Універсальний кейс

Автоклад

Кейс із пошукового просування сайту з доопрацюванням його внутрішньої структури.
Клієнт

Українська компанія «ТОВ Автоклад» входить до найбільшого українського автомобільного холдингу, офіційно поставляє в Україну високоякісні запчастини для легкових і вантажних автомобілів і має найбільший в Україні склад запчастин. За два роки роботи сайт компанії став одним з найбільш відвідуваних українських ресурсів запчастин: тут звіряють ціни, його моніторять всі гравці ринку онлайн-продажів.

Завдання

Збільшення кількості продажів та цільового пошукового трафіку. Загальне покращення якості сайту, поведінкових показників відвідувача.

Команда проекту
Олександр Плетньов
МЕНЕДЖЕР ПРОЕКТУ, PROMODO
Олександр Качковський
Керівник відділу пошукового маркетингу сайтів електронної комерції, Promodo
Дмитро Кріченков
ФАХІВЕЦЬ З ПРОСУВАННЯ WEB-ПРОЕКТІВ, PROMODO

Ввідні дані

На початку робіт над проектом позиції сайту у видачі пошукових систем були дуже низькими, причиною чого є низький рівень оптимізації проекту під вимоги пошукових систем, неякісний посилальний профіль проекту, відсутність посадкових сторінок для просування. Для асортименту з 1 200 000 товарів і понад 1 000 категорій товарів для пошукової оптимізації були придатними менше 100 сторінок.

Рішення

Проведено роботу зі зміни внутрішньої структури сайту

Спільно з клієнтом фахівці компанії Promodo змінили внутрішню структуру сайту. Було опрацьовано логіку перелінкування розділів сайту, створено спеціальні мапи сайту для швидкої індексації контенту.

Частки пошукового трафіку до змін
Структура каталогу після змін: усі сторінки беруть участь у пошуковому просуванні

Посадкові сторінки

Категорії товарів
Категорія товарів + бренд
Картка товару


Через 4 місяці пошуковий трафік збільшився в 2,18 рази. Кількість
унікальних відвідувачів зросла в абсолютних цифрах
з 44 882 до 98 054 на місяць

Додано унікальні описи до кожного товару
і розділу каталогу

Каталог товарів було значно перероблено з метою полегшення процесу вибору товару на сайті.

Для привернення уваги користувачів і допомоги їм у виборі
товарів на сайті створено розділ статей і новин, що активно наповнювався



Результати

За перші шість місяців роботи вдалося досягти зростання трафіку з
пошукових систем на 600%


Через півроку на сайт внесено дизайнерські зміни. На момент редизайну в топ–10 пошукової системи Google знаходилося 90% з 1204 запитів

Після внесення змін зростання трафіку продовжилося, оскільки завдяки структурі проекту можливим стало охоплення великого спектру пошукових запитів. Нові посадкові сторінки охопили не лише категорії товарів «витратні матеріали», а й безпосередньо «запчастини» з прив’язкою до марки автомобіля.


Графік приросту відвідувань



Результати щодо збільшення частки пошукового
трафіку після змін



Графік пошукового трафіку за весь час співпраці



У ході роботи вдалося досягти зростання трафіку з пошукових систем на більш ніж 2 500% порівняно з часткою трафіку на початку робіт
скачати кейс

Iнші проекти

Доля трафіку
4.5 рази
(Direct)
+53%
Доходу
+42%
ROI
+64%
Дохід
+38,69%
Продажі
+56,60%

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Обговорити задачу

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Контакти

contact@promodo.com

 

Київ, Україна
+380 44 201-10-21
пн–пт. 1000–1900
04070, м. Київ,
вул. Ігоревська, 1/8,
офіс 16

Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
вул. 23 Серпня,
31Б, офіс 305

Лінкольн, Англія
+44 0203 137-66-81
пн–пт. 1200–2000
The Terrace AT5,
Grantham Street,
Lincoln, LN2 1BD

Алмати, Казахстан
+7 727 346-92-21
пн–пт. 1000–1900
050004, м. Алмати,
вул. Кунаєва 43,
офіс 207