«Цитрус» — перша українська компанія, що спеціалізується на роздрібних продажах гаджетів та електроніки з 2000 року. Крім інтернет-магазину компанії належить торгівельна мережа з 46 офлайн-магазинів і 3 пункту прокату в найбільших містах України.
Збільшити охоплення спільноти компанії в Facebook.
Домогтися зростання онлайн-продажів за рахунок цільового трафіку з соцмереж.
Команда Promodo займається просуванням бренду «Цитрус» в соціальних мережах і на YouTube (про це можна докладніше прочитати в нашому кейсі). У березні 2017 була підключена кампанія відеореклами в Facebook терміном один місяць для залучення уваги цільової аудиторії к в інтернет-магазині «Цитрус» смартфонам, зокрема моделям Meizu.
ВВ рамках комплексного підходу командою Promodo були проведені створення, підключення та оптимізація рекламних кампаній, а також налаштування таргетингу і аудиторій ремаркетингу.
Аудиторії ремаркетингу (користувачі сайту citrus.ua, які переглядали окремі моделі і категорії товарів);
Орієнтування по інтересах (користувачі смартфонів і прихильники певного бренду);
Орієнтування по призначеному для користувача поведінки (відвідувачі сайту з пристроїв Android, iOS і інших моделей смартфонів).
Для просування більш глобальних акцій нами застосовувалось широке охоплення, що дозволяло показати рекламні пости більш ширшій аудиторії
Таргетірована рекламна кампанія тривала один місяць - в березні 2017. За цей час в Facebook було запущено просування 6 відео, 20 постів і 36 рекламних банерів. За рахунок автоматичного програвання відео в новинній стрічці пости з відеоконтентом показали найбільшу залученість користувачів і, разом з тим, найменшу вартість їх взаємодії з рекламою.
Залученість користувачів по різних типах контенту:
В рамках проведеної кампанії нам вдалося не тільки залучити поточних клієнтів в життя Facebook-спільноти «Цитрус», а й залучити через соцмережі на сайт більше 27 тисяч нових користувачів, які цікавляться новими моделями смартфонів.
Приклади найбільш ефективних публікацій:
Комплексний підхід, який поєднує банерну рекламу, пости загальної тематики та відеоролики, дозволив нам досягти значних результатів у просуванні бренду «Цитрус» за березень 2017:
Аналіз трафіка від користувача, залученого на сайт «Цитрус» говорить, що трафік з Facebook в березні в порівнянні з лютим показав зростання, в середньому в два рази більший, ніж трафік з інших джерел: 216% проти 104%. Крім того, Facebook-трафік приніс в два рази більше доходу (+ 207%), на відміну від решти трафіку, який навпаки скоротився на 22%.
На вказаний email
ми відправили лист з підтвердженням
підписки на розсилку
Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
03150, м. Київ,
вул. Німецька, 1/32,
Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
ул. Отакара Яроша, 18
Львов, Україна
пн–пт. 1000–1900
79041, г. Львов,
ул. Героев УПА 73,
корпус 10
Ми поставили досить нестандартну задачу: привернути увагу потенційних покупців до нових моделей смартфонів Meizu за допомогою відеоконтенту. Команда Promodo зуміла в короткі терміни запустити масштабну відеокампанію в Facebook, і завдяки цьому ми швидко отримали необхідний приплив користувачів на сайт.
Олег Вереітін Керівник відділу онлайн-маркетингу компанії «Цитрус»