Універсальний кейс

Citrus.ua

Кейс із збільшення кількості підписників
Citrus
Клієнт

«Цитрус» - один з лідерів роздрібних продажів гаджетів та електроніки. Крім власне сайту Citrus.ua, компанія складається з більш ніж 50 магазинів у всіх регіонах України.

Завдання
  • Залучити нових учасників акції через соцмережі.
  • Мінімізувати витрати на контекстну рекламу.
Команда проекту
Ірина Сініцька
PPC Team Lead, «Цитрус»
Сергій Ломаненко
Middle фахівець з контекстної реклами, PROMODO
Павло Капелюшний
Менеджер проекту, Promodo

Вхідні дані

Однією з пріоритетних завдань «Цитруса» є поповнення своєї бази контактів. Перед командою Promodo стояло завдання по залученню нових учасників «Цитрус Клубу» через Facebook і Instagram в рамках акції.

Інструменти

Банери в стрічці Instagram
Instagram Stories

Рішення

Запуск рекламних кампаній

Контекстна реклама в Facebook і Instagram була орієнтована на максимальне охоплення аудиторії - українських користувачів старше 18 років (крім зони АТО і Криму). З таргетингу була виключена вже існуюча база клієнтів.

Приклади банера з посиланням на сайт:

  • Slide 2
  • Slide 1
Підключення Instagram Stories

Новий формат повноекранної реклами, підключений Instagram в 2017 році. Він демонструється серед постів інших користувачів протягом 3 секунд, або поки користувач не закриє пост.

Для підвищення залученості користувачів ми створили анімований креатив.

iPhone image iPhone
Запуск реклами для лідов

Реклама в форматі Facebook Lead Ads схожа на звичайну рекламу в Facebook. При кліці на неї користувач бачить форму, яку потрібно заповнити контактною інформацією: іменем, номером телефону або email.

Для запуску даного формату необхідно налаштувати форму:

  • Шаг 1

    Крок 1

  • Шаг 2

    Крок 2

  • Шаг 3

    Крок 3

У готовій формі користувачеві залишалося тільки ввести свій номер телефону:

iPhone image Form

Кампанія була інтегрована з Google таблицями через сервіс Zapier, що пізніше дозволило нам вивантажити готову базу телефонних номерів.

Результати

За період проведення кампанії в соціальних мережах до «Цитрус Клубу» приєдналося понад 13 тисяч нових учасників, а загальне охоплення кампанії досягло майже 1,5 млн Facebook-користувачів.

Result

Нам вдалося значно знизити вартість залучення нових користувачів у порівнянні з попередніми кампаніями.

Result 2

Найкращий результат по кількості реєстрацій з усіх 4 використаних рекламних інструментів показали Facebook Lead Ads і Instagram Stories. Формат Instagram Stories отримав майже 80% всіх кліків, при цьому маючи найнижчою ціною залучення нових учасників «Цитрус Клубу».

Частка каналів в загальній кількості реєстрацій під час кампанії
Result 5
Соціальні мережі надають широкий вибір маркетингових інструментів. Вдала комбінація одразу кількох із них дозволяє зменшити вартість залучення нових клієнтів та оптимізувати рекламний бюджет.

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Контакти

contact@promodo.com

 

Київ, Україна
+380 44 201-10-21
пн–пт. 1000–1900
04070, м. Київ,
вул. Ігоревська, 1/8,
офіс 16

Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
вул. 23 Серпня,
31Б, офіс 305

Лінкольн, Англія
+44 0203 137-66-81
пн–пт. 1200–2000
The Terrace AT5,
Grantham Street,
Lincoln, LN2 1BD

Алмати, Казахстан
+7 727 346-92-21
пн–пт. 1000–1900
050004, м. Алмати,
вул. Кунаєва 43,
офіс 207