WebPush-повідомлення для ecommerce: ідеї та поради щодо використання

Рівень залученості у пуш-повідомлень в ecommerce і роздрібній торгівлі нижче, ніж в будь-якій іншій ніші. В середньому лише 10% споживачів дозволяють онлайн-магазинам показувати клікабельні повідомлення в браузерах. Для порівняння, на сайтах в комунальній і фінансовій сферах відсоток підписок в 4 рази вище, ніж в ecommerce.

При цьому браузерні push-повідомлення залишаються одним з найефективніших інструментів оптимізації конверсій для онлайн-магазинів. Далі ми розповімо, в яких ecommerce-нішах пуш-повідомлення найбільш ефективні, які повідомлення зазвичай використовуються і як створити клікабельні сповіщення для вашого магазину.

Що таке пуш-повідомлення?

WebPush-повідомлення - це невеликі повідомлення, які з'являються в браузері і призначені для взаємодії з користувачами, коли ті вже покинули ваш сайт. Такі повідомлення можуть містити зображення, текст і активні кнопки, натискаючи на які, користувач зможе повернутися на сайт або перейти на певну сторінку.

На відміну від пуш-повідомлень для мобільних додатків, які можуть автоматично відправлятися користувачам, які їх встановили (особливо на Android-пристроях), для відправки WebPush-повідомлень необхідно отримати дозвіл користувача. У цьому випадку перша точка дотику - пропозиція дозволити відображати повідомлення - з'являється під адресним рядком при відвідуванні сайту.

push-uvyedomlyeniye

Ви майже напевно зможете використовувати для відправки пуш-повідомлень свою систему email-маркетингу. Також можна підключити ряд сторонніх сервісів:

Ви можете безкоштовно протестувати їх і потім інтегрувати з найбільш популярними CMS, на зразок WordPress, Shopify, Joomla, Weebly або Squarespace.

Типи браузерних пуш-повідомлень для ecommerce

Залежно від обраних налаштувань токена, існує два типи push-повідомлень: загальні і персоналізовані.

У першому випадку всі передплатники (тобто користувачі, які дозволили показувати повідомлення) будуть отримувати однакові повідомлення, зазвичай інформаційного характеру:

  • привітальні ланцюжки;
  • промо (повідомлення про нові товари, розпродажах, і т.п.);
  • інформація до відома (для довідки) (нові надходження, статті в блозі і інша інформація).

Персоналізовані повідомлення враховують поведінку, переваги або місце розташування користувача. Як правило, для персоналізації використовуються спеціальні мітки, які зберігаються в базі даних і за якими контактами можна згрупувати в сегменти. Як і в email-маркетингу, сегментація клієнтської бази - відмінне рішення для того, щоб підвищити показники конверсії за рахунок актуальних і своєчасних пропозицій. Персоналізовані пуш-повідомлення можуть бути наступними:

  • нагадування (наприклад, про кинутоий кошик);
  • на основі інтересів (наприклад, знижка 15% на всі товари в переглянутій категорії);
  • на основі геолокації (наприклад, повідомлення про знижку в найближчому магазині);
  • з обмеженням в часі (наприклад, знижка 10% на товари в кошику протягом години);
  • повідомлення про доставку.

У яких нішах ecommerce пуш-повідомлення найбільш ефективні?

На відміну від інших інструментів digital-маркетингу, ефективність push-повідомлень на сайті необхідно тестувати. Пуш-повідомлення можуть показувати відмінні результати в одного інтернет-магазину і бути абсолютно неефективними для іншого. Наприклад, відправка push-повідомлень дає хороші показники для маркетплейсів, магазинів побутової електроніки та одягу. Браузерні пуш-повідомлення також ефективні для служб доставки їжі, більше того, рівень залученості в цій ніші може бути в 2,5 рази вище, ніж у інтернет-магазинів.

Як створити ефективні браузерні пуш-повідомлення для ecommerce

1. Додайте в повідомлення логотип. На повідомлення браузера підписується не так багато людей, як на email- або СМС-розсилки, але ті, хто це роблять, можуть не згадати, з якого саме сайту прийшло повідомлення. Додавати в повідомлення логотип сайту - правило хорошого тону.

2. Не використовуйте великі зображення. На відміну від сайтів, присвячених розвагам і знижкам, великі зображення на ecommerce-сайтах демонструють погані результати. Більш того, вони можуть негативно вплинути на клікабельність пуш-повідомлень.

3. Підберіть чіткий call-to-action. Перш за все, кнопка призову до дії - друге, на що користувачі звертають увагу відразу після заголовка. Щоб мотивувати користувачів прочитати текст повідомлення і допомогти їм зрозуміти, куди їх приведе клік по кнопці, використовуйте зрозумілі прості фрази і пропонуйте готові рішення.

 

4. Не йдіть від суті. Опишіть вашу пропозицію точно і стисло, поважайте час клієнтів. Різні сервіси пуш-повідомлень мають свої власні обмеження на кількість символів - від 40 до 120, але при будь-якій допустимій довжині повідомлення варто уникати непотрібних передмов. Наприклад, повідомлення типу: «Сьогодні вас що-небудь здивувало? Якщо ні, готуйтеся здивуватися прямо зараз. Отримайте знижку 15% на всі кросівки », швидше за все, отримає більш низький CTR, ніж просте« Ловіть знижку 15% на всі кросівки! ».

5. Використовуйте ефект терміновості. У 1996 році американський венчурний капіталіст Патрік Дж. Макгінніс придумав термін FOMO (fear of missing out) - синдром упущеної вигоди, і представив його в статті в журналі Harvard Business School.

Синдром упущеної вигоди - це нав'язлива боязнь втратити що-небудь важливе: подію, новину, або вигідну угоду, і бажання постійно бути в курсі справ. Брак часу або товарів може спонукати відвідувачів сайту зробити імпульсивну покупку. Тому якщо ви напишете щось на кшталт: «Тільки сьогодні - терміновий розпродаж!», Це може збільшити не тільки частоту відкриттів push-повідомлення, а й коефіцієнт конверсії.

6. Підкріпіть посил доказами. Як вже було сказано вище, людям властиво копіювати дії інших людей. Отже, ще одне рішення для підвищення CTR - згадати в повідомленні показові цифри. Наприклад, «Цей товар отримав понад 100 позитивних відгуків на тиждень. Переконайтеся самі! ».

7. Використовуйте емодзі. Мова смайликів зрозуміла кожному і широко використовується для спілкування. Емодзі і іконки в пуш-повідомленнях можуть підвищити відсоток відкриттів на 120%.

8. Оптимізуйте частоту відправки. Існують різні думки про те, як часто інтернет-магазин повинен відправляти пуш-повідомлення. Деякі кажуть, що чим більше, тим краще (3-4 в день), інші стверджують, що 5 разів на місяць цілком достатньо.

Пуш-повідомлення можуть мати однаковий коефіцієнт конверсії на сайтах, які відправляють по 10 пуш-повідомлень на місяць, і на сайтах, які відправляють по 30. У будь-якому випадку, визначитися з тим, який варіант краще всього підходить для вашого бізнесу, допоможе тільки ваша власна статистика.

9. Виберіть відповідний час. Згідно зі світовою статистикою, дуже вдалий час для повідомлень - 16:00 в будь-який день крім понеділка. Однак не забувайте про те, в якому часовому поясі знаходяться ваші клієнти. Кращий час для відправки пуш-повідомлень користувачам можна дізнатися з таблиці нижче:

Як виміряти ефективність пуш-повідомлень?

Два ключових показників ефективності, які ecommerce бізнес повинен відстежувати при запуску кампаній пуш-повідомлень - CTR і коефіцієнт конверсії. В середньому відсоток відкриттів у пуш-повідомлень на 50% вище, ніж у поштових розсилок. Але врахуйте, що коефіцієнт конверсії у пушей при цьому в середньому в 6 разів нижче.

Для того, щоб відстежувати ефективність пуш-повідомлень в Google Analytics, додайте до посилань в повідомленні відповідні UTM мітки. Пам'ятайте, що середній термін життя токена - 21 день. Це означає, що відправляти повідомлення окремо взятому користувачеві ви зможете тільки протягом цього періоду.

Наостанок

Сповіщення, які вспливають в браузері у користувачів - не панацея для бізнесу, особливо якщо у вас вже сформована надійна база лояльних клієнтів. Однак це хороший інструмент, щоб підвищити залученість аудиторії і впровадити пряму асоціацію з вашим брендом кожен раз, коли їм знадобитися купити щось з вашого асортименту. Пуш-повідомленням як інструменту digital-маркетингу потрібні великі витрати часу і коштів на налаштування, тому оптимальніше всього буде звернутися до фахівців по email-маркетингу.

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу