Універсальний кейс

Comfy.ua

Перший багатоканальний роздрібний продавець в Україні і лідер роздрібного ринку побутової техніки та електроніки в мережевому сегменті
Кейс з впровадження в проект динамічного ремаркетингу DoubleClick
Клієнт

COMFY — один з лідерів роздрібного ринку побутової техніки та електроніки в мережевому сегменті. Також на сьогодні мережа представлена більше ніж 75-ма сучасними магазинами в 40-ка містах України. Comfy — це перший роздрібний продавець в Україні, який активно розвиває багатоканальні продажі. Це означає, що покупець може придбати товар в будь-який зручний спосіб: в онлайн- чи фізичному магазині, через центр додзвонів і мобільний додаток. На сайті представлено більше ніж 20000 назв товарів, серед яких ексклюзивні моделі побутової техніки, електроніки та аксесуарів.

Завдання

Збільшення обсягу онлайн продажів.

Залучення потенційних покупців за більш доступну ціну.

Команда проекту
Юлія Яценко
МЕНЕДЖЕР ПРОЕКТІВ, PROMODO
Артем Мудрак
ЗАСТУПНИК КЕРІВНИКА ВІДДІЛУ КОНТЕКСТНОЇ РЕКЛАМИ, PROMODO
Ілля Караманов
ПРОВІДНИЙ СПЕЦІАЛІСТ З КОНТЕКСТНОЇ РЕКЛАМИ, PROMODO
Генадій Сабо
ПРОВІДНИЙ СПЕЦІАЛІСТ З КОНТЕКСТНОЇ РЕКЛАМИ, PROMODO

Із компанією Comfy ми є партнерами вже більше двох років і завжди шукаємо найбільш ефективні рішення у нашому співробітництві. Вдосконалення – це безперервний процес, якого ми дотримуємося разом із командою Comfy. Запуск кампаній у Doubleclick – одно із саме тих рішень, що дозволило обсягу продажів вирости при збереженні поточного бюджету.

Юлія Яценко МЕНЕДЖЕР ПРОЕКТІВ, PROMODO

Вхідні дані

Команда Promodo має тривалий успішний досвід роботи над проектом COMFY, про це можна прочитати в нашому першому кейсі. Одним з бізнес-рішень для цього проекту стало підключення функції ремаркетингу в межах кампанії з контекстної реклами в Google AdWords.

Ремаркетинг дозволяє показувати контекстну рекламу користувачам, які вже відвідували цільовий ресурс і проглядали сторінки товарів. Коли такий користувач заходить на сайт контекстно-медійної мережі Google, він бачить оголошення, клікнувши на яке він може повернутися в інтернет-магазин і завершити покупку. Цей інструмент дозволяє звертатися безпосередньо до зацікавленої аудиторії.

Недоліком такого піходу є його ресурсо-витратність - необхідність відтворення візуальної складової рекламних оголошень (креативів).

Одночасно, команді Promodo було надано задачу збільшити обсяг продажів з сайту, не виходячи за межі заданого рекламного бюджету.

Рішення

Додатково до основних рекламних кампаній в GDN було вирішено підключити динамічний ремаркетінг в сервісах DoubleClick і GoogleAdwords. Він має низку істотних відмінностей від класичного ремаркетингу, які дозволяють більш гнучко налаштовувати показ рекламних оголошень користувачеві з цільової аудиторії.

Таким чином, використовуючи такий вид ремаркетингу, зникає необхідність:

створення аудиторій ремаркетингу для кожної категорії сайту;

створення великої кількості рекламних кампаній;

постійних змін в креативах: товари, ціни та под.

Динамічний ремаркетинг може істотно відрізнятися в залежності від обраного сервісу і цілей замовника. Розглянемо основні відмінності динамічних ремаркетінгових кампаній в сервісах AdWords і DoubleClick від класичного ремаркетингу:

В обох сервісах для просування проекту COMFY був підключений динамічний ремаркетинг, який в підсумку виявляється вигіднішим, ніж звичайні рекламні кампанії. Застосування цієї функції дозволяє здійснювати транзакцію за меншу кількість кроків і знизити показник відмов. Одночасно зростає вірогідність того, що користувач конвертується в покупця. Такий вид ремаркетингу ідеально підходить для того, щоб залучати на сайт великого ecommerce-проекту найбільш релевантний трафік, поступово скорочуючи обсяг рекламних витрат.

Результати

Перехід з ремаркетингу AdWords на динамічний ремаркетінг Doubleclick дозволив за вказаний період, по-перше, скоротити бюджет на залучення нових відвідувачів сайту в 5 разів, а, по-друге, отримати більш цільовий трафік з користувачів, безпосередньо зацікавлених у придбанні товару.

Проводячи порівняльний аналіз цих інструментів за 12 місяців роботи над проектом, можна з впевненістю сказати, що Doubleclick є ефективніший і рентабельнішій:

Рекламний бюджет

Вартість конверсії

Кількість продажів

Також, незважаючи на те, що середня ціна за клік за весь період по ремаркетингу в DoubleClick зросла на 18%, середній рівень конверсії (відношення кількості конверсій / до кількості кліків) - склав 202%.

Таким чином, за рахунок більшої ефективності динамічних оголошень середня ціна кожної конверсії значно падає і компенсує незначне зростання ціни на клік, і доводить, що вартість залучення нового користувача на цільову сторінку зменшується.

Що далі?

A/B-тестування креативів.

Необхідно для підвищення ефективності показу графічних рекламних оголошень.

Розширена сегментація аудиторій ремаркетингу.

Об'єднання цільової аудиторії в рекламні групи дозволяє показувати відвідувачам більш персоналізовані рекламні оголошення.

Старт рекламних кампаній в інструменті DoubleClick Bid Manager.

Забезпечить охоплення майданчиків, які не входять до Google Display Network.

Забезпечення мобільного трафіку.

Підключення рекламних кампаній для мобільних пристроїв і забезпечення їх креативами.

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Обговорити задачу

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Контакти

contact@promodo.com

 

Київ, Україна
+380 44 201-10-21
пн–пт. 1000–1900
04070, м. Київ,
вул. Ігоревська, 1/8,
офіс 16

Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
вул. 23 Серпня,
31Б, офіс 305

Лінкольн, Англія
+44 0203 137-66-81
пн–пт. 1200–2000
The Terrace AT5,
Grantham Street,
Lincoln, LN2 1BD

Алмати, Казахстан
+7 727 346-92-21
пн–пт. 1000–1900
050004, м. Алмати,
вул. Кунаєва 43,
офіс 207