Універсальний кейс

Дека

Кейс з поліпшення комерційних показників сайту (зниження вартості конверсії) шляхом перепроектування, поліпшення юзабіліті його ключових сторінок.
Клієнт

Deka — мережа магазинів з продажу годинників, що має понад 30 представництв в Україні, на ринку — з 1993 року. Інтернет-магазин засновано в 2007 році.

Задача

Визначити комерційні показники сайту, перепроектувати його ключові сторінки, переробити дизайн, істотно не змінюючи концепт проекту. Збільшити рівень конверсії сайту мінімум на 20% за рахунок зміни сторінок сайту, процесу покупки і оформлення товару, вимірювати підсумкову ефективність змін.

Команда проекту
Олександра Міщенко
Керівник відділу менеджерів проектів, Promodo
Олексій Кириченко
Проектувальник і дизайнер інтерфейсів, Promodo
Марина Рящікова
Керівник відділу юзабіліті, Promodo

Ввідні дані

Клієнт співпрацює з компанією у двох напрямках: пошукове просування сайту та контекстна реклама. Забезпечуючи необхідний рівень продажів рекламними інструментами, було прийнято рішення щодо поліпшення посадкових сторінок з метою зменшення вартості залучення покупців магазину.

Інструментарій
кейса

Пошуковий
маркетинг
Контекстна
реклама
Медійна реклама
на YouTube
Юзабіліті проектування, дизайн

Рішення

Повністю перероблено інформаційну архітектуру сайту

Полегшено процес вибору товару. На головній і портальних сторінках додано «точки входу» відповідно до ментальних моделей покупців.

Новий дизайн

Зроблено новий дизайн всіх сторінок сайту, при цьому збереглася впізнаваність, основний концепт проекту залишився незмінним. Додано конверсійні елементи на сторінки: воблери «топ продажів», «знижка» та інші. Структуровано верстку опису товару.

Блоки додаткових продажів

Впроваджено блоки додаткових продажів: схожі і вже переглянуті товари, блок підтримки користувачів. Зменшено «візуальний шум» з метою утримати увагу покупця на товарі.

Робота над сторінками сайту

Було
Стало
Зміни головної сторінки
Було
Стало
Зміни каталогу
Було
Стало
Сторінка товару

Результати

Результатом тривалої співпраці компаній Deka і Promodo стало:

  • Збільшення
    конверсії на
    40%
  • Зменшення показника
    відмов на
    4,21%

Вплив візуального оформлення товару

Припущення про те, що на показник відмов впливає також якість візуального оформлення товару і обсяг тексту, частково підтвердилося.

Час, проведений на сайті

Припущення про те, що час, проведений на сайті, пов’язаний з якістю дизайну або об’ємом тексту на сторінці, частково підтвердилося.

  • 5 хв. 20 сек. всі відвідини
  • 26 хв. 2 сек. тільки ті, хто купив

Середній час, проведений на сайті, у покупців є значно вищим, ніж
у відвідувачів, які не робили покупки.

Окупність

Редизайн магазину
окупився за півтора місяця

1,5

Що далі

Поліпшення
видимості проекту

Поліпшення видимості проекту за запитами, пов’язаними з бренд-назвами годинників, збільшення загальної частки пошукового трафіку сайту

Поліпшення
комерційних
показників

Поліпшення комерційних показників мобільної версії сайту, створення адаптивної верстки

A/B тестування
картки товару

A/B тестування картки товару, поліпшення процесу вибору і покупки товару

Iнші проекти

Частка трафіку
2 рази
Продажів
+225%
Конверсії
+48,2%
Виручки
+38%
Дохід
+38,69%
Продажі
+56,60%

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Обговорити задачу

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Контакти

contact@promodo.com

 

Київ, Україна
+380 44 201-10-21
пн–пт. 1000–1900
04070, м. Київ,
вул. Ігоревська, 1/8,
офіс 16

Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
вул. 23 Серпня,
31Б, офіс 305

Лінкольн, Англія
+44 0203 137-66-81
пн–пт. 1200–2000
The Terrace AT5,
Grantham Street,
Lincoln, LN2 1BD

Алмати, Казахстан
+7 727 346-92-21
пн–пт. 1000–1900
050004, м. Алмати,
вул. Кунаєва 43,
офіс 207