Універсальний кейс

Cantra

Кейс з підвищення продажів інтернет-магазину
Клієнт

Інтернет-магазин автомобільних накидок преміум-класу з алькантари, універсального товару, прийнятного для всіх типів автомобілів. Спочатку проект був націлений тільки на казахський ринок, а згодом – і на російський.

Завдання
  • Зростання прямих онлайн-продажів.
  • Збільшення показника рівня конверсій.
  • Зниження вартості залучення нового клієнта за допомогою сайту.
Команда проекту
Євгенія Тирінова
ЗАСТУПНИК КЕРІВНИКА ВІДДІЛУ УПРАВЛІННЯ ПЛАТНИМИ КАНАЛАМИ ТРАФІКУ, PROMODO
Віталій Литвиненко
Спеціаліст із контекстної реклами, PROMODO
Олександра Дубакова
МЕНЕДЖЕР ПРОЕКТІВ, PROMODO

Надважливим завданням проекту на початку поточного року було зростання трафіку, а відповідно – і кількості конверсій, за умов максимально можливого зменшення їх вартості. Нам вдалося виконати поставлені перед нами KPI, що надало можливість розпочати розвиток цього проекту в інших напрямках, підключивши нові канали продажів.

Олександра Дубакова МЕНЕДЖЕР ПРОЕКТІВ, PROMODO

Минув рівно рік, як ми почали працювати з компанією PROMODO. Нам свого часу їх порадили дуже круті хлопці, що посідають першорядне місце в галузі e-commerce в Казахстані. Ми працювали як у контекстній рекламі, так і в галузі SEO. Взагалі, я задоволений. Великий внесок у позитивний результат зробила зміна провідного менеджера. З появою Олександри я спочатку напружився. Дівчина, контекст – якось не збігалося. Але це було найкраще, що сталося з нашою компанією за півроку роботи. З моменту її появи зменшилася вартість конверсії, покращилися всі показники. Ми набагато збільшили бюджет реклами, тому що це стало вигідно. І до цього дня постійно спостерігаємо позитивну динаміку зростання.

Олександр Борисов ГЕНЕРАЛЬНИЙ ДИРЕКТОР ТОВ «КАНТРА»
Інструменти
Google AdWords

GDN

Yandex Direct

Display Network

Yandex Direct

Search

Діагностика проблем

Головною складністю на першому етапі просування проекту була низька якість цільової сторінки і недостатня її оптимізація під пошукові системи. Сайт Cantra.ru містив низку вад:

повільна швидкість завантаження сайту;

не працювали кнопки замовлення в деяких браузерах, зокрема, в браузері Mozilla Firefox;

збої візуального відображення сайту. Після завантаження сторінки при прокручуванні сторінка не спускалася вниз, а залишалася на колишньому місці. Також на екранах з низькою роздільною здатністю окремі елементи сторінки збивалися і накладалися одна на одну.

Все разом це тільки “відлякувало” потенційного клієнта і призводило до великого відсотку відмов. Це, у свою чергу, позначалося у вигляді дуже низького рівня продажів і високої вартості транзакції.

Що було зроблено

Для залучення цільового трафіку на сайт були запущені пошукові кампанії в сервісах Google AdWords і Yandex Direct, які приводили до зростання прямих продажів з сайту Cantra.net. Одночасно в GDN і в рекламній мережі Yandex Network були підключені банерні оголошення, спрямовані на збільшення охоплення користувачів.

Були підібрані наступні види таргетингу:

аудиторії за інтересами користувачів;

категорії сайтів певної тематики;

місця розташування, підібрані вручну;

ключові слова - спрямовані на контент-складову сайтів.

Рекламні кампанії по РФ були розділені за геотаргетингом окремо на Москву і іншу Росію. Це дозволило скорегувати ставки для висококонкурентного регіону (Москва) і для менш конкурентного (інші регіони).

Такий докладний вибір таргетингу дозволив охопити максимально можливу кількість користувачів з цільової аудиторії. Коригування цільової аудиторії за статтю та віком дало можливість повною мірою досягти поставлені KPI.

Протягом місяця роботи були отримані наступні KPI:

Рішення

Отримані показники не достатньо задовольняли компанії Cantra. В якості вирішення проблеми низьких KPI було прийнято рішення припинити просування недостатньо ефективного сайту Cantra.ru. Замість виправлення безлічі дрібних помилок клієнт розробив з нуля односторінковий, landing page, на новому домені – Cantra.net.

Команда Promodo розробила стратегію задля залучення більшої кількості трафіку не за рахунок високої вартості кліків, а шляхом просування проекту по низькочастотних запитах. Відповідно, в системі Яндекс.Директ були запущені нові рекламні кампанії з метою залучення дешевого трафіку і розширення аудиторії ремаркетингу. Це дозволило показувати оголошення користувачам, які відвідали сайт, але покинули його, так і не зробивши покупку.

Результати

Після впровадження нового лендінга і старту низькочастотних пошукових кампаній були досягнуті наступні результати:

З самого початку роботи над новим сайтом клієнтський трафік показував впевнене зростання протягом перших 6 місяців.

Зростання трафіку на новому сайті Cantra

Крім того, за рахунок впровадження нової стратегії просування на новому сайті Cantra значно збільшилася частка користувачів, що переглядали сайт з мобільних пристроїв – практично кожний третій сеанс.

Що далі?

Популяризація YouTube каналу

Це дасть впізнаваність бренду і додаткове охоплення аудиторії

Посилений запуск класичних GDN кампаній

Необхідний для максимального охоплення цільової аудиторії

Розширення пошукових кампаній

Додавання нових ключових слів дозволить збільшити цільовий трафік на сайт, що в свою чергу призведе до зростання прямих продажів

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Контакти

contact@promodo.com

 

Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
04070, м. Київ,
вул. Ігоревська, 1/8,
офіс 16

Харків, Україна
+380 57 759-84-19
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
вул. 23 Серпня,
31Б, офіс 305

Лінкольн, Англія
+44 0203 137-66-81
пн–пт. 1200–2000
The Terrace AT5,
Grantham Street,
Lincoln, LN2 1BD

Алмати, Казахстан
+7 727 346-92-21
пн–пт. 1000–1900
050004, м. Алмати,
вул. Кунаєва 43,
офіс 207