Bookit.ua - перша національна система онлайн бронювання готелів в Україні. Перевагамир даної системи є найбільша база готелів України та вигідні тарифи на проживання. Інформація про об'єкти представлена в повному обсязі з фотографіями, цінами та відгуками відвідувачів.
Збільшення частки трафіку сайту за допомогою інструментів Google.Adwords, Яндекс.Директ при заданих показниках ROI. Зниження вартості залучення відвідувачів, збільшення їх рівня конверсії.
Первісна структура акаунтів містила рекламні кампанії, націлені на Україну таі Росію (Мал.1). Відстеження ефективності реклами ускладнювалося з причини того, що більшість клієнтів воліють робити замовлення телефоном, а не через сайт. Це властиво для всіх сайтів схожої тематики. Також при здійсненні замовлення за допомогою телефону джерело залучення клієнта не відслідковувалося.
рис.1 - Початкова структура акаунта
Кожен напрямок відпочинку розділено на кампанії із загальними ключовими словами по містах і на кампанії з ключовими словами по кожному представленому на сайті об'єкту. Разом з цим, всі кампанії продубльовані на кожен регіон показу оголошень.
Принцип формування груп оголошень в кампаніях із загальними ключовими словами: «місто + вид відпочинку», приклад: Ялта відпочинок, Ялта готелі, Ялта готелі, Ялта пансіонати і т.д
Для кампаній по об'єктам «місто + назва об'єкта», приклад: Ялта Ріпарія, Ялта Ореанда, Ялта Брістоль і т.д. Така структура дозволила за допомогою фільтрів робити зріз статистики по кожному місту окремо.
Для кампаній за загальними словами проводилося тестування оголошень з метою підвищення показника CTR і, відповідно, зниженню вартості залучення відвідувача
Кампанії по об'єктах завантажуються і оновлюються автоматизовано за допомогою API. Це дозволяє щотижня оновлювати статус актуальних об'єктів, залежно від наявності вільних місць і, відповідно, збільшити частку виконаних замовлень
Часові витрати компанії Promodo на впровадження даної структури і налаштування автоматизованого оновлення об'єктів склали близько 40 годин
Така структура дозволила гнучко управляти рекламною кампанією на рівні кожного міста і регіону реклами.
OОхоплення цільової аудиторії збільшилося на 20%
Графік зміни CPC трафіку з Google.Analytics
В результаті тестування оголошень були обрані тексти з найвищим показником CTR, що призвело до збільшення середнього CTR на 87%
Графік зміни CTR за 3 тижні з Google.Adwords
Досить високі показники якості ключових слів (ключові слова з показником якості менше 6 у всьому акаунті становлять 13%) і зростання показників CTR призвели до зниження вартості залучення відвідувача на 25%, при утриманні високих позицій (середня позиція 2,1)
Графік зміни середньої ціни за клік за 3 тижні з Google.Adwords
Порівняльний графік зміни середньої ціни за клік і показника CTR за 3 тижні з Google.Adwords
Рівень конверсії виріс в Google.Analytics на 12%
До встановлення системи відстеження дзвінків, контекстною рекламою управляли на основі статистичних даних, що надаються менеджерами з бронювання і даних E-commerce Google.Analytics. При цьому дохід збільшився на 42%, відповідно показник ROI виріс на 64%
прибуток
ROI
На вказаний email
ми відправили лист з підтвердженням
підписки на розсилку
Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
03150, м. Київ,
вул. Німецька, 1/32,
Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
ул. Отакара Яроша, 18
Львів, Україна
пн–пт. 1000–1900
79041, м. Львів,
вул. Героїв УПА, 73,
корпус 10