В серпні команда «Яндекс.Директу» оголосила про запуск нового формату реклами – графічних банерів. Нови й тип оголошень доступний у звичайних контекстних кампаніях і в рекламі мобільних додатків.
![]() |
Яна Петрова – відділ контекстної реклами Promodo: «Практично всі рекламодавці використовують стандартні текстово-графічні оголошення «Яндекс.Директу». Графічні оголошення завжди були більш ефективними, ніж просто текстові – за рахунок використання зображень. Але невеликий розмір зображень у цих оголошеннях дуже обмежував переваги використання графіки: товари було складно роздивитися, неможливо було квасиво оформити текст про знижки, створити красивий банер. Зараз «Яндекс» нарешті додав можливість показувати повноцінні великі банери розміром до 970х250 пікселів. Тепер класичне текстове оголошення можна не лише доповнювати, але і повністю заміняти контекстними ілюстраціями. Цю відкриває великі можливості для рекламодавців, особливо в просуванні конкретних товарів, які тепер можна показувати потенційним покупцям у деталях. Крім того, з’явилась опція створення професійних креативних банерів, які будуть набагато привабливішими та ефективнішими порівняно зі старим форматом «текст+невелике зображення» Налаштування залишились такими ж для класичних оголошень в РСЯ із зображеннями, таргетингом за ключами і аудиторіями. Мінімальна ставка – 80 копійок». |