Elle - найпопулярніший в Росії журнал про моду, красу та стиль життя. Elle сьогодні - це журнал і величезна мультимедійна платформа, яка об'єднує всі прогресивні формати інтернет-простору. Постійно зростаючий і оновлюючийся сайт Elle.ru, інтерактивна Elle Ipad-версія, мобільний додаток і групи в соціальних мережах, що динамічно розвиваються - Elle доступний читачам у всіх форматах.
Сайт Elle.ru має у своєму розпорядженні велику кількість контенту. Саме тому, одним з ключових завдань керівництвом проекту було позначено поліпшення видимості сайту в пошукових системах.
Пошук і усунення технічних проблем
Побудова схеми співпраці з редакторами розділів і авторами статей з метою впровадити пошуковий маркетинг у внутрішні процеси, поліпшити видимість створюваного контенту
Робота із зовнішніми факторами для підвищення загального рівня авторитетності сайту і поліпшення ранжування сторінок сайту
У ході аналізу було виявлено ряд проблем з кодами відповідей сервера, які ускладнювали індексацію сайту пошуковими системами.
Також було виявлено постійно зростаючу кількість 404 помилок, які суттєво ускладнювали роботу роботам пошукових систем. Кожна пошукова система лімітує час, що виділяється павуку-сканеру на кожен сайт. І якщо цей час витрачається неефективно, сканер може просто не дістатися до потрібних сторінок, і вони не будуть представлені належним чином в пошуковій видачі.
Створенню XML карти сайту
Оптимізації змісту файлу robots.txt
Коригування сторінки 404 помилки
Усуненню сторінок дублікатів
Оптимізації сторінок пагінації
Одним із ключових факторів в успішному результаті стало впровадження принципово нового підходу до створення контенту на сайті Elle.ru. Спільно розроблена схема роботи полягає в попередньому опрацюванні календарного плану контенту на найближчий місяць:
З переліку тем матеріалів, які плануються до публікації в найближчому місяці, відбираються найбільш перспективні з погляду залучення відвідувачів з безкоштовного пошуку
Під дані плановані публікації готуються технічні рекомендації, використання яких дозволить значно підвищити видимість подібних публікацій в пошукових системах
Також за допомогою аналізу користувальницького попиту фахівцями Promodo регулярно готувався список перспективних тем для висвітлення на сайті Elle.ru
Робота із зовнішніми факторами носила локальний характер для того, щоб підстьобнути розвиток певних розділів і рубрик сайту, а також поліпшити видимість по ряду ключових високочастотних запитів. Даний напрямок роботи мав допоміжне значення.
Результатом співпраці компаній Elle і Promodo стало:
За рахунок внутрішньої оптимізації сайту, роботи з темами і впровадженням пошукового маркетингу в повсякденну роботу компанії Elle, нам вдалося суттєво збільшити відвідуваність сайту Elle.ru. Особливо важливою стала організація комфортного взаємодії між співробітниками редакції та технічними фахівцями Promodo. У видавничій справі дуже важливо мати можливість швидко вирішити будь-яке технічне питання, тому висока швидкість отримання зворотного зв'язку дуже важлива для нас. Ми постійно на зв'язку з Promodo, а вони - з нами, і це дає відмінний результат.
На вказаний email
ми відправили лист з підтвердженням
підписки на розсилку
Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
01033, м. Київ,
вул. Сім'ї Прахових, 50,
Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
ул. Отакара Яроша, 18
Львів, Україна
пн–пт. 1000–1900
79041, м. Львів,
вул. Героїв УПА, 73,
корпус 10
Дніпро, Україна
Наші журналісти та редактори невпинно трудяться над створенням по-справжньому якісного і цікавого нашої цільової аудиторії контенту. Однак ми зрозуміли, що просто створити хороший контент недостатньо, щоб домогтися прихильності пошукових систем. Нам було важливо знайти стратегічного партнера, який володів би експертизою та успішним досвідом роботи з великими виданнями та ЗМІ. Партнера, який допоміг би нам не тільки поліпшити наш сайт для пошукових систем, але і впровадити пошуковий маркетинг в наші внутрішні процеси.
Юлія Душутіна Керівник проекту Elle.ru