Універсальний кейс

BT.kiev.ua

Кейс з поліпшення показників конверсії інтернет-магазину.
Клієнт

Історія створення інтернет-магазину Bt.kiev.ua почалася в 2002 році, коли онлайн-покупки через інтернет лише з’являлися. Зараз компанія, колектив якої налічує понад сто співробітників, пропонує широкий асортимент великої та дрібної побутової техніки, посуду, сантехніки, освітлення, годинників, аудіо- та відео техніки, товарів для дому, інтер’єру і саду. Також інтернет-магазин Bt.kiev.ua розвиває корпоративний сегмент продажів. Серед клієнтів у цьому секторі можна виділити «Ерсте банк», «Піреус банк», «Альфа банк», «АХА Страхування», «Пежо Сітроєн Україна», «Оболонь» та інші компанії.

Завдання

Максимально поліпшити продавальні якості картки товару. Домогтися приросту конверсії, збільшення конверсії неоплачуваного пошукового трафіку та виручки.

Команда проекту
Олександра Міщенко
Керівник відділу менеджерів проектів, Promodo
Юрій Якубов
Проектувальник і дизайнер інтерфейсів, Promodo
Марина Рящікова
Керівник відділу юзабіліті, Promodo

Ввідні дані

Під час аналізу даних Google.Analytics відвідуваності та показників конверсії сайту виявлено недоопрацювання в одному з найбільш істотних елементів для інтернет-магазину — у картці товару, яка найчастіше залучає так званий «модельний» трафік, найбільш цінний з точки зору подальшої конверсії.
Джерелами такого трафіку є:

Переходи з неоплачуваного пошуку і контекстної реклами за модельними запитами типу «купити холодильник NORD 403-010»

Переходи з сайтів порівняння цін

Переходи з таргетованої реклами в соціальних мережах

Переходи з рекламних кампаній із ремаркетингу

Чим більшим є товарний асортимент магазину, тим більше, як правило, відвідувань отримують «картки товару»

І тим важливіше максимально поліпшити продавальні якості сторінок такого типу.

У магазині Bt.kiev.ua на «картки товарів» припадає близько 35% вхідного трафіку, який приносить 36% валової виручки

Саме тому роботу зі збільшення конверсії вирішено було почати зі сторінок цього типу.

Для інтернет-магазинів інвестиції у покращення «карток товарів» завжди приносять максимальну окупність в короткостроковій і довгостроковій перспективі

Рішення

Внесення змін у формат і дизайн видачі товарів, у категорію і формат картки товару

Модифікація «карток товарів» без зміни інших елементів сайту вимагає певного наслідування візуальних і структурних елементів, що особливо непросто реалізувати на сайтах з більш давнім, консервативним дизайном.

Усю роботу було розподілено на 3 основні етапи:

Прототипування, узгодження
завдань і сторінок із замовником

Дизайн і верстка основних
сторінок прототипів

Контроль впровадження

У результаті досліджень можливостей зміни клієнту було запропоновано такий варіант видачі товару в категорії
Дизайн видачі категорій і картки товару
Для прискорення процесу впровадження було прийнято рішення розробляти дизайн картки товару без прототипу
На думку аналітиків Promodo, запропонований варіант має максимально сприяти збільшенню продажів

Пояснення з навігації та активних елементів картки товару було надано клієнту таким чином:

Результати

Після навіть неповного впровадження запропонованих покращень «картки товару» вдалося домогтися приросту конверсії на +30% (за трафіком, де в якості посадкової сторінки виступали «картки товарів»).

Окрім приросту такого трафіку на +53%, це призвело до збільшення виручки на +112% за досліджуваний період.

Поліпшення «карток товарів» також призвело до збільшення конверсії неоплачуваного пошукового трафіку на +66%

Конверсія трафіку з контекстної реклами збільшилася на +48%, а type-in — на +18%

Загальним підсумком проведеної роботи при майже незмінній структурі і кількості трафіку стало
  • Збільшення
    конверсії на
    48,2%
  • Збільшення
    виручки на
    38%
Отримані результати вкотре підтверджують, що поліпшення «карток товарів» найчастіше дає відмінні результати за дуже короткий проміжок часу, вимагаючи при цьому значно менше інвестицій, ніж інші маркетингові заходи

Iнші проекти

Конверсії
+40%
Відмов
<4,21%
Вартість залуч.
2 рази
Продажі в
 28.5 раз
Трафік
+54%
Виручки
+66%

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Контакти

contact@promodo.com

 

Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
04070, м. Київ,
вул. Ігоревська, 1/8,
офіс 16

Харків, Україна
+380 57 759-84-19
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
вул. 23 Серпня,
31Б, офіс 305

Лінкольн, Англія
+44 0203 137-66-81
пн–пт. 1200–2000
The Terrace AT5,
Grantham Street,
Lincoln, LN2 1BD

Алмати, Казахстан
+7 727 346-92-21
пн–пт. 1000–1900
050004, м. Алмати,
вул. Кунаєва 43,
офіс 207