Історія створення інтернет-магазину Bt.kiev.ua почалася в 2002 році, коли онлайн-покупки через інтернет лише з’являлися. Зараз компанія, колектив якої налічує понад сто співробітників, пропонує широкий асортимент великої та дрібної побутової техніки, посуду, сантехніки, освітлення, годинників, аудіо- та відео техніки, товарів для дому, інтер’єру і саду. Також інтернет-магазин Bt.kiev.ua розвиває корпоративний сегмент продажів. Серед клієнтів у цьому секторі можна виділити «Ерсте банк», «Піреус банк», «Альфа банк», «АХА Страхування», «Пежо Сітроєн Україна», «Оболонь» та інші компанії.
Максимально поліпшити продавальні якості картки товару. Домогтися приросту конверсії, збільшення конверсії неоплачуваного пошукового трафіку та виручки.
Під час аналізу даних Google.Analytics відвідуваності та показників конверсії сайту виявлено недоопрацювання в одному з найбільш істотних елементів для інтернет-магазину — у картці товару, яка найчастіше залучає так званий «модельний» трафік, найбільш цінний з точки зору подальшої конверсії.
Джерелами такого трафіку є:
Переходи з неоплачуваного пошуку і контекстної реклами за модельними запитами типу «купити холодильник NORD 403-010»
Переходи з сайтів порівняння цін
Переходи з таргетованої реклами в соціальних мережах
Переходи з рекламних кампаній із ремаркетингу
І тим важливіше максимально поліпшити продавальні якості сторінок такого типу.
Саме тому роботу зі збільшення конверсії вирішено було почати зі сторінок цього типу.
Модифікація «карток товарів» без зміни інших елементів сайту вимагає певного наслідування візуальних і структурних елементів, що особливо непросто реалізувати на сайтах з більш давнім, консервативним дизайном.
Прототипування, узгодження
завдань і сторінок із замовником
Дизайн і верстка основних
сторінок прототипів
Контроль впровадження
Пояснення з навігації та активних елементів картки товару було надано клієнту таким чином:
Після навіть неповного впровадження запропонованих покращень «картки товару» вдалося домогтися приросту конверсії на +30% (за трафіком, де в якості посадкової сторінки виступали «картки товарів»).
На вказаний email
ми відправили лист з підтвердженням
підписки на розсилку
Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
01033, м. Київ,
вул. Сім'ї Прахових, 50,
Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
ул. Отакара Яроша, 18
Львів, Україна
пн–пт. 1000–1900
79041, м. Львів,
вул. Героїв УПА, 73,
корпус 10
Дніпро, Україна