Універсальний кейс

Лінія магазинів Eva

Кейс щодо збільшення охоплення цільової аудиторії та впізнаваності бренду в соціальних мережах.
Клієнт

Лінія магазинів EVA входить до трійки лідерів мереж формату дрогері в Україні (товари парфумерно-косметичної групи, засоби особистої гігієни, побутова хімія, біжутерія та аксесуари). Включає в себе більше 256 магазинів і 3000 співробітників.

Задача

Збільшити лояльну аудиторію бренду в соціальних мережах. Підвищити охоплення. Підвищити впізнаваність бренду. Розробити і реалізувати концепт інтегрованої рекламної кампанії. Поєднати онлайн і оффлайн комунікації

Команда проекту
Євген Сафонов
керівник відділу, PROMODO
Антон Селіхов
Менеджер проекту, Promodo
Стефанія Спаришева
Дизайнер, Promodo
Яна Борисовська
Контент-менеджер, Promodo
Олександра Міщенко
Куратор проекту, Promodo
Віталій Галкін
Керівник відділу розробки, Promodo

Завдання

Беручи в свої руки спільноти одного з найбільших рітейлерів України, нам необхідно було побудувати чітку стратегію розвитку на рік з прогнозом KPI і, головне, пов'язати online і offline комунікації.

Так як лінія магазинів EVA це виключно оффлайновий ритейлер, ми зосередилися не лише на контентній стратегії та комунікації зі споживачами. Ми розробили активацію, яка дозволила одночасно комунікувати із споживачами, мала вірусну механіку і при цьому не була примітивним конкурсом.

Євген Сафонов керівник відділу SMM, promodo
На даному етапі ми вважаємо наше партнерство досить успішним. Про це говорять і кількісні показники зростання наших спільнот, і загальний настрій наших фанів. Менш ніж за рік співпраці спільними зусиллями ми створили певний мікроклімат в наших групах, що дозволяє нашим дівчаткам відчувати себе потрібними і бути почутими. І вони це цінують. У соціальній мережі «Фейсбук» був реалізований досить складний ігровий проект «Бандломатор», на стадії розробки ще кілька, але процес реалізації та віддачу по ним ми зможемо проаналізувати після запуску. Можна з упевненістю сказати, що завдяки контентній політиці ми «відбудувалися» від конкурентів і виробили ненав'язливий і в той же час впізнаваний стиль подачі інформації. Звичайно ж, у будь-якій роботі, і особливо в творчій, нерідко виникають і дискусії, і спірні ситуації. Іноді - останнє слово за нами, іноді - за ними. Все залежить від об'єктивного погляду на проблему і аргументації. Але ми завжди намагаємося знайти конструктивне рішення і йдемо одне одному назустріч. Сподіваємося, що налагоджена система взаємодії буде збережена, і заплановані проекти будуть блискуче реалізовані. Ганна Гришина директор з маркетингу Лінії магазинів EVA

Рішення

Через особливості Вконтакті, активація під Вконтакті не була реалізована. Але це не завадило нам зосередитися на контентній стратегії і отримати вражаючі результати
Відвідуваність
Зростання аудиторії
Основний інструмент вирішення завдання в Facebook — активація «Бандломатор»

Це програмна активація, механіка якої являє собою певний гібрид з однорукого бандита і вигідних пропозицій від Лінії магазинів EVA. Кожному користувачеві пропонувалося 10 спроб прокрутити барабан, щоб отримати знижку (20-40%) або виграти безкоштовний набір.

Вірусна складова активації

Як тільки у гравця закінчувалися спроби, він міг отримати ще 10 спроб, запросивши до спільноти 5 своїх друзів. Таким чином, ми давали можливість людині отримати приз і отримали велике вірусне охоплення.

Особливості активації

Ми синхронізували додаток і офлайнову CRM в магазинах EVA. Тобто користувач міг роздрукувати знижку прямо з програми (або отримати на свій email), прийти в магазин, купити товар і отримати на нього зазначену знижку (що багато і робили).

Кожен учасник ставав потенційним носієм вірусу. Вартість одного залученого гравця зменшувалася в п'ять разів і більше, тому що практично кожен учасник запрошував, після закінчення спроб, своїх друзів до спільноти EVA.

Ми мінімізували відсоток участі так званих «призоловів». Ми не дарували нікому айфонів, але давали користувачам дійсно те, що їм потрібно в повсякденному житті з ігрової складової.

Ігрова механіка викликала бурхливе зростання спільноти та залучення дійсної лояльної аудиторії, яка залишилася в співтоваристві, а не натовпу безіменних призоловів.

Механіка «Бандломатора» універсальна і може використовуватися неодноразово. Ми заклали можливість міняти набори і, залежно від потреб клієнта або сезонності, можемо запускати активацію. Тим самим збільшуючи не тільки лояльну аудиторію і кількість підписників, а й продажів клієнта.

Контентная стратегія

Ми розділили аудиторію Вконтакті і Facebook. І пильну увагу приділили психології сприйняття. Тому контентна стратегія була прихильно сприйнята користувачами.

Результати

Відвідуваність

Зростання аудиторії

Охоплення

Активність користувачів

Iнші проекти

Вартість конв.
2 рази
Продажів
+30%
Трафік
+106,15%
+600%
Трафік
<4,21%
Відмов

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Контакти

contact@promodo.com

 

Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
04070, м. Київ,
вул. Ігоревська, 1/8,
офіс 16

Харків, Україна
+380 57 759-84-19
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
вул. 23 Серпня,
31Б, офіс 305

Лінкольн, Англія
+44 0203 137-66-81
пн–пт. 1200–2000
The Terrace AT5,
Grantham Street,
Lincoln, LN2 1BD

Алмати, Казахстан
+7 727 346-92-21
пн–пт. 1000–1900
050004, м. Алмати,
вул. Кунаєва 43,
офіс 207