Унiверсальний кейс

4for4.com

Кейс з пошукового аудиту сайту.
Клієнт

4for4.com - це онлайн проект, присвячений фентезі-футболу (гра, в якій учасники формують віртуальну команду футболістів і віртуально грають у футбол). Для платних передплатників сервісу 4for4.com надає аналітику і різні види інформації, що збільшує шанси учасників на виграш.

Завдання

Виявлення та надання рекомендацій щодо усунення всіх зауважень, що перешкоджають пошуковому просуванню сайту. Аудит технічного стану, контент-наповнення, юзабіліті, посилального профілю сайту.

Команда проекту
Рінат Магомедов
МЕНЕДЖЕР ПРОЕКТУ, PROMODO
Роман Доброновській
КЕРІВНИК ВІДДІЛУ ПРОСУВАННЯ ЗАРУБІЖНИХ ПРОЕКТІВ, PROMODO
Станіслав Дашевський
СПЕЦІАЛІСТ З ПРОСУВАННЯ WEB-ПРОЕКТІВ, PROMODO

Інструментарій
кейсу

Аналіз
технічного
стану проекту
Аудит пошукового трафіку сайту

на підставі даних
Google.Analytics

Аналіз попиту і вибір запитів

для просування
ресурсу

Аналіз контент-
частини проекту,

рекомендації по
наповненню

Юзабіліті-аудит

Ввідні дані

Мета SEO аудиту

Успіх пошукового просування сайту залежить від трьох найбільш важливих факторів: технічного
стану сайту, його контенту (наповнення) і його посилального профілю (посилання з інших сайтів).
Для того, щоб сайт добре ранжувався у видачі пошукової системи, він, у тому числі, повинен
відповідати всім вимогам пошукових систем.

Інформація від пошукової системи Google

http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=ru&answer=35769


Інформація від пошукової системи Yandex

http://help.yandex.ru/webmaster/?id=1108938


Мета пошукового аудиту

Виявлення та усунення всіх зауважень, пов'язаних з технічним станом сайту, його
наповненням, зовнішніми посиланнями на проект. Результатом аудиту служить набір рекомендацій
з поліпшення сайту замовника.

Рішення


Аудит сайту складався з
декількох етапів

Аналіз технічного стану проекту

  • Індексація в пошукових системах
    Виявлення проблем з індексацією сайту в Google. Рекомендації щодо усунення зауважень
  • Файл robots.txt
  • Швидкість завантаження сайту
    Швидкість завантаження сайту один з найбільш впливових факторів на позиції сайту в пошукових системах. Швидкість завантаження повинна бути не більше 2 секунд
  • Помилки url
    Некоректна структура URL може призвести до проблем з індексацією сайту і погіршенням його видимості в пошукових системах
  • Коди відповіді сервера
    Неправильно налаштовані коди відповіді сервера можуть негативно відбитися на позиціях сайту в пошукових системах
  • Сайти на одному ip
    Чим більше сайтів знаходиться на одному ip-адресі, тим більша буде швидкість завантаження і, як наслідок, більш низькі позиції
  • Карта сайту XML формату
  • Карта сайту HTML формату
  • Сторінка 404
  • Аудит даних Google Webmasters



Аудит пошукового трафіку сайту на підставі
даних Google.Analytics
  • Аналіз трафіку за джерелами переходів
    Прямий трафік (type-in), сайти-джерела переходів, оплачуваний і неоплачуваний трафік з пошукових систем. Аудит співвідношення трафіку з входженням бренд-запитів і без назви бренду
  • Аудит показників конверсії в замовлення за всіма джерелами трафіку
  • Аудит пошукового трафіку
    Частка в процентному співвідношенні до всього трафіку проекту, показники відмов, частка нових/повернувшихся відвідувачів, час на сайті, коефіцієнт конверсії, частка в процентному співвідношенні до всіх транзакціях сайту, вартість одного залученого клієнта
  • Пошукові системи та ключові слова
    Аудит частки пошукового трафіку проекту за пошуковою системою Google
  • Демографічні показники трафіку
    Частки регіонів у пошуковому трафіку сайту. Показники конверсії, відмов
  • Сторінки входу/виходу відвідувачів на сайт
    Структура сторінок входу на сайт (частки). Показники відмов і показники конверсії цих сторінок
  • Google.Analytics
    Налаштування Google.Analytics для більш детальної аналітики






Аналіз попиту і вибір запитів для просування ресурсу

  • Позиції сайту в пошукових системах
    Визначено позицій сайту в пошуковій системі Google
  • Список основних запитів
    На основі аналізу попиту в тематиці сформований список рекомендованих запитів для просування
  • Сформовані мета-дані для всіх сторінок сайту






Аналіз контент-частини проекту, рекомендації по наповненню

  • Наявність дублікатів контенту на сайті
  • Розміщення текстів на сайті
    Рекомендації по наповненню основних сторінок, веденню стрічки новин, статей тощо.
  • Перевірка контент-вмісту сторінок сайту на унікальність
  • Технічне завдання на написання контенту
    На основі списку ключових запитів складено технічне завдання по текстовому наповненню сайту. Також видані загальні рекомендації по принципам складання текстів корисних для користувачів





  • Зовнішні фактори
    Аналіз посилальної бази проекту. Перевірка на посилальні вибухи, джерела посилань на сайт, тематику сайтів, що посилаються
  • Посилання на зовнішні ресурси
  • Непрацюючі посилання
    Непрацюючі посилання негативно впливають і на користувачів, і на пошукові системи
  • Налаштування редиректів







Юзабіліті-аудит

  • Головна сторінка
    Аналіз головної сторінки сайту на наявність всієї необхідної інформації потенційному відвідувачеві: телефон, адреса, величина графічних елементів тощо.
  • Інформаційний шум
    Аналіз на наявність елементів, що стимулюють користувача йти з сайту
  • Конверсійні елементи
    Аналіз формату і змісту контактних даних, форми зворотного зв'язку, заклику до дії
  • Форма зворотного зв'язку
    Рекомендації щодо змісту форми зворотного зв'язку
  • Аналіз навігації
  • Оформлення
    Рекомендації щодо оформлення контенту


Кілька ключових проблем,
які були вирішені:

Некоректна індексація сторінок через наявність дублікатів URL і тексту

http://www.4for4.com/index.php і http://4for4.com/index.php

Мал. 1

Мал. 2


Також в результаті аналізу сайту було виявлено велику
кількість дублікатів тексту




Виявлені неправильні відповіді кодів стану





Рішення


Налаштування правильних відповідей кодів стану, «розклеювання» сторінок, написання нового контенту та закріплення авторських прав на текст за допомогою Google+. В результаті індексація і видимість сайту в пошукових системах покращилися.


Відсутність семантичної структури сторінок сайту

Тайтли сторінок і текст повторюються на багатьох внутрішніх сторінках сайту і не відповідають SEO задачам.


Рішення

Для кожної конкретної категорії сайту і сторінки розроблений список релевантних ключових слів, який затверджений власником сайту. Для всіх сторінок сформовані унікальні мета-дані.


Наявність спаму в ключових запитах текстового вмісту посилань. Велика
кількість т.зв. «Наскрізних» посилань на проект.


side-wide
not side-wide

Рішення

Розроблено нову стратегія по зміні посилального профілю, створений список рекомендацій по посиланнях, яких слід уникати. Вислані рекомендації з використання інструменту Google Disavow.




Результати



Результатом аудиту стали:
  • Сайт, що відповідає всім вимогам пошукових систем
  • Внутрішня оптимізація сайту відповідно до запитів цільової аудиторії
  • Поліпшення ранжування проекту в результатах видачі пошукових систем по ключових запитах
  • Збільшення кількості сторінок в індексі пошукових систем
Дані графіків Google.Analytics відображають зростання органічного трафіку
після того, як всі рекомендації за проектом були реалізовані:

Порівняння величини частки пошукового трафіку
з попереднім роком

Honestly, your service was above my expectations!
I definitely feel I got my money's worth.

Джош Мур 4for4.com

Iнші проекти

Продажів
+10%
Варт. залуч.
-15%
Трафік
+437%
Топ 10
+82%
Трафік
 +294,94%
топ–10
63%

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Контакти

contact@promodo.com

 

Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
04070, м. Київ,
вул. Ігоревська, 1/8,
офіс 16

Харків, Україна
+380 57 759-84-19
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
вул. 23 Серпня,
31Б, офіс 305

Лінкольн, Англія
+44 0203 137-66-81
пн–пт. 1200–2000
The Terrace AT5,
Grantham Street,
Lincoln, LN2 1BD

Алмати, Казахстан
+7 727 346-92-21
пн–пт. 1000–1900
050004, м. Алмати,
вул. Кунаєва 43,
офіс 207