Універсальний кейс

Цитрус

Кейс з пошукової оптимізації каналу YouTube і просування відеоконтенту.
Клієнт

Створена в 2006 році компанія «Цитрус», є одним з лідерів з продажу продукції Apple і топових гаджетів на українському ринку. Працюючи тільки з найцікавішими ринку пристроями, компанія «Цитрус» орієнтується на активних клієнтів, люблячих технічні новинки. Будучи представленою мережею з більш ніж 30 магазинів по Україні, компанія «Цитрус» дає можливість детально познайомитися з тим чи іншим пристроєм, попрацювати з ним і отримати грамотну технічну консультацію від співробітників магазина.

Завдання

Компанія «Цитрус» регулярно створює безліч чудових відеороликів, які допомагають користувачам краще зрозуміти переваги і недоліки тих чи інших гаджетів. Подібне відео є чудовим контентом, однак поширити його не так просто. Оптимізувати канал "Гаджетаріум", залучити максимум цільової аудиторії, при заданих показниках вартості залучення.

Команда проекту
Рінат Магомедов
менеджер проекту, Рromodo
Олександр Качковський
Керівник відділу пошукового маркетингу сайтів електронної комерції, Promodo
Андрій Іванов
Спеціаліст з просування web-проектів, Promodo

Ми вирішили приділити питанню просування відео трохи більше уваги. Наша аудиторія - активні користувачі, які регулярно пробують нові гаджети і пристрої, а наш відеоконтент може істотно полегшити їм вибір. Особливо нам хотілося поліпшити видимість.

Віктор Шолошенко Директор по маркетингу, «Цитрус»
Методи просування відеоконтенту не настільки глибоко вивчені, а алгоритми ранжування відео істотно відрізняються від пошукового маркетингу. Таким чином, перед нами виникла нестандартна задача. Олександр Качковський Керівник відділу пошукового маркетингу сайтів електронної комерції, Promodo

Рішення

У роботі з відеороликами було визначено кілька напрямків роботи

Основні напрямки роботи

Просування відео в основному пошуку Google і Яндекс

Просування відео у вертикальному пошуку Google і Яндекс

Просування відео в YouTube

 
З технічної точки зору було виділено три ключових напрямки роботи

Оптимізація відеороликів і каналу для поліпшення внутрішніх факторів ранжування

Робота з зовнішніми факторами

Впровадження в відео спеціальних елементів для стимулювання переходів на сайт (оверлеї і анотації)

Оптимізація відеороликів і каналу

Для поліпшення внутрішніх факторів були пророблені роботи

Підібрано запити для відео,що просувалися, за якими їх могли б знайти цільові відвідувачі

Пов'язані сторінки Google+ і каналу YouTube

На відео, що просувалися, додані оптимізовані описи

Заповнені метадані та теги

Внесено зміни в схему найменувань роликів і т.д.

 
Робота із зовнішніми чинниками включала в себе такі заходи

Підготовка статей з вбудованими відео та їх розміщення на тематичних порталах

Поширення прес-релізів з посиланнями на відео

Робота з інфопривідами і новинними сайтами, популяризація новин з відео

Просування відео в соцмережах і робота з соціальними сигналами

Просування відео засобами контекстної реклами і т.п.

Підвищення кількості переходів з відео на сайт «Цитрус» включало в себе

Впровадження у вигляді так званих «оверлеїв», невеликих блоків з посиланнями, які з'являються при перегляді відео

Створення анотацій

Установка ссилок в описі відео

Оверлей «Браслети і Фітнес Трекери»

Розміщення анотацій до відеоролика

Результати


Вже протягом перших трьох місяців робіт вдалося істотно збільшити кількість переглядів відеороликів до декількох сотень тисяч в місяць. Незважаючи на те, що ключовою метрикою в роботі було саме охоплення, подібні результати позитивно позначилися і на відвідуваності сайту, і на продажах. Канал, який раніше давав дуже мало переходів і не давав взагалі доходу, виріс у кілька разів по відвідуваності і приніс кілька сотень продажів вже в перший квартал співробітництва.

Кожного місяця відеоконтент компанії «Цитрус» переглядають декілька сотень тисяч користувачів


Канал «Цитрус» в YouTube почав набирати власну аудиторію, приростаючи кожен місяць на кілька сотень підписників


Додатково з оптимізацією основного каналу проекту стояло завдання також просування окремих товарних позицій магазину Citrus.ua. Обсяг робіт/результат на прикладі просування одного акційного товару:


Створення та опис акції по товару

Просування популярного товару тижня за допомогою прес-релізу з вбудованим відео

Запуск реклами інструментами Adwords

Результати за переглядами каналу

Джерела трафіку


Загальний приріст трафіку сайту

Приріст склав
за місяць більше ніж
15 000 відвідувачів


Продажі (за вирахуванням платного трафіку)

За жовтень здійснено на 278 транзакцій більше, ніж за попередній аналогічний період


Продажі розділу сайту за вирахуванням платного трафіку

  • Загальний приріст
    трафіку склав
    10,76%
  • Дохід
    збільшився на
    160,54%

Уже в перші тижні спільної роботи наш відеоконтент став значно більш затребуваним. Його популяризація позитивним чином позначається не тільки на наших онлайн продажах, але і на продажі офлайнових торгових точок. Ми побачили, що в умілих руках навіть такий незвичайний підхід до просування може давати по-справжньому зрілий результат.

Віктор Шолошенко директор по маркетингу, «Цитрус»

Iнші проекти

Частка трафіку
2 рази
Продажів
+225%
Вартість залуч.
2 рази
Продажі в
 28.5 раз
Конверсії в
4 рази
Виручки
+173%

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Контакти

contact@promodo.com

 

Київ, Україна
+380 44 201-10-21
пн–пт. 1000–1900
04070, м. Київ,
вул. Ігоревська, 1/8,
офіс 16

Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
вул. 23 Серпня,
31Б, офіс 305

Лінкольн, Англія
+44 0203 137-66-81
пн–пт. 1200–2000
The Terrace AT5,
Grantham Street,
Lincoln, LN2 1BD

Алмати, Казахстан
+7 727 346-92-21
пн–пт. 1000–1900
050004, м. Алмати,
вул. Кунаєва 43,
офіс 207