Універсальний кейс

Citrus.ua

Кейс по таргетірованій рекламі в соцмережах
Citrus
Клієнт

«Цитрус» — перша українська компанія, що спеціалізується на роздрібних продажах гаджетів та електроніки з 2000 року. Крім інтернет-магазину компанії належить торгівельна мережа з 46 офлайн-магазинів і 3 пункту прокату в найбільших містах України.

Завдання

Збільшити охоплення спільноти компанії в Facebook.
Домогтися зростання онлайн-продажів за рахунок цільового трафіку з соцмереж.

Команда проекту
Павло Капелюшний
Менеджер проектів, Promodo
Артём Мудрак
Team lead ВІДДІЛУ УПРАВЛІННЯ платних каналів ТРАФІКУ, Promodo
Илья Ветров
СПЕЦІАЛІСТ ВІДДІЛУ УПРАВЛІННЯ платних каналів ТРАФІКУ, Promodo

Ми поставили досить нестандартну задачу: привернути увагу потенційних покупців до нових моделей смартфонів Meizu за допомогою відеоконтенту. Команда Promodo зуміла в короткі терміни запустити масштабну відеокампанію в Facebook, і завдяки цьому ми швидко отримали необхідний приплив користувачів на сайт.

Олег Вереітін Керівник відділу онлайн-маркетингу компанії «Цитрус»
Олег Вереитин

Рішення

Команда Promodo займається просуванням бренду «Цитрус» в соціальних мережах і на YouTube (про це можна докладніше прочитати в нашому кейсі). У березні 2017 була підключена кампанія відеореклами в Facebook терміном один місяць для залучення уваги цільової аудиторії к в інтернет-магазині «Цитрус» смартфонам, зокрема моделям Meizu.

Інструменти
Відеореклама в Facebook

ВВ рамках комплексного підходу командою Promodo були проведені створення, підключення та оптимізація рекламних кампаній, а також налаштування таргетингу і аудиторій ремаркетингу.

Були використані наступні методи таргетингу:

Аудиторії ремаркетингу (користувачі сайту citrus.ua, які переглядали окремі моделі і категорії товарів);

Орієнтування по інтересах (користувачі смартфонів і прихильники певного бренду);

Орієнтування по призначеному для користувача поведінки (відвідувачі сайту з пристроїв Android, iOS і інших моделей смартфонів).

Для просування більш глобальних акцій нами застосовувалось широке охоплення, що дозволяло показати рекламні пости більш ширшій аудиторії

Медіаконтент

Таргетірована рекламна кампанія тривала один місяць - в березні 2017. За цей час в Facebook було запущено просування 6 відео, 20 постів і 36 рекламних банерів. За рахунок автоматичного програвання відео в новинній стрічці пости з відеоконтентом показали найбільшу залученість користувачів і, разом з тим, найменшу вартість їх взаємодії з рекламою.

Залученість користувачів по різних типах контенту:

Screenshot-1

В рамках проведеної кампанії нам вдалося не тільки залучити поточних клієнтів в життя Facebook-спільноти «Цитрус», а й залучити через соцмережі на сайт більше 27 тисяч нових користувачів, які цікавляться новими моделями смартфонів.

Приклади найбільш ефективних публікацій:

slide-1
slide-2
slide-3
slide-4
slide-6

Результат

Комплексний підхід, який поєднує банерну рекламу, пости загальної тематики та відеоролики, дозволив нам досягти значних результатів у просуванні бренду «Цитрус» за березень 2017:

results

Аналіз трафіка від користувача, залученого на сайт «Цитрус» говорить, що трафік з Facebook в березні в порівнянні з лютим показав зростання, в середньому в два рази більший, ніж трафік з інших джерел: 216% проти 104%. Крім того, Facebook-трафік приніс в два рази більше доходу (+ 207%), на відміну від решти трафіку, який навпаки скоротився на 22%.

traffic

За рахунок використання відеоконтенту, а також застосування широкого таргетингу нам вдалося отримати великий обхват цільових користувачів в найкоротші терміни. Це дозволило залучити на сайт Citrus.ua в два рази більше нових Facebook-користувачів, що, в свою чергу, призвело до зростання продажів компанії за рахунок соціального трафіку.

Що далі

Запуск кампанії динамічного ремаркетингу в Facebook.
Підключення динамічного ремаркетингу через Double Click.
Просування сайту Citrus.ua в пошуковій системі Google.

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Обговорити задачу

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Контакти

contact@promodo.com

 

Київ, Україна
+380 44 201-10-21
пн–пт. 1000–1900
04070, м. Київ,
вул. Ігоревська, 1/8,
офіс 16

Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
вул. 23 Серпня,
31Б, офіс 305

Лінкольн, Англія
+44 0203 137-66-81
пн–пт. 1200–2000
The Terrace AT5,
Grantham Street,
Lincoln, LN2 1BD

Алмати, Казахстан
+7 727 346-92-21
пн–пт. 1000–1900
050004, м. Алмати,
вул. Кунаєва 43,
офіс 207