Універсальний кейс

Перша національна система онлайн бронювання готелів

Кейс про збільшення трафіку сайту інструментами контекстної реклами при утриманні певних показників ROI.
Клієнт

Bookit.ua - перша національна система онлайн бронювання готелів в Україні. Перевагамир даної системи є найбільша база готелів України та вигідні тарифи на проживання. Інформація про об'єкти представлена в повному обсязі з фотографіями, цінами та відгуками відвідувачів.

Завдання

Збільшення частки трафіку сайту за допомогою інструментів Google.Adwords, Яндекс.Директ при заданих показниках ROI. Зниження вартості залучення відвідувачів, збільшення їх рівня конверсії.

Команда проекту
Олександр Плетньов
менеджер проекту, Promodo
Артур Кушнiр
КЕРІВНИК ВІДДІЛУ КОНТЕКСТНОЇ РЕКЛАМИ, PROMODO
Юлiя Андрусенко
Провiдний спецiалiст з контекстної реклами, Promodo

Ввідні дані

Первісна структура акаунтів містила рекламні кампанії, націлені на Україну таі Росію (Мал.1). Відстеження ефективності реклами ускладнювалося з причини того, що більшість клієнтів воліють робити замовлення телефоном, а не через сайт. Це властиво для всіх сайтів схожої тематики. Також при здійсненні замовлення за допомогою телефону джерело залучення клієнта не відслідковувалося.

рис.1 - Початкова структура акаунта

Рішення

Була створена розгалужена структура рекламної кампанії

Кожен напрямок відпочинку розділено на кампанії із загальними ключовими словами по містах і на кампанії з ключовими словами по кожному представленому на сайті об'єкту. Разом з цим, всі кампанії продубльовані на кожен регіон показу оголошень.

Таким чином, кількість
кампаній в акаунтах Google.Adwords
і Яндекс.Директ, тільки для напрямку
Крим, збільшилася в 6 разів

Cтруктура кампанії за загальними словами та об'єктами:

Принцип формування груп оголошень в кампаніях із загальними ключовими словами: «місто + вид відпочинку», приклад: Ялта відпочинок, Ялта готелі, Ялта готелі, Ялта пансіонати і т.д

Для кампаній по об'єктам «місто + назва об'єкта», приклад: Ялта Ріпарія, Ялта Ореанда, Ялта Брістоль і т.д. Така структура дозволила за допомогою фільтрів робити зріз статистики по кожному місту окремо.

Для кампаній за загальними словами проводилося тестування оголошень з метою підвищення показника CTR і, відповідно, зниженню вартості залучення відвідувача

Кампанії по об'єктах завантажуються і оновлюються автоматизовано за допомогою API. Це дозволяє щотижня оновлювати статус актуальних об'єктів, залежно від наявності вільних місць і, відповідно, збільшити частку виконаних замовлень

Результати

Часові витрати компанії Promodo на впровадження даної структури і налаштування автоматизованого оновлення об'єктів склали близько 40 годин

Така структура дозволила гнучко управляти рекламною кампанією на рівні кожного міста і регіону реклами.

OОхоплення цільової аудиторії збільшилося на 20%

Графік зміни CPC трафіку з Google.Analytics

В результаті тестування оголошень були обрані тексти з найвищим показником CTR, що призвело до збільшення середнього CTR на 87%

Графік зміни CTR за 3 тижні з Google.Adwords

Досить високі показники якості ключових слів (ключові слова з показником якості менше 6 у всьому акаунті становлять 13%) і зростання показників CTR призвели до зниження вартості залучення відвідувача на 25%, при утриманні високих позицій (середня позиція 2,1)

Графік зміни середньої ціни за клік за 3 тижні з Google.Adwords

Порівняльний графік зміни середньої ціни за клік і показника CTR за 3 тижні з Google.Adwords

Рівень конверсії виріс в Google.Analytics на 12%

До встановлення системи відстеження дзвінків, контекстною рекламою управляли на основі статистичних даних, що надаються менеджерами з бронювання і даних E-commerce Google.Analytics. При цьому дохід збільшився на 42%, відповідно показник ROI виріс на 64%

прибуток

ROI

Iнші проекти

Трафік
+49%
Direct
+70%
Вартість реєстр.
3 рази
Конверсії
+69%
Трафік
+2500%
топ–10
90%

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Обговорити задачу

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Контакти

contact@promodo.com

 

Київ, Україна
+380 44 201-10-21
пн–пт. 1000–1900
04070, м. Київ,
вул. Ігоревська, 1/8,
офіс 16

Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
вул. 23 Серпня,
31Б, офіс 305

Лінкольн, Англія
+44 0203 137-66-81
пн–пт. 1200–2000
The Terrace AT5,
Grantham Street,
Lincoln, LN2 1BD

Алмати, Казахстан
+7 727 346-92-21
пн–пт. 1000–1900
050004, м. Алмати,
вул. Кунаєва 43,
офіс 207