Створена в 2006 році компанія «Цитрус», є одним з лідерів з продажу продукції Apple і топових гаджетів на українському ринку. Працюючи тільки з найцікавішими ринку пристроями, компанія «Цитрус» орієнтується на активних клієнтів, люблячих технічні новинки. Будучи представленою мережею з більш ніж 30 магазинів по Україні, компанія «Цитрус» дає можливість детально познайомитися з тим чи іншим пристроєм, попрацювати з ним і отримати грамотну технічну консультацію від співробітників магазина.
Компанія «Цитрус» регулярно створює безліч чудових відеороликів, які допомагають користувачам краще зрозуміти переваги і недоліки тих чи інших гаджетів. Подібне відео є чудовим контентом, однак поширити його не так просто. Оптимізувати канал "Гаджетаріум", залучити максимум цільової аудиторії, при заданих показниках вартості залучення.
Просування відео в основному пошуку Google і Яндекс
Просування відео у вертикальному пошуку Google і Яндекс
Просування відео в YouTube
Оптимізація відеороликів і каналу для поліпшення внутрішніх факторів ранжування
Робота з зовнішніми факторами
Впровадження в відео спеціальних елементів для стимулювання переходів на сайт (оверлеї і анотації)
Підібрано запити для відео,що просувалися, за якими їх могли б знайти цільові відвідувачі
Пов'язані сторінки Google+ і каналу YouTube
На відео, що просувалися, додані оптимізовані описи
Заповнені метадані та теги
Внесено зміни в схему найменувань роликів і т.д.
Підготовка статей з вбудованими відео та їх розміщення на тематичних порталах
Поширення прес-релізів з посиланнями на відео
Робота з інфопривідами і новинними сайтами, популяризація новин з відео
Просування відео в соцмережах і робота з соціальними сигналами
Просування відео засобами контекстної реклами і т.п.
Впровадження у вигляді так званих «оверлеїв», невеликих блоків з посиланнями, які з'являються при перегляді відео
Створення анотацій
Установка ссилок в описі відео
Оверлей «Браслети і Фітнес Трекери»
Розміщення анотацій до відеоролика
Вже протягом перших трьох місяців робіт вдалося істотно збільшити кількість переглядів відеороликів до декількох сотень тисяч в місяць. Незважаючи на те, що ключовою метрикою в роботі було саме охоплення, подібні результати позитивно позначилися і на відвідуваності сайту, і на продажах. Канал, який раніше давав дуже мало переходів і не давав взагалі доходу, виріс у кілька разів по відвідуваності і приніс кілька сотень продажів вже в перший квартал співробітництва.
Створення та опис акції по товару
Просування популярного товару тижня за допомогою прес-релізу з вбудованим відео
Запуск реклами інструментами Adwords
Уже в перші тижні спільної роботи наш відеоконтент став значно більш затребуваним. Його популяризація позитивним чином позначається не тільки на наших онлайн продажах, але і на продажі офлайнових торгових точок. Ми побачили, що в умілих руках навіть такий незвичайний підхід до просування може давати по-справжньому зрілий результат.
На вказаний email
ми відправили лист з підтвердженням
підписки на розсилку
Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
03150, м. Київ,
вул. Німецька, 1/32,
Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
ул. Отакара Яроша, 18
Львов, Україна
пн–пт. 1000–1900
79041, г. Львов,
ул. Героев УПА 73,
корпус 10
Ми вирішили приділити питанню просування відео трохи більше уваги. Наша аудиторія - активні користувачі, які регулярно пробують нові гаджети і пристрої, а наш відеоконтент може істотно полегшити їм вибір. Особливо нам хотілося поліпшити видимість.
Віктор Шолошенко Директор по маркетингу, «Цитрус»