Унiверсальний кейс

Інтернет-магазин Comfy

Кейс з надання рекомендацій щодо підвищення ефективності віддачі від контекстної реклами.
Клієнт

Comfy — перший мультіканальний рітейлер в Україні, лідер роздрібного ринку побутової техніки та електроніки в мережевому сегменті. Наразі мережа представлена 82 сучасними магазинами у 40 містах України, її асортимент нараховує понад 10 000 найменувань, серед яких — ексклюзивні моделі побутової техніки, електроніки та аксесуарів. Придбати товар в Comfy можна будь-яким зручним способом: онлайн- або оффлайн — у магазині, за допомогою кол-центру або мобільного додатку.

Завдання

Аналіз поточного стану рекламного аккаунту Google.AdWords і надання рекомендацій щодо підвищення ефективності контекстної реклами.

Команда проекту
Рінат Магомедов
МЕНЕДЖЕР ПРОЕКТУ, PROMODO
Олексій Васюткін
Керівник відділу контекстної реклами, PROMODO
Максим Берещук
Провідний фахівець з контекстної реклами, Promodo
Артем Мудрак
Провідний фахівець з контекстної реклами, Promodo

Етапи аудиту

Перевірка правильності налаштувань рекламного аккаунту

Аналіз структури та налаштування рекламних кампаній

Аналіз контент-складової (ключових слів, мінус-слів,
рекламних оголошень)

Перевірка коректності налаштувань систем статистики та веб-аналітики

Рішення

Було виявлено наступні недоопрацювання структури аккаунту та стратегії проведення рекламних кампаній

Сфера пошукової реклами: структура аккаунту хаотична, що ускладнює проведення порівняльного аналізу показників продажів у кожній окремій категорії товару

Для низки кампаній неефективно використовувалося обмеження рекламних бюджетів

11 рекламних кампаній мали статус «обмежено за бюджетом». Оптимізований ліміт бюджету або оптимізовані ставки на слова в рамках цих рекламних кампаній могли б давати або більше переходів за нижчою вартістю в рамках цільового бюджету, або більше переходів в рамках розширеного бюджету.

Покази рекламних кампаній обмежені часовими рамками

Якщо результати рекламних розміщень в певний час є нижчими, варто їх не виключати, а працювати зі ставками за допомогою коефіцієнтів, досягаючи продажів у заданих KPI.

Частина рекламних кампаній без бренд-трафіку сайту показувала високу вартість конверсії

Структура рекламного аккаунту не дозволяла здійснювати якісний контроль і масштабування аккаунту та продажів за категоріями

Сегмент модельних запитів не опрацьовано належним чином. Слабо використовувалися модельні запити і можливості API

У більшості випадків словоформи містили ключові слова, які могли викликати покази за низкою різних моделей, тож релевантність і ефективність таких слів була низькою.

Наповнення словоформ не було здійснено належним чином

Задіяно було лише модифікатор широкої відповідності. Фразовий і точний типи відповідності не використовувалися. Подібна стратегія не дозволяє отримувати належного обсягу релевантного трафіку за низькою вартістю залучення.

Для забезпечення трафіку було задано високу ціну кліка. Завдання продажу в рамках KPI відходило на другий план

Наповнення словоформ не було здійснено належним чином

Частина медійної реклами GDN

Списки ремаркетингу опрацьовано слабо

Перевантажені інформацією, нечитабельнi банери

Не використовувалися обмеження на кількість показів унікальним користувачам

Були відсутні винятки у вигляді нерелевантних майданчиків і категорій сайтів

. Реклама не надавала належного охоплення

Бюджетні кошти використовувалися недостатньо ефективно, що позначалося на рівні конверсії, її вартості, а також на безпосередньому доході клієнта

Аудит показав, що рекламний аккаунт налаштовано не найкращим чином

Впровадження перерахованих вище рекомендацій дозволяло зробити припущення про поліпшення комерційних показників реклами мінімум на 30%

Було зроблено:

Повністю перероблено структуру аккаунту

Впроваджено рекомендації аудиту

Коректно налаштовано дані в Google.Analytics

Проведено чистку і додавання мінус-слів

Задіяно кампанії з ремаркетингу, запущено Beta-кампанію з динамічного ремаркетингу

Запущено кампанію з пошукового ремаркетингу

Задіяно API XML для запуску кампанії за усіма позиціями SKU

Розроблено нові flash-банери для постійної підтримки інтересу у користувачів,
зниження зростання ціни за клік

Оптимізовано роботу реклами Яндекс.Директ: пошукова реклама в Яндекс.Директ,
ремаркетинг в Яндекс.Директ

Закріплено чіткі показники KPI рекламних кампаній

Структура аккаунту:

Детально опрацьовано основні сегменти релевантного трафіку, такі як: брендовий трафік, категорія товару, категорія + бренд, модельний трафік. Обсяг ключових слів аккаунту виріс більш ніж у 10 разів

Задіяно унікальні для кожної категорії товару мінус-слова, базу загальних мінус-слів збільшено більш ніж у 5 разів

Задіяно внутрішні інструменти для опрацювання модельного вивантаження, що дозволило значно збільшити обсяг модельного трафіку

Детально перероблено схему роботи в GDN

Налаштування дозволило працювати з користувачем на всіх етапах його взаємодії з сайтом. Вироблено оптимальний баланс залучення нових користувачів і тих, хто вже відвідував сайт.

Результати

Результати першого місяця роботи показали великий приріст трафіку

Зростання трафіку склало 30%

ТРАФІК
ТРАФІК PROMODO
+30%

Бюджет рекламної кампанії скоротився

БЮДЖЕТ
БЮДЖЕТ PROMODO
–50%

Вартість кліка знизилася

СЕРЕДНЯ ВАРТІСТЬ КЛІКА
1
СЕРЕДНЯ ВАРТІСТЬ КЛІКА PROMODO
0,4

Поліпшення показників

Збільшився рівень конверсії

Значно збільшився обсяг конверсій

Збільшився середній чек

Значно збільшився дохід клієнта

Підсумок першого місяця роботи Google.AdWords

  • Зростання трафіку +30%
  • Економія бюджету  50%
  • Зростання кількості
    конверсій
    +30%
  • Збільшення
    виручки клієнта
    +76%

Підсумок першого місяця роботи Яндекс.Директ

  • Зростання трафіку +13%
  • Зростання кількості
    конверсій
    +78%
  • Збільшення
    виручки
    клієнта
    +75%

Динаміка за 3 місяці роботи Google.AdWords

Динаміка кількості конверсій

Динаміка виручки клієнта

Динаміка за 3 місяці роботи Яндекс.Директ

Динаміка кількості конверсій

Динаміка виручки клієнта

Підсумки порівняння останнього місяця роботи іншого агентства з третім місяцем нашої роботи

Google.AdWords

  • Зростання трафіку +191%
  • Економія бюджету  34%
  • Зростання кількості
    конверсій
    +166%
  • Збільшення
    виручки клієнта
    +176%

Підсумки порівняння останнього місяця роботи іншого агентства з третім місяцем нашої роботи

Яндекс.Директ

  • Зростання трафіку +107%
  • Зростання кількості
    конверсій
    +130%
  • Збільшення
    виручки клієнта
    +153%

Динаміка за 3 місяці роботи. Платний трафік

Динаміка кількості конверсій

Динаміка виручки клієнта

Підсумки порівняння останнього місяця роботи іншого агентства з третім місяцем нашої роботи

Платний трафік

  • Зростання трафіку +176%
  • Зростання кількості
    конверсій
    +160%
  • Збільшення
    виручки клієнта
    +173%

Також було прийнято рішення оптимізувати картку товару з метою полегшення процесу покупки товару

Прототипи картки

Картка після внесень змін

Рівень конверсії виріс на 131%



Що далі

Посилення і збільшення охоплення Google Display Networks за допомогою:

Інтеграції AdWords із системою Doubleclick

Запуску інструменту Google Catalog

Запуску інструменту Gmail Sponsored Promotions

Посилення і збільшення охоплення за рахунок
можливостей рекламної мережі Яндекса

Запуск відеокампаній YouTube

Посилення пошукової частини рекламних аккаунтів за допомогою:

Потокових коригувань на основі одержуваної
статистики

Більш глибокого опрацювання структури щодо
запитів користувачів

Впровадження останніх розробок на основі
API Google

Iнші проекти

Трафік
+405%
топ–1
57%
Охоплення
в 2 рази
Продажів
+43.3%
Трафік
+10,76%
Дохід
 +160,54%

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Обговорити задачу

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Контакти

contact@promodo.com

 

Київ, Україна
+380 44 201-10-21
пн–пт. 1000–1900
04070, м. Київ,
вул. Ігоревська, 1/8,
офіс 16

Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
вул. 23 Серпня,
31Б, офіс 305

Лінкольн, Англія
+44 0203 137-66-81
пн–пт. 1200–2000
The Terrace AT5,
Grantham Street,
Lincoln, LN2 1BD

Алмати, Казахстан
+7 727 346-92-21
пн–пт. 1000–1900
050004, м. Алмати,
вул. Кунаєва 43,
офіс 207