Лінія магазинів EVA входить до трійки лідерів мереж формату дрогері в Україні (товари парфумерно-косметичної групи, засоби особистої гігієни, побутова хімія, біжутерія та аксесуари). Включає в себе більше 256 магазинів і 3000 співробітників.
Збільшити лояльну аудиторію бренду в соціальних мережах. Підвищити охоплення. Підвищити впізнаваність бренду. Розробити і реалізувати концепт інтегрованої рекламної кампанії. Поєднати онлайн і оффлайн комунікації
Це програмна активація, механіка якої являє собою певний гібрид з однорукого бандита і вигідних пропозицій від Лінії магазинів EVA. Кожному користувачеві пропонувалося 10 спроб прокрутити барабан, щоб отримати знижку (20-40%) або виграти безкоштовний набір.
Як тільки у гравця закінчувалися спроби, він міг отримати ще 10 спроб, запросивши до спільноти 5 своїх друзів. Таким чином, ми давали можливість людині отримати приз і отримали велике вірусне охоплення.
Ми синхронізували додаток і офлайнову CRM в магазинах EVA. Тобто користувач міг роздрукувати знижку прямо з програми (або отримати на свій email), прийти в магазин, купити товар і отримати на нього зазначену знижку (що багато і робили).
Кожен учасник ставав потенційним носієм вірусу. Вартість одного залученого гравця зменшувалася в п'ять разів і більше, тому що практично кожен учасник запрошував, після закінчення спроб, своїх друзів до спільноти EVA.
Ми мінімізували відсоток участі так званих «призоловів». Ми не дарували нікому айфонів, але давали користувачам дійсно те, що їм потрібно в повсякденному житті з ігрової складової.
Ігрова механіка викликала бурхливе зростання спільноти та залучення дійсної лояльної аудиторії, яка залишилася в співтоваристві, а не натовпу безіменних призоловів.
Механіка «Бандломатора» універсальна і може використовуватися неодноразово. Ми заклали можливість міняти набори і, залежно від потреб клієнта або сезонності, можемо запускати активацію. Тим самим збільшуючи не тільки лояльну аудиторію і кількість підписників, а й продажів клієнта.
Ми розділили аудиторію Вконтакті і Facebook. І пильну увагу приділили психології сприйняття. Тому контентна стратегія була прихильно сприйнята користувачами.
На вказаний email
ми відправили лист з підтвердженням
підписки на розсилку
Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
01033, м. Київ,
вул. Сім'ї Прахових, 50,
Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
ул. Отакара Яроша, 18
Львів, Україна
пн–пт. 1000–1900
79041, м. Львів,
вул. Героїв УПА, 73,
корпус 10
Дніпро, Україна
Завдання
Беручи в свої руки спільноти одного з найбільших рітейлерів України, нам необхідно було побудувати чітку стратегію розвитку на рік з прогнозом KPI і, головне, пов'язати online і offline комунікації.
Так як лінія магазинів EVA це виключно оффлайновий ритейлер, ми зосередилися не лише на контентній стратегії та комунікації зі споживачами. Ми розробили активацію, яка дозволила одночасно комунікувати із споживачами, мала вірусну механіку і при цьому не була примітивним конкурсом.
Євген Сафонов керівник відділу SMM, promodo