними проектами.

Охоплення

17—27вересня
Digital припускає творче використання інструментів. Детально вивчивши вподобання
цільової аудиторії і визначивши чіткий інсайт, вдалося абстрагуватися від традиційних
SMM-механік за допомогою інструментів соціальної мережі. Таким чином було налагоджено недостатній емоційний зв’язок між брендом та його цільовою аудиторією в соцмережах.

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Обговорити задачу

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Контакти

contact@promodo.com

 

Київ, Україна
+380 44 201-10-21
пн–пт. 1000–1900
04070, м. Київ,
вул. Ігоревська, 1/8,
офіс 16

Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
вул. 23 Серпня,
31Б, офіс 305

Лінкольн, Англія
+44 0203 137-66-81
пн–пт. 1200–2000
The Terrace AT5,
Grantham Street,
Lincoln, LN2 1BD

Алмати, Казахстан
+7 727 346-92-21
пн–пт. 1000–1900
050004, м. Алмати,
вул. Кунаєва 43,
офіс 207