Універсальний кейс

Жіночий журнал Elle

Кейс з пошукового просування сайту ЗМІ.
Клієнт

Elle - найпопулярніший в Росії журнал про моду, красу та стиль життя. Elle сьогодні - це журнал і величезна мультимедійна платформа, яка об'єднує всі прогресивні формати інтернет-простору. Постійно зростаючий і оновлюючийся сайт Elle.ru, інтерактивна Elle Ipad-версія, мобільний додаток і групи в соціальних мережах, що динамічно розвиваються - Elle доступний читачам у всіх форматах.

Завдання

Сайт Elle.ru має у своєму розпорядженні велику кількість контенту. Саме тому, одним з ключових завдань керівництвом проекту було позначено поліпшення видимості сайту в пошукових системах.

Команда проекту
Зося Стеценко
менеджер проекту, Promodo
Олександр Качковський
Керівник відділу пошукового маркетингу сайтів електронної комерції, Promodo
Сергій Попельнюх
Спеціаліст з просування web-проектів, Promodo

Наші журналісти та редактори невпинно трудяться над створенням по-справжньому якісного і цікавого нашої цільової аудиторії контенту. Однак ми зрозуміли, що просто створити хороший контент недостатньо, щоб домогтися прихильності пошукових систем. Нам було важливо знайти стратегічного партнера, який володів би експертизою та успішним досвідом роботи з великими виданнями та ЗМІ. Партнера, який допоміг би нам не тільки поліпшити наш сайт для пошукових систем, але і впровадити пошуковий маркетинг в наші внутрішні процеси.

Юлія Душутіна Керівник проекту Elle.ru
Методи просування відеоконтенту не так глибоко вивчені, а алгоритми ранжування відео істотно відрізняються від пошукового маркетингу. Таким чином, перед нами постало нестандартне завдання. Олександр Качковський Керівник відділу пошукового маркетингу сайтів електронної комерції, Promodo

Рішення

У ході спільного спілкування було виявлено кілька напрямків робіт, які могли б істотно поліпшити видимість сайту Elle.ru в пошукових системах

Пошук і усунення технічних проблем

Побудова схеми співпраці з редакторами розділів і авторами статей з метою впровадити пошуковий маркетинг у внутрішні процеси, поліпшити видимість створюваного контенту

Робота із зовнішніми факторами для підвищення загального рівня авторитетності сайту і поліпшення ранжування сторінок сайту

Технічні поліпшення

У ході аналізу було виявлено ряд проблем з кодами відповідей сервера, які ускладнювали індексацію сайту пошуковими системами.

Виявлено постійно зростаючу кількість 404 помилок

Також було виявлено постійно зростаючу кількість 404 помилок, які суттєво ускладнювали роботу роботам пошукових систем. Кожна пошукова система лімітує час, що виділяється павуку-сканеру на кожен сайт. І якщо цей час витрачається неефективно, сканер може просто не дістатися до потрібних сторінок, і вони не будуть представлені належним чином в пошуковій видачі.

Крім цього, на етапі аудиту сайту було виявлено ряд зауважень, а також запропоновані рішення по

Створенню XML карти сайту

Оптимізації змісту файлу robots.txt

Коригування сторінки 404 помилки

Усуненню сторінок дублікатів

Оптимізації сторінок пагінації

Впровадження пошукового маркетингу в бізнес-процеси Elle

Одним із ключових факторів в успішному результаті стало впровадження принципово нового підходу до створення контенту на сайті Elle.ru. Спільно розроблена схема роботи полягає в попередньому опрацюванні календарного плану контенту на найближчий місяць:

З переліку тем матеріалів, які плануються до публікації в найближчому місяці, відбираються найбільш перспективні з погляду залучення відвідувачів з безкоштовного пошуку

Під дані плановані публікації готуються технічні рекомендації, використання яких дозволить значно підвищити видимість подібних публікацій в пошукових системах

Також за допомогою аналізу користувальницького попиту фахівцями Promodo регулярно готувався список перспективних тем для висвітлення на сайті Elle.ru

Робота із зовнішніми факторами

Робота із зовнішніми факторами носила локальний характер для того, щоб підстьобнути розвиток певних розділів і рубрик сайту, а також поліпшити видимість по ряду ключових високочастотних запитів. Даний напрямок роботи мав допоміжне значення.

Результати

Результатом співпраці компаній Elle і Promodo стало:

Збільшення відвідуваності сайту з неоплачуваного пошуку на 106,15% а 11 місяців активної роботи в порівнянні з аналогічним проміжком часу роком раніше
Зниження кількості сторінок, що віддає код відповіді сервера 404
Динаміка зростання безкоштовного пошукового трафіку з моменту початку співпраці

За рахунок внутрішньої оптимізації сайту, роботи з темами і впровадженням пошукового маркетингу в повсякденну роботу компанії Elle, нам вдалося суттєво збільшити відвідуваність сайту Elle.ru. Особливо важливою стала організація комфортного взаємодії між співробітниками редакції та технічними фахівцями Promodo. У видавничій справі дуже важливо мати можливість швидко вирішити будь-яке технічне питання, тому висока швидкість отримання зворотного зв'язку дуже важлива для нас. Ми постійно на зв'язку з Promodo, а вони - з нами, і це дає відмінний результат.

Юлія Душутіна Керівник проекту Elle.ru

Iнші проекти

Продажів
+10%
Варт. залуч.
-15%
Трафік
+437%
Топ 10
+82%
Трафік
+224%
Топ 10
98%

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Контакти

contact@promodo.com

 

Київ, Україна
+380 44 201-10-21
пн–пт. 1000–1900
04070, м. Київ,
вул. Ігоревська, 1/8,
офіс 16

Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
вул. 23 Серпня,
31Б, офіс 305

Лінкольн, Англія
+44 0203 137-66-81
пн–пт. 1200–2000
The Terrace AT5,
Grantham Street,
Lincoln, LN2 1BD

Алмати, Казахстан
+7 727 346-92-21
пн–пт. 1000–1900
050004, м. Алмати,
вул. Кунаєва 43,
офіс 207