Кейс із просування в соцмережах
Клієнт

COMFY - перший мультіканальний ритейлер побутової техніки та електроніки в Україні.

Цілі
  • збільшити число передплатників;
  • Олюднити» акаунти СOMFY в соцмережах;
  • створити емоційний контент, який втягує.

Девіз COMFY - ми працюємо з людьми і для людей!

Саша Жиляєв Head of Digital & Brand, COMFY

Спільноти COMFY в соцмережах – не платформи продажів, не комерційні акаунти і не «пастки» для користувачів. Основні вектори розвитку компанії в соціальних медіа: імідж, впізнаваність і комунікація. Бренд вибудовує довірчі, дружні відносини з передплатниками, його головним активом є люди. З огляду на цей підхід, перед нами стоять кілька завдань.

Завдання:
  • повний перехід на унікальний контент;
  • вироблення єдиного стилю публікацій в соцмережах;
  • перехід від комерційного характеру в сторону емоційного контенту, що приваблює.

пуш = щастя

Креативне агенство Banda розробило нового персонажа, що відображає цінності COMFY. Пуш - не просто персонаж. Це матеріал, який символізує щастя і емоції від нової покупки. Яскравий, доброзичливий і майже відчутно приємний, він може прийняти будь-яку форму.

Що вміє Пуш:

  • • може акцентувати увагу на важливому і розважати;
  • • в ньому можна сховати різні штуки;
  • • він навіть погуляє з собакою і приміряє гаджет для огляду.
Facebook до старту робіт

Робота над проектом велася з серпня 2017 року. За цей період ми значно переробили підхід до ведення соцмереж COMFY. Раніше велика частина постів грунтувалася на фотозвітах з заходів, життя магазинів і акціях, не вистачало публікацій, корисних для підписників.

Контент перед початком робіт

Апгрейд спільноти

Нашим завданням стало надання передплатникам не тільки розважального, а й корисного контенту, який був би цікавий аудиторії і описував складні речі простою мовою.

facebook

Інфографіка

Замість чергових знижок і акцій публікується корисний, інформативний контент, який передплатники із задоволенням читають і шейрять у себе на сторінках.

Розважальний контент

COMFY завжди в тренді і стежить за останніми технічними новинками, кінопрем'єрами і іншими інфоприводами, які цікаві цільовій аудиторії.

Рубрикатор

Розробка постійно діючого рубрикатора додала систему в публікації і сформувала постійні рубрики, через які формується сприйняття бренду передплатниками.

Нові рубрики «Опитування» і «Дай оцінку»

COMFY постійно знаходиться в контакті зі своїми передплатниками. Нові рубрики допомагають налагодити комунікацію з користувачами і розбавити корисний контент ігровими механіками.

Рубрика "Угадайка"

За допомогою готового набору емодзі ми відображаємо сюжет або ключові елементи книги/фільму/серіала. Передплатникам залишається зібрати пазл і написати свій варіант в коментарях.

Анімація привертає увагу, урізноманітнює контент і користується популярністю у користувачів, особливо якщо публікація присвячена відповідному інфоприводу:

Після презентації Apple ми
нагадали передплатникам про нові
фішках Series 4 оригінальним
способом: заанімірували
під «однорукого бандита».

Star Wars Day щорічно святкується
фанами 4 травня. Гіфки допомагають гікам
визначитися з вибором гаджета в
тематиці улюбленої епопеї і
здійснити покупку онлайн.

Новий функціонал Facebook

Повністю змінилася концепція рубрики унікальних фото в Facebook. На зміну нудним звітам з заходів та стокових фото прийшли інтерактивні 3D-пости з посилом, який залучає:

Новий підхід до розіграшів

COMFY проводить в середньому 13 розіграшів на місяць. Перелік призів різноманітний - від квитків в кіно до iPhone XS Max. Розробка єдиного стилю для таких постів за вересень-листопад 2018 принесла зростання числа нових передплатників на 98%. Збільшилися також і інші показники:

Середнє число
розіграшів на місяць

Середнє охоплення
розіграшів на місяць

Кількість учасників
розіграшів на місяць

Поточний вигляд розіграшів
після розробки єдиного стилю

Охоплення: 744 917

Лайки: 11 438

Коментарі: 17 659

Репости: 12 140

Охоплення: 523 120

Лайки: 7 180

Коментарі: 14 400

Репости: 6 435

Охоплення: 209 559

Лайки: 3 672

Коментарі: 5 056

Репости: 3 070

Охоплення: 126 336

Лайки: 2 303

Коментарі: 3 643

Репости: 2 786

instagram

Новий підхід до ведення Instagram-аккаунта

До підключення команди Promodo до роботи більшість контенту в Instagram-акаунті грунтувалося на стокових картинках і фото з роздрібних магазинів COMFY.

Після апгрейда він придбав естетику і єдиний стиль, наповнився корисною і цікавою інформацією, отримав продуманий рубрикатор і унікальний фотоконтент.

До

Після

Shopping-теги

Компанія COMFY однією з перших почала тестувати Shopping Tags в Україні. Мітки на фото в Instagram дозволяють користувачеві дізнатися всю необхідну йому інформацію про товар в один клік.

  • • налагоджують канал комунікації між брендом і користувачем;
  • • дозволяють швидко і зручно замовити товар на сайті.
Instagram Stories

Instagram Stories - хороший інструмент залучення користувачів в життя бренду. 65% передплатників дивляться сторіз, і лише потім переходять до постів.

Сторіз COMFY живі й актуальні Вони розважають передплатників, дають корисну інформацію і підводять підсумки розіграшів. Героями сторіз при цьому виступають співробітники магазинів COMFY.

Як створюється контент

Замість стокових зображень в спільнотах COMFY публікується унікальний фотоконтент, створений нашими SMM-фахівцями. Так виглядає процес і фактичний результат:

результати

Хоча нашим першочерговим завданням було підвищення впізнаваності бренду і рівня його комунікації з передплатниками, лояльність користувачів висловилася в зростанні транзакцій і доходу від онлайн-продажів.

Користувачі

Сеанси

Транзакції

Дохід

Зростання показників Facebook

Кількість передплатників

Органічне охоплення

Загальне охоплення

Залучених користувачів

Зростання показників Instagram

Передплатники

Середня кількість
лайків на пост

Середнє число
коментарів на пост

команда
Promodo
  • Керівник
    Digital відділу

    Рустам
    Алієв

  • PPC Lead

    Ігор
    Старушок

  • Фотограф/крафтмейкер

    Аліса
    Міроненко

  • Дизайнер

    Діма
    Кліменко

  • Копірайтер

    Віта
    Солодовник

  • Контент менеджер

    Даша
    Татєвосян

Comfy:
  • Head of Digital&
    Brand

    Саша
    Жиляєв

  • Керівник групи
    онлайн-просування

    Тоня
    Бєляєва

  • Провідний SMM-
    спеціаліст

    Соня
    Співаковська

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Контакти

[email protected]

 

Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
04070, м. Київ,
вул. Ігоревська, 1/8,
офіс 16

Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
вул. 23 Серпня,
31Б, офіс 305

Львов, Україна
пн–пт. 1000–1900
61072, г. Львов,
ул. Героев УПА 73,
корпус 10