Comfy — перший мультіканальний рітейлер в Україні, лідер роздрібного ринку побутової техніки та електроніки в мережевому сегменті. Наразі мережа представлена 82 сучасними магазинами у 40 містах України, її асортимент нараховує понад 10 000 найменувань, серед яких — ексклюзивні моделі побутової техніки, електроніки та аксесуарів. Придбати товар в Comfy можна будь-яким зручним способом: онлайн- або оффлайн — у магазині, за допомогою кол-центру або мобільного додатку.
Аналіз поточного стану рекламного аккаунту Google.AdWords і надання рекомендацій щодо підвищення ефективності контекстної реклами.
Перевірка правильності налаштувань рекламного аккаунту
Аналіз структури та налаштування рекламних кампаній
Аналіз контент-складової (ключових слів, мінус-слів,
рекламних оголошень)
Перевірка коректності налаштувань систем статистики та веб-аналітики
11 рекламних кампаній мали статус «обмежено за бюджетом». Оптимізований ліміт бюджету або оптимізовані ставки на слова в рамках цих рекламних кампаній могли б давати або більше переходів за нижчою вартістю в рамках цільового бюджету, або більше переходів в рамках розширеного бюджету.
Якщо результати рекламних розміщень в певний час є нижчими, варто їх не виключати, а працювати зі ставками за допомогою коефіцієнтів, досягаючи продажів у заданих KPI.
У більшості випадків словоформи містили ключові слова, які могли викликати покази за низкою різних моделей, тож релевантність і ефективність таких слів була низькою.
Задіяно було лише модифікатор широкої відповідності. Фразовий і точний типи відповідності не використовувалися. Подібна стратегія не дозволяє отримувати належного обсягу релевантного трафіку за низькою вартістю залучення.
Списки ремаркетингу опрацьовано слабо
Перевантажені інформацією, нечитабельнi банери
Не використовувалися обмеження на кількість показів унікальним користувачам
Були відсутні винятки у вигляді нерелевантних майданчиків і категорій сайтів
. Реклама не надавала належного охоплення
Повністю перероблено структуру аккаунту
Впроваджено рекомендації аудиту
Коректно налаштовано дані в Google.Analytics
Проведено чистку і додавання мінус-слів
Задіяно кампанії з ремаркетингу, запущено Beta-кампанію з динамічного ремаркетингу
Запущено кампанію з пошукового ремаркетингу
Задіяно API XML для запуску кампанії за усіма позиціями SKU
Розроблено нові flash-банери для постійної підтримки інтересу у користувачів,
зниження зростання ціни за клік
Оптимізовано роботу реклами Яндекс.Директ: пошукова реклама в Яндекс.Директ,
ремаркетинг в Яндекс.Директ
Структура аккаунту:
Налаштування дозволило працювати з користувачем на всіх етапах його взаємодії з сайтом. Вироблено оптимальний баланс залучення нових користувачів і тих, хто вже відвідував сайт.
Зростання трафіку склало 30%
Збільшився рівень конверсії
Значно збільшився обсяг конверсій
Збільшився середній чек
Значно збільшився дохід клієнта
Інтеграції AdWords із системою Doubleclick
Запуску інструменту Google Catalog
Запуску інструменту Gmail Sponsored Promotions
Посилення і збільшення охоплення за рахунок
можливостей рекламної мережі Яндекса
Запуск відеокампаній YouTube
Потокових коригувань на основі одержуваної
статистики
Більш глибокого опрацювання структури щодо
запитів користувачів
Впровадження останніх розробок на основі
API Google
На вказаний email
ми відправили лист з підтвердженням
підписки на розсилку
Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
03150, м. Київ,
вул. Німецька, 1/32,
Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
ул. Отакара Яроша, 18
Львів, Україна
пн–пт. 1000–1900
79041, м. Львів,
вул. Героїв УПА, 73,
корпус 10