Клієнт
WINETIME — національна мережа гастромаркетів, представлена 32-ма магазинами у 14-ти регіонах України та інтернет-магазином. В асортименті мережі понад 8 000 найменувань алкоголю та гастрономії.
Завдання
- Перезапустити канал email.
- Збільшити продажі з каналу email.
- Підготувати канал до сезону продажів.
Вхідні дані
До початку роботи з нами клієнт намагався вести email-канал самостійно, але результати інхаус-команди були незадовільними.
Рішення
Канал email грає важливу роль як у побудові комунікації з клієнтами, так і у доході компанії. Його оптимізація може стабільно давати до +15% доходу щомісяця.
Аудит бази підписників
Щоб забезпечити успішне надсилання листів і високий відсоток доставлення, ми провалідували раніше зібрану базу клієнтів.
Валідні email – наявні та правильно написані адреси, не помічені у підозрілих діях.
За підсумками аудиту ми виявили у баз деякі проблеми, через які листи не доставлялися:
- email не існував;
- доменне ім'я не існувало;
- доставлення заблоковано сервером підписника;
- листи відмічені користувачем як спам.
Налаштування email-акаунту
До початку робіт клієнт не робив ставку на канал email як на джерело додаткового доходу. Метрики каналу не відстежувалися, а отже у клієнта не було повної картини ефективності роботи цього інструменту.
Щоб канал почав приносити прибуток, нам потрібно було його перезапустити та налаштувати фактично з нуля.
Наприклад, щоб забезпечити високий рівень доставлення, ми провели роботи з налаштування email-акаунту:
- верифікували домен;
- налаштували push-сповіщення.
Репутація домену відправника зростає, якщо підписники відкривають листи розсилки, а не ігнорують їх або переміщують до спаму.
Розробка шаблону email
Важливим елементом у роботі каналу є візуальна складова. Якщо листи від бренду подобаються підписникам візуально ー вони їх відкриватимуть частіше.
Оскільки розсилка від бренду потребувала оновлення дизайну та структури, ми розробили новий шаблон листа, де зробили акцент на якісних фото з апетитними продуктами та напоями.
Налаштування регулярних проморозсилок
На наступному етапі ми розпочали підготовку для запуску проморозсилок. Цей інструмент дозволяє підтримувати з підписниками регулярний зв'язок, а також повідомляти про найважливіші новини та акції компанії.
Мета: формування та відправка проморозсилок на регулярній основі 1 раз на тиждень.
За 6 місяців ці розсилки принесли +36% доходу по каналу.
Впровадження віджету підписки
Ще одним інструментом, який бренд раніше не використовував для оновлення та збільшення бази контактів, був віджет підписки. Ми розмістили віджет на сайті і вже за 4 місяці цей інструмент дозволив зібрати 3 580 контактів.
Відображення віджету підписки на сайті
Активований віджет підписки
Впровадження eSputnik
Ми запропонували бренду впровадити сервіс автоматизації email-маркетингу eSputnik та налаштувати через нього передачу інформації про замовлення.
eSputnik – платформа клієнтських даних та омніканального маркетингу.
Використання цього сервісу дозволило нам організовувати багатоканальні рекламні кампанії бренду.
Приклад підтвердження замовлення через eSputnik
Налаштування передачі контактів у eSputnik
На наступному етапі ми налаштували передачу нових контактів під час підписки у футері та реєстрації в особистому кабінеті у впроваджений сервіс email-розсилок. Для цих подій налаштували double opt-in.
Double Opt-In – різновид підписки, який передбачає додаткове підтвердження email-адреси з листа.
За шість місяців ці джерела принесли 570 нових валідних контактів.
Налаштування тригерів
Тригерні розсилки покращують комунікацію з підписниками. Тому ми розробили сценарії для кожного з ключових етапів взаємодії користувача з брендом.
Тригери «Покинутий кошик» та «Покинутий перегляд»
Через просунуту сегментацію eSputnik ми налаштували одні з найконверсійніших тригерів ー «Покинутий кошик» і «Покинутий перегляд».
Приклад листа «Покинутий кошик»
Приклад листа «Покинутий перегляд»
Ці тригери ми налаштували починаючи з 3-го місяця роботи. За 4 місяці вони принесли 8% усіх транзакцій каналу.
Впровадження тригеру через SMS
Окрім основного сервісу email-розсилок у eSputnik ми задіяли SMS-розсилки та реалізували тригер «Привітання з Днем народження».
Такий формат взаємодії націлений збільшення лояльності клієнтів, а запропонований промокод на знижку спонукатиме до покупки.
Приклад SMS з промокодом
Розробка карти тригерної комунікації
Для будування подальшої комунікації ми розробили, але поки що не запровадили карти тригерної комунікації.
Приклад карти тригерної комунікації
«Клієнт не купував >2 місяців»
Результат
Попри те, що ніша алкогольної продукції має низку обмежень, це не заважає створенню якісного каналу комунікації через email.
Результати робіт показали, що канал має великий потенціал для розвитку: тільки за перші півроку канал приніс +199% доходу. І це не межа.
Для подальшого розвитку каналу email бренду важливо дотримуватися діючої стратегії і продовжувати розвивати комунікацію як з наявними клієнтами, так і збирати нові контакти.
Що далі?
- Розвиток каналу електронної пошти.
- Збільшення доходу, особливо у період несезону.
- Реалізація розробленої тригерної картки.
- Збір інформації про підписників для більш якісної сегментації бази.
- Якісний аналіз точок збору контактів та їх розширення.
Якщо бажаєте, можна завантажити та подивитися кейс у форматі pdf-файлу.
Команда проєкту
WINETIME
Сергій Матушевич, Маркетолог
Андрій Кормуш, Керівник інтернет-магазину
PROMODO
Наталія Коротченко, Customer Success Manager
Анна Плига, TeamLead, Retention marketing department
Олена Герасименко, Копірайтерка
Євген Колесник, Middle web-designer
Наталія Кадигроб, Middle web-designer
Даша Гармаш, Junior-фахівчиня у сфері email-маркетингу
Ми знаємо, який зараз непростий час для бізнесу, тож пропонуємо познайомитися особисто. Ви розкажете про свої нові виклики, а наша команда допоможе їх подолати.
ЗВʼЯЗОК З НАМИ