Astratex – європейська компанія нижньої білизни, яка активно впроваджується на український ринок. Комунікація здійснюється безпосередньо з головним офісом в Чехії.
Компанія Astratex не має офіційного представництва в Україні, ніяка рекламна активність раніше практично не велася. При старті проекту були встановлені жорсткі KPI по окупності реклами, якими вимірювалася ефективність Facebook-каналу. Витрати на отримання кожної нової цільової транзакції не повинні були перевищувати 20% від її вартості, причому чим менше цей показник - тим краще.
Перед запуском рекламної кампанії була сформована цільова аудиторія:
Орієнтування по інтересам. Дівчата, які цікавляться нижньою білизною, одягом великих розмірів (популярна категорія товарів), акціями і розпродажами.
Демографія. Орієнтування на аудиторію молодих і майбутніх мам для реклами спідньої білизни для вагітних.
Аудиторія ремаркетингу. Користувачі, які відвідали сайт інтернет-магазину або проявили інтерес до сторінці бренду на Facebook.
На першому етапі кампанії були запущені оголошення, націлені на залучення релевантного трафіку на сайт Atratex.ua. Для коректної роботи контекстної реклами на сайт був вбудований код Facebook Pixel. Оголошення залучали значну кількість трафіку, тому що алгоритм Facebook встигав сформувати досить чіткий портрет покупця.
Другим етапом роботи над проектом стала конвертація зацікавлених Facebook-користувачів в готових покупців. Для цього були запущені кампанії, оптимізовані під отримання конверсій за встановленою середньою ціною за конверсію (покупку).
Для того, щоб підтримувати інтерес аудиторії до рекламних матеріалів та інтернет-магазину, щотижня в Facebook і Instagram запускалася акційна кампанія. Так притягувався новий трафік на сайт, а також підтримувався контакт з поточними клієнтами
Також була запущена кампанія динамічного ремаркетингу для підтримки як акційних рекламних оголошень, так і старгетированних по інтересах жіночої аудиторії (категорійних). У підсумку загальна рекламна стратегія стала виглядати наступним чином:
При більш високій ціні за клік щодо інших рекламних кампаній, ремаркетингові оголошення мають вищий рівень конверсії. Завдяки цьому, обсяг транзакцій за оголошеннями ремаркетингу з квітня по травень виріс в 4 рази.
Для визначення часу знаходження користувача в аудиторії ремаркетингу, проводилися експерименти з термінами в 1, 7, 21 і 30 днів. В результаті було вибрано найбільш оптимальне співвідношення - 3 і 14 днів.
Про можливість повернути товар повідомлялося в оголошеннях ремаркетингу, і тільки в них. Раніше це прописувалося у всіх рекламних оголошеннях.
Вдалося знизити ціну за клік в нових кампаніях з 1,5 грн. до 0,7 грн. При цьому клікабельність оголошень збільшилася в півтора рази (з 3,71% до 5,54%), і в стільки ж разів збільшився рівень їх конверсії - з 0,41% до 0,69%.
Вартість
кліка
Зріст
конверсії
Зростання доходу
від e-commerce
За рахунок більшої ефективності оголошень динамічного ремаркетингу середня ціна залучення нового користувача на сайт поступово знижувалася. Такий вид просування дозволив залучати на сайт найбільш релевантний трафік, поступово виходячи на цільові показники рекламного бюджету. Разом з тим, з початку робіт над сайтом клієнтський трафік на сайт поступово зростав.
На вказаний email
ми відправили лист з підтвердженням
підписки на розсилку
Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
03150, м. Київ,
вул. Німецька, 1/32,
Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
ул. Отакара Яроша, 18
Львов, Україна
пн–пт. 1000–1900
79041, г. Львов,
ул. Героев УПА 73,
корпус 10
З Promodo ми почали співпрацювати близько року тому, оскільки хотіли випробувати контекстну рекламу Facebook на українському ринку. Рівень наданих компанією послуг знаходиться на вищому рівні, і тепер, в основному завдяки їх роботі, Facebook є одним з наших кращих каналів продажів в Україні. Сподіваюся, в найближчому майбутньому ми продовжимо нашу співпрацю.
Петра Крункова Astratex.ua