COMFY — один з лідерів роздрібного ринку побутової техніки та електроніки в мережевому сегменті. Також на сьогодні мережа представлена більше ніж 75-ма сучасними магазинами в 40-ка містах України. Comfy — це перший роздрібний продавець в Україні, який активно розвиває багатоканальні продажі. Це означає, що покупець може придбати товар в будь-який зручний спосіб: в онлайн- чи фізичному магазині, через центр додзвонів і мобільний додаток. На сайті представлено більше ніж 20000 назв товарів, серед яких ексклюзивні моделі побутової техніки, електроніки та аксесуарів.
Збільшення обсягу онлайн продажів.
Залучення потенційних покупців за більш доступну ціну.
Команда Promodo має тривалий успішний досвід роботи над проектом COMFY, про це можна прочитати в нашому першому кейсі. Одним з бізнес-рішень для цього проекту стало підключення функції ремаркетингу в межах кампанії з контекстної реклами в Google AdWords.
Ремаркетинг дозволяє показувати контекстну рекламу користувачам, які вже відвідували цільовий ресурс і проглядали сторінки товарів. Коли такий користувач заходить на сайт контекстно-медійної мережі Google, він бачить оголошення, клікнувши на яке він може повернутися в інтернет-магазин і завершити покупку. Цей інструмент дозволяє звертатися безпосередньо до зацікавленої аудиторії.
Недоліком такого піходу є його ресурсо-витратність - необхідність відтворення візуальної складової рекламних оголошень (креативів).
Одночасно, команді Promodo було надано задачу збільшити обсяг продажів з сайту, не виходячи за межі заданого рекламного бюджету.
Додатково до основних рекламних кампаній в GDN було вирішено підключити динамічний ремаркетінг в сервісах DoubleClick і GoogleAdwords. Він має низку істотних відмінностей від класичного ремаркетингу, які дозволяють більш гнучко налаштовувати показ рекламних оголошень користувачеві з цільової аудиторії.
Таким чином, використовуючи такий вид ремаркетингу, зникає необхідність:
створення аудиторій ремаркетингу для кожної категорії сайту;
створення великої кількості рекламних кампаній;
постійних змін в креативах: товари, ціни та под.
Динамічний ремаркетинг може істотно відрізнятися в залежності від обраного сервісу і цілей замовника. Розглянемо основні відмінності динамічних ремаркетінгових кампаній в сервісах AdWords і DoubleClick від класичного ремаркетингу:
В обох сервісах для просування проекту COMFY був підключений динамічний ремаркетинг, який в підсумку виявляється вигіднішим, ніж звичайні рекламні кампанії. Застосування цієї функції дозволяє здійснювати транзакцію за меншу кількість кроків і знизити показник відмов. Одночасно зростає вірогідність того, що користувач конвертується в покупця. Такий вид ремаркетингу ідеально підходить для того, щоб залучати на сайт великого ecommerce-проекту найбільш релевантний трафік, поступово скорочуючи обсяг рекламних витрат.
Перехід з ремаркетингу AdWords на динамічний ремаркетінг Doubleclick дозволив за вказаний період, по-перше, скоротити бюджет на залучення нових відвідувачів сайту в 5 разів, а, по-друге, отримати більш цільовий трафік з користувачів, безпосередньо зацікавлених у придбанні товару.
Проводячи порівняльний аналіз цих інструментів за 12 місяців роботи над проектом, можна з впевненістю сказати, що Doubleclick є ефективніший і рентабельнішій:
Також, незважаючи на те, що середня ціна за клік за весь період по ремаркетингу в DoubleClick зросла на 18%, середній рівень конверсії (відношення кількості конверсій / до кількості кліків) - склав 202%.
Таким чином, за рахунок більшої ефективності динамічних оголошень середня ціна кожної конверсії значно падає і компенсує незначне зростання ціни на клік, і доводить, що вартість залучення нового користувача на цільову сторінку зменшується.
Необхідно для підвищення ефективності показу графічних рекламних оголошень.
Об'єднання цільової аудиторії в рекламні групи дозволяє показувати відвідувачам більш персоналізовані рекламні оголошення.
Забезпечить охоплення майданчиків, які не входять до Google Display Network.
Підключення рекламних кампаній для мобільних пристроїв і забезпечення їх креативами.
На вказаний email
ми відправили лист з підтвердженням
підписки на розсилку
Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
03150, м. Київ,
вул. Німецька, 1/32,
Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
ул. Отакара Яроша, 18
Львів, Україна
пн–пт. 1000–1900
79041, м. Львів,
вул. Героїв УПА, 73,
корпус 10
Із компанією Comfy ми є партнерами вже більше двох років і завжди шукаємо найбільш ефективні рішення у нашому співробітництві. Вдосконалення – це безперервний процес, якого ми дотримуємося разом із командою Comfy. Запуск кампаній у Doubleclick – одно із саме тих рішень, що дозволило обсягу продажів вирости при збереженні поточного бюджету.
Юлія Яценко МЕНЕДЖЕР ПРОЕКТІВ, PROMODO