Клієнт

Flint — один із брендів Snack Production, групи компаній, що займає провідне місце на ринку снекової продукції України.

Завдання
  • залучити за один місяць максимальну кількість підписників;
  • збільшити охоплення спільноти у соцмережах, користуючись поведінковими стереотипами підписників.
Команда
Promodo
  • Head of
    digital department

    Євген
    Сафонов

  • Дизайнеры

    Ірина
    Орєхова

    Юра
    Пічкур

  • Копірайтери
    Андрій
    Шепель
    Сева
    Медведєв
  • Менеджер
    проекту

    Павло
    Капелюшний

Snack Production
  • Директор з
    маркетингу

    Євген
    Разуваєв

  • Head of
    digital marketing

    Олена
    Рябовол

  • Інтерне-
    менеджер

    Вікторія
    Чала

ВХІДНІ ДАНІ

Після блокування «ВКонтакте» в Українi бренд Flint втратив більш ніж 125 000 підписників.
Швидкий та зручний засіб переводу аудиторії з одної соцмережі в іншу був відсутнім через обмеження
доступу українським користувачам.

Строки проведення: 6.09.2017-8.10.2017

проблема:

  • підписники не довіряють конкурсам, де переможця обирає генератор випадкових чисел;
  • 90% аудиторії, що бере участь у конкурсах із стандартними механіками (лайк + репост + визначення переможця у random.org), складається із призоловів.*.
*Призолови не мають нічого спільного із цільовою аудиторією. Вони зацікавлені
лише у виграші, не беруть участі у житті спільноти, а після проведення конкурсу
взагалі відписуються від неї.

мета:

Необхідно було розробити механіку довгострокового конкурсу в соцмережах (близько 5 тижнів). При цьому він повинен був мати вірусний потенціал і надавати всім учасникам рівні шанси на перемогу.
В якості заохочення слід було використовувати некоштовні призи.

Spinner 1

РІШЕННЯ:

На стадії розробки кампанії (у серпні) спінери були на хвилі популярності.
Ми перенесли елементарну механіку цього фіджету на сторінку Flint, інтегрувавши
її до Facebook-додатку. Запуск конкурсу було заплановано на вересень, до початку
учбового року, щоб максимально залучити школярів.

Steps
Spinner 2

Щоб почати гру, користувачеві необхідно було підписатися на спільноту Flint.
Для зручності кнопку «Нравится» було винесено на стартову сторінку додатку.

  • Slide 1 1
  • Slide 1 2
  • Slide 1 3

Після закінчення спроб учасник міг отримати додаткові, запросивши друзів до Facebook-додатку через
реферальний код:

Code

За одного запрошеного друга користувач отримував 3 додаткових спроби, а кожен учасник, що перейшов за його
посиланням, – 1 додаткову спробу. Так ми залучили додаткові ресурси для ширшого охоплення: користувачі
розміщували власні реферальні коди та посилання на додаток на різноманітних форумах.

Попытки

Щоб отримати гарантований приз, учасникам необхідно було потрапити до топ-10 гравців.
Протягом 5 тижнів ми кожного понеділка нагороджували перших 10 гравців без використання генератора
випадкових чисел. Перші 7 учасників також вигравали електронні сертифікати на 300 грн. Учасники, що зайняли
з 8 по 10 місце, вигравали ящик сухариків Flint.

КОНТЕНТНА СТРАТЕГіЯ

Контентна стратегія була більшою мірою присвячена гравцям,
що крутили спінер. Кожен тиждень у переможців брали інтерв’ю,
які потім публікувалися на сторінці Flint. Це також було заохоченням гравців.

Spinner 1

Рубрикатор

Інтерв’ю

  • Slide 1 1
  • Slide 1 2
  • Slide 1 3

РЕЗУЛЬТАТИ

Для будування переможної стратегії у соцмережах самої лише гейміфікації
недостатньо. Потрібно постійно підтримувати інтерес користувачів,
залучати їх до життя бренду та налагоджувати емоційний зв’язок із ними.

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Обговорити задачу

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Контакти

contact@promodo.com

 

Київ, Україна
+380 44 201-10-21
пн–пт. 1000–1900
04070, м. Київ,
вул. Ігоревська, 1/8,
офіс 16

Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
вул. 23 Серпня,
31Б, офіс 305

Лінкольн, Англія
+44 0203 137-66-81
пн–пт. 1200–2000
The Terrace AT5,
Grantham Street,
Lincoln, LN2 1BD

Алмати, Казахстан
+7 727 346-92-21
пн–пт. 1000–1900
050004, м. Алмати,
вул. Кунаєва 43,
офіс 207