Кейс з Email-маркетингу. Як перезапустити канал email для інтернет-магазину алкогольної продукції

01_winetime_banner

 

Клієнт

 

WINETIME — національна мережа гастромаркетів, представлена ​​32-ма магазинами у 14-ти регіонах України та інтернет-магазином. В асортименті мережі понад 8 000 найменувань алкоголю та гастрономії.

 

Завдання

 

    • Перезапустити канал email.
    • Збільшити продажі з каналу email.
    • Підготувати канал до сезону продажів.

 


Вхідні дані

 

До початку роботи з нами клієнт намагався вести email-канал самостійно, але результати інхаус-команди були незадовільними.

 


Рішення

 

Канал email грає важливу роль як у побудові комунікації з клієнтами, так і у доході компанії. Його оптимізація може стабільно давати до +15% доходу щомісяця.

 


Аудит бази підписників

 

Щоб забезпечити успішне надсилання листів і високий відсоток доставлення, ми провалідували раніше зібрану базу клієнтів.

 

Валідні email – наявні та правильно написані адреси, не помічені у підозрілих діях.

 

За підсумками аудиту ми виявили у баз деякі проблеми, через які листи не доставлялися:

  • email не існував;
  • доменне ім'я не існувало;
  • доставлення заблоковано сервером підписника;
  • листи відмічені користувачем як спам.

 

base-true

  

Налаштування email-акаунту

 

До початку робіт клієнт не робив ставку на канал email як на джерело додаткового доходу. Метрики каналу не відстежувалися, а отже у клієнта не було повної картини ефективності роботи цього інструменту.

Щоб канал почав приносити прибуток, нам потрібно було його перезапустити та налаштувати фактично з нуля.

Наприклад, щоб забезпечити високий рівень доставлення, ми провели роботи з налаштування email-акаунту:

  • верифікували домен;
  • налаштували push-сповіщення.

 

Репутація домену відправника зростає, якщо підписники відкривають листи розсилки, а не ігнорують їх або переміщують до спаму.

 


Розробка шаблону email

 

Важливим елементом у роботі каналу є візуальна складова. Якщо листи від бренду подобаються підписникам візуально ー вони їх відкриватимуть частіше.

 

 email-gif

Старий шаблон email

 

Оскільки розсилка від бренду потребувала оновлення дизайну та структури, ми розробили новий шаблон листа, де зробили акцент на якісних фото з апетитними продуктами та напоями.

 

email-gif-new

Новий шаблон email

 


Налаштування регулярних проморозсилок

 

На наступному етапі ми розпочали підготовку для запуску проморозсилок. Цей інструмент дозволяє підтримувати з підписниками регулярний зв'язок, а також повідомляти про найважливіші новини та акції компанії.

 

Мета: формування та відправка проморозсилок на регулярній основі 1 раз на тиждень.

 

email-promo-gif

Приклад проморозсилки

 

За 6 місяців ці розсилки принесли +36% доходу по каналу.

 


Впровадження віджету підписки

 

Ще одним інструментом, який бренд раніше не використовував для оновлення та збільшення бази контактів, був віджет підписки. Ми розмістили віджет на сайті і вже за 4 місяці цей інструмент дозволив зібрати 3 580 контактів.

 

vidzhet-podpiski-na-sayte

Відображення віджету підписки на сайті

 

aktivirovannyy-vidzhet-podpiski

Активований віджет підписки

 


Впровадження eSputnik

 

Ми запропонували бренду впровадити сервіс автоматизації email-маркетингу eSputnik та налаштувати через нього передачу інформації про замовлення.

 

eSputnik – платформа клієнтських даних та омніканального маркетингу.

 

Використання цього сервісу дозволило нам організовувати багатоканальні рекламні кампанії бренду.

 

email-zakaz

Приклад підтвердження замовлення через eSputnik

 


Налаштування передачі контактів у eSputnik

На наступному етапі ми налаштували передачу нових контактів під час підписки у футері та реєстрації в особистому кабінеті у впроваджений сервіс email-розсилок. Для цих подій налаштували double opt-in.

 

Double Opt-In – різновид підписки, який передбачає додаткове підтвердження email-адреси з листа.

 

За шість місяців ці джерела принесли 570 нових валідних контактів.

 


Налаштування тригерів

 

Тригерні розсилки покращують комунікацію з підписниками. Тому ми розробили сценарії для кожного з ключових етапів взаємодії користувача з брендом.

 

Тригери «Покинутий кошик» та «Покинутий перегляд»

 

Через просунуту сегментацію eSputnik ми налаштували одні з найконверсійніших тригерів ー «Покинутий кошик» і «Покинутий перегляд».

 

 email-broshennaya-kotzina

Приклад листа «Покинутий кошик»

 


email-broshennyj-prosmotr

Приклад листа «Покинутий перегляд»

 

Ці тригери ми налаштували починаючи з 3-го місяця роботи. За 4 місяці вони принесли 8% усіх транзакцій каналу.

 


Впровадження тригеру через SMS

 

Окрім основного сервісу email-розсилок у eSputnik ми задіяли SMS-розсилки та реалізували тригер «Привітання з Днем народження».

Такий формат взаємодії націлений збільшення лояльності клієнтів, а запропонований промокод на знижку спонукатиме до покупки.

 

sms

Приклад SMS з промокодом

 


Розробка карти тригерної комунікації

 

Для будування подальшої комунікації ми розробили, але поки що не запровадили карти тригерної комунікації.

 

primer_triggera

Приклад карти тригерної комунікації
«Клієнт не купував >2 місяців»

 


Результат

 

Попри те, що ніша алкогольної продукції має низку обмежень, це не заважає створенню якісного каналу комунікації через email.

Результати робіт показали, що канал має великий потенціал для розвитку: тільки за перші півроку канал приніс +199% доходу. І це не межа.

Для подальшого розвитку каналу email бренду важливо дотримуватися діючої стратегії і продовжувати розвивати комунікацію як з наявними клієнтами, так і збирати нові контакти.

 


Що далі?

 

  • Розвиток каналу електронної пошти.
  • Збільшення доходу, особливо у період несезону.
  • Реалізація розробленої тригерної картки.
  • Збір інформації про підписників для більш якісної сегментації бази.
  • Якісний аналіз точок збору контактів та їх розширення.

 

Якщо бажаєте, можна завантажити та подивитися кейс у форматі pdf-файлу.

 


Команда проєкту

 

WINETIME

Сергій Матушевич, Маркетолог

Андрій Кормуш, Керівник інтернет-магазину


PROMODO

Наталія Коротченко, Customer Success Manager

Анна Плига, TeamLead, Retention marketing department

Олена Герасименко, Копірайтерка

Євген Колесник, Middle web-designer

Наталія Кадигроб, Middle web-designer

Даша Гармаш, Junior-фахівчиня у сфері email-маркетингу

 

Ми знаємо, який зараз непростий час для бізнесу, тож пропонуємо познайомитися особисто. Ви розкажете про свої нові виклики, а наша команда допоможе їх подолати.

ЗВʼЯЗОК З НАМИ

 

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу