Кейс з юзабіліті

Лінія магазинів Eva

Кейс щодо збільшення охоплення цільової аудиторії та впізнаваності бренду в соціальних мережах
Клієнт

EVA – національна мережа магазинів з продажу товарів парфумерно-косметичної групи, засобів особистої гігієни, побутової хімії, біжутерії та аксесуарів.

Завдання

Створити додаток для Facebook. Збільшити лояльну аудиторію в соцмережах. Збільшити залучення аудиторії в життя спільнот

Команда проекту
Міщенко Олександра
КЕРІВНИК ВІДДІЛУ ПРОЕКТНИХ МЕНЕДЖЕРІВ, PROMODO
Катерина Логвиненко
UI-ДИЗАЙНЕР, PROMODO

Опис проекту

Перед нашою командою стояло завдання – розробити інтерактивне додаток для користувачів Facebook. Його суть - дозволити фоловерам, активно залучатися до життя бренду в соціальній мережі, отримувати віртуальні бали за певні дії (like, share, comment etc.) і обмінювати їх на гроші при купівлі товару вже в офлайні.

Додаток "Що в торбинці" у своєму співтоваристві Facebook ми використовуємо вже близько року. Спостерігаємо хороші відгуки користувачів - на перший погляд, здавалося б, всім знайома гра за принципом тетріс, і, тим не менш, інтерес до неї не падає. Завдяки додатку ми залучили у своє співтовариство близько 8 000 фанів. По-перше, гра красиво оформлена з точки зору симпатій дівчат - тут представлені різні види сумок для гри, яскравий дизайн, "дівчачий". Навігація і меню - на рівні інтуїтивного сприйняття. У процесі гри витрачається мінімум зусиль, при цьому азарт тільки збільшується. Завдяки грі ми активно працюємо над просуванням продукції власних торгових марок, розігруючи їх серед лідерів рейтингу. Додаток дуже зручно і з технічного боку - ми включаємо і вимикаємо його, коли вважатимемо за потрібне. Це якщо говорити про практичну функції. З точки зору іміджу додаток "Що в торбинці" також прекрасно справляється зі своїм завданням - помітно оживляє спільнота, розважає користувачів, ефектно виглядає. Впевнені, що такі додатки повинні бути у всіх перспективних фейсбук-спільнот - так взаємодію з брендом полягає не тільки в звичному перегляду постів, але і потреби заглядати в співтовариство частіше, стежити за своїми успіхами, комунікувати з брендом.

Олена Тархова менеджер SMM, інтернет-маркетингу

Зазвичай проект називають успішним, коли команда вклалася в тайм-лайн, планові бюджети і при цьому змогла досягти позначених KPI. Всі ці складові успіху були і у нас, але було ще щось. Певна частка ризику, яку ми собі дозволили в проекті, релизована ряд наших задумів. Однією з таких став додаток «Що в сумочці», яке на перший погляд викликало більше запитань, ніж впевненості в його успіху. Як показав час - користувач чекав такої форми комунікації з ним, простий, легкої і заманює, що власне і переконало нас у правильності вибору вектора. Чималу вагу в успішній реалізації наших задумів несе рівень довіри між командами клієнта і нашої. Eva відкрита завжди до наших пропозицій, уважно вивчає, допрацьовує ідеї реаліями Бізнесу, що в підсумку призводить до високої мотивації команди на подальший експерименти.

Рінат Магомедов керівник відділу юзабіліті, Promodo

Результати




Приріст фанів на сторінку Єва за перші 2 дні

+1500

фанів

Кількість учасників

>10 000

чоловік

Зміни рівня залученості в проект

+606,3%




Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Обговорити задачу

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Контакти

contact@promodo.com

 

Київ, Україна
+380 44 201-10-21
пн–пт. 1000–1900
04070, м. Київ,
вул. Ігоревська, 1/8,
офіс 16

Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
вул. 23 Серпня,
31Б, офіс 305

Лінкольн, Англія
+44 0203 137-66-81
пн–пт. 1200–2000
The Terrace AT5,
Grantham Street,
Lincoln, LN2 1BD

Алмати, Казахстан
+7 727 346-92-21
пн–пт. 1000–1900
050004, м. Алмати,
вул. Кунаєва 43,
офіс 207